Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

تکنیک های رابطه جنسی دهانی یا اورال سکس

لذت زبانی به دو روش کاملا متمایز ایجاد می گردد . بدیهی ست که اولین آن بوسیدن است . بوسیدن سبب نزدیکی بیشتر شریک جنسی شده و تماس چشمی مستقیم و اشتراک نفس ها را امکان پذیر می سازد . ارتباطی کاملا طبیعی که برای معاشقه و لذت بردن ضروری است .

به گزارش سایت  طبتاج  ، اگر چیزی وجود داشته باشد که مردها مصرانه خواهان آن باشند ، آن چیزی جز تحریک زبانی( رابطه جنسی دهانی) نیست . و امروز شما دو تکنیک ساده یاد می گیرید که لذت را برای همسرتان به ارمغان خواهد آورد و اعتماد به نفس شما را در تختخواب بالا خواهد برد .

رابطه جنسی دهانی چگونه انجام می شود ؟

لذت زبانی به دو روش کاملا متمایز ایجاد می گردد . بدیهی ست که اولین آن بوسیدن است . بوسیدن سبب نزدیکی بیشتر شریک جنسی شده و تماس چشمی مستقیم و اشتراک نفس ها را امکان پذیر می سازد . ارتباطی کاملا طبیعی که برای معاشقه و لذت بردن ضروری است .

در بوسیدن کسی که دوستش دارید همه چیز ، مانند بوییدن یک گل خوشبو نهفته است . اگر چه ، مراجعین خانم پزشکان ، گاهی گزارش می کنند که بوسیدن ، چیزی است که در معاشقه آنها گم شده است . باید گفت که اگر شوهرتان فراموش می کند که شما را قبل از معاشقه ببوسد بهتر است شما این کار را شروع کنید تا آتش احساس او و خودتان را شعله ور سازید . اگر شوهرتان از بوسیدن طفره می رود ، این شاید به خاطر آن باشد که زمان مناسبی را انتخاب نکرده اید و خسته است .

به او اطمینان دهید که شما می توانید آنچه که در بوسیدن دوست دارید یا دوست ندارید را با هم مطرح کنید مخصوصا اگر تمریناتی برای انجام دادن دارید که تماشای آن شما را راهنمایی می کند . برای مثال می توانید زیر گلوی او را ببوسید یا زبانتان را داخل دهانش کنید و با تکرار این حرکات او را شدیدا تحریک کنید .

معاشقه زبانی به سادگی انجام می گیرد.

دومین روش انجام ارضای زبانی برای همسرتان نیز کاملا روشن است اما برای اولین بار ساده نیست . رابطه جنسی دهانی بسیار لذت بخش است ولی خیلی از زنها حتی از عبارت معاشقه زبانی وحشت دارند و اغلب می گویند که می ترسند در هنگام انجام این عمل ، احساس خفگی به آنها دست دهد . یا اشتباهی وقتی شوهرشان در حال بزرگ کردن آلت تناسلی اش است ، آن را گاز بگیرند و اینکه واقعا نمی دانند همسرشان از کاری که می کنند خوشش می آید یا نه . بنابراین یکی از متداول ترین سوالها در این زمینه این است که : آیا حتما باید آن را داخل دهانم بکنم ؟
حتی اگر شما از دست این نگرانی ها خلاص نشوید ، می توانید از امروز در معاشقه زبانی با مهارت کامل عمل کنید . همانند کارهایی که با دستتان انجام می دهید . راز معاشقه زبانی هم این است که به سادگی از شوهرتان بپرسید که چه چیزی را دوست دارد .

ممکن است از شما بخواهد درکنار او با آرامش بخوابید . ساعتها شما را نگاه کند و در هنگام صرف چای ، راجع به خاطرات گذشته صحبت کنید . یا برای او ساپورت یا جوراب شیشه ای بپوشید و با کف پاهایتان الت جنسی اش را مالش دهید . حتی ممکن است به رابطه جنسی دهانی به این خاطر که خیلی زود ارضا میشود علاقه نداشته باشد و رابطه جنسی کاملا برهنه را بیشتر دوست داشته باشد . به هر حال شما باید لیستی از علاقه مندی های همسرتان در ذهن خود داشته باشید . راستینه در مقاله چگونه ارضا کردن مرد به شرح کامل این موارد پرداخته است . اگر بیرون از اتاق خواب احساس راحتی بیشتری می کنید این گفتگو را در خارج از آن ترتیب دهید . وقتی که یک سری ایده در این زمینه به دست آوردید ، معاشقه را انجام دهید .

آیا برای رابطه جنسی دهانی ، تمرینی غیر واقعی وجود دارد ؟

قبل از رابطه جنسی دهانی ، شما یک موز تر و تازه که خیلی رسیده نباشد بردارید و پوستش را بکنید . جایی برای نشستن پیدا کنید که بتوانید در آنجاتنها و ریلکس باشید و مهارت های زبانی خود را روی این میوه تمرین کنید . وقتی با تمرین خصوصی جرات و اعتماد به نفس لازم را به دست آوردید ممکن است بخواهید این تمرینات را در حضور همسرتان هم انجام دهید و از او کمک بگیرید . او را تشویق کنید که به شما بگوید دوست دارد این کار را سریع تر ، آرام تر یا در کدام قسمت انجام دهید . با استفاده از این شی تمرینی ، ترس شما از انجام واقعی این عمل از بین خواهد رفت و اعتماد به نفس لازم برای ارضای همسرتان را از این طریق به دست خواهید آورد که منجر به ارضا و موفقیت هر دوی شما خواهد شد .

گرفتاری های رابطه جنسی دهانی کدامند ؟

اگر فرو بردن در دهان ، برایتان خوش آیند نیست چرا در ابتدا از تمیز بودن وی اطمینان حاصل نمی کنید ؟ خیلی محبت امیز ، از همسرتان بخواهید که الت جنسی خود را قبل از رابطه با اب ولرم و صابون عطری بشوید یا حتی میتوانید با هم به حمام بروید و یک دوش رومانتیک با هم بگیرید .

بعد اگر می خواهید آنچه در دهانتان می برید خوشمزه باشد او را به پشت بخوابانید و از روغن های قابل خوردن ، شربت های شیرین و یا خامه زده شده روی قسمت هایی که با دهانتان در تماس است استفاده کنید . استفاده از هر یک از این موارد ، روشی عالی برای مزه دار کردن معاشقه و رسیدن به نتایج بهتر می باشد . البته اگر زمان شما محدود است خوب است از کاندوم میوه ای استفاده کنید .

همین طور که این تکنیک ها را به کار می برید حواستان باشد که کدامیک از آنها بهتر جواب می دهد . دیدن پیشرفت تان به عنوان یک عاشق ، به شما کمک می کند تا موفق تر باشید ، احترام شما افزایش یابد و حتی تمایلات جنسی خودتان نیز آشگار گردد .

نکته : از عوامل کاهش رابطه جنسی فاصله گرفتن از خلاقیت و تنوع در تکنیک ها و مکان های رابطه جنسی است .

سخن پایانی :

از چاشنی شکلات گرفته تا تکنیک های لیسیدن ، انتخاب با شماست . اما یک چیز را به خاطر داشته باشید : او به هر حال قطعا عاشق این کارهای شماخواهد شد .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی