Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

رابطه جنسی زناشویی در دوران بارداری | پوزیشن های سکس در دوران بارداری

به گزارش مجله آموزش جنسی و زناشویی طبتاج  برخی زوجین تصور می کنند که سکس در دوران بارداری برای نوزاد خطرناک است. و به آو آسیب می رساند، اما باید بگویم که سکس در این دوران کاملا ایمنی است. از نظر فیزیکی، هرگز امکان برخورد آلت با جنین وجود ندارد، زیرا جنین در کیسه ای حاوی مایع آمنیوتی قرار دارد. که از او محافظت می نماید و آلت تناسلی هرگز با او برخورد نمی کند. بنابراین نباید تصورات غلط در این زمینه مانع سکس شما شود.

تغییرات هرمونی در زنان در این دوران بر میل سکسی آنها اثر دارد. عوامل عاطفی نیز بر این زمینه اثر دارد. میل سکسی برخی کاهش و برخی افزایش می یابد. حتی برخی هم به خاطر اینکه دارند. مادر می شوند ممکن است سکس را برای خود خوب ندانند. البته این تصورات درست نیست. در صورت نیاز باید با پزشک معالج مشاوره نمود.

در اواخر دوران بارداری، وضعیت جسمانی زن، انتخاب بسیاری از پوزیشن های سکسی را ناممکن می سازد. برخی زنان از دخول در این دوران، در قسمتهای لگنچه احساس درد می کنند. چنانچه شما نسبت به دخول در این دوران توسط پزشک منع شده اید یا اینکه نمی خواهید دخول داشته باشید. هرگز ناامید نشوید.

در این دوران نوازش و ملامسه هرگز ضرری ندارد. بنابراین می توانید همدیگر را ببوسید، در آغوش بگیرید، کنار هم بیارامید و همواره به زندگی آینده با حضور فرزندی خلف و چگونگی تربیت او فکر کنید.

نکات سکس در دوران بارداری

 

پوزیشن های سکس در دوران بارداری :

  • در دوران بارداری، به ویژه با بزرگتر شدن شکم زن، انتخاب هر پوزیشنی برای سکس امکان پذیر نیست.
  • پوزیشن مرد بالا به دلیل افتادن وزن مرد روی زن باید کنار گذارده شود.
  • از جمله پوزیشنها در این دوران، زن روی مرد است، یعنی زن بالا قرار گیرد.

 

در زیر برخی پوزیشنها که در سکس در دوران بارداری بسیار مفید می باشد آورده شده است. این پوزیشنها، حتی پس از دوران بارداری هم ممکن است استفاده شوند.

 

• زن چهار دست و پا روی زمین قرار میگیرد. و مرد روی زانوهای خود، پشت او می ایستد. در این حالت وزن جنین روی شکم زن می افتد و اگر زن قدری درد کمر نیز داشته باشد، این پوزیشن بسیار خوب است.

• زن به پشت (طاق باز) دراز می کشد و مرد از به بقل کنار او می خوابد . البته به منظور بهتر نمودن سطح و زاویه، آنها می توانند زیر کتف یا باسن خود یا همسر بالشی قرار دهند.

• زن و مرد به بقل و کنار هم بخوابند. به طوری که پشت زن به مرد باشد. در این حالت فشاری بر شکم یا کمرزن وارد نمی آید.

 

راه های دیگر لذت بردن در این دوران:

چنانچه شما به دنبال چیزهای راحت تری در این دوران هستید، می توانید ایده های زیررا پیاده کنید.

• با هم دوش بگیرید. رطوبت بسیار جالب است.
• به طور کامل، ملامسه و نوازش و ماساژ داشته باشید.
• ورزش کنید. با هم یا به تنهایی. ورزش بسیار عالی است.
• زن خود را ببوسید! طوری که انگار تمام زندگی شما است. این را نشان دهید. او باید احساس کند که مورد علاقه است. نه به خاطر سکس، بلکه به خاطر خودش.
• در مورد احساسات، عواطف وتفکراتی که در ذهن شما وجود دارد با او صحبت کنید. امید به آینده را در همدیگر زنده کنید. از زیبایی های حضور فرزند خود بگویید.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی طبتاج http://tebtaj.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی