Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آموزش رابطه جنسی بدون دخول برای نامزد ها

یکی از اشتباهات دوران نامزدی تقلید کردن پسرها از روی فیلم های پورنو است . افرادی که از روی فیلم های پورنو تقلید می کنند سعی می کنند دختر را مجبور به رابطه دهانی یا مقعدی کنند .

به گزارش سایت طبتاج  اگر در دوران نامزدی هستید و قصد انجام رابطه جنسی بدون پاره شدن پرده بکارت و یا بدون دخول را دارید می توانید از دست خود برای ارضای جنسی همسرتان استفاده کنید . مردان می توانند در معاشقه از مالیدن سینه و بدن زن تحریک شده و به ارضای جنسی برسند . اگر از این طریق ارضا نشدند می توانند از مالش آلت خود به بدن همسر و نیز مالت آلتشان توسط همسر تحریک و ارضا گردند . آقایان در دوران نامزدی این نکته را مورد توجه قرار دهند که سعی کنید با معاشقه ارضا شوید و معاشقه های طولانی داشته باشید.

رابطه جنسی بدون پاره شدن پرده بکارت

یکی از اشتباهات دوران نامزدی تقلید کردن پسرها از روی فیلم های پورنو است . افرادی که از روی فیلم های پورنو تقلید می کنند سعی می کنند دختر را مجبور به رابطه دهانی یا مقعدی کنند . زن ها از این نوع سکس تنفر دارند . در سکس دهانی منی نجس است و ریختن منی در دهان حرام است . هم چنین به خاطر وجود میکروب های اطراف آلت این رابطه می تواند برای سلامتی مضر باشد و در سکس مقعدی هم اگر زن ناراضی باشد حرام است . و اگر راضی باشد هم مکروه است . به علاوه رابطه جنسی مقعدی برای سلامتی هم ضرر دارد .

ارضای جنسی همسر بدون دخول

ارضای جنسی مرد بدون دخول :

برای تحریک و ارضا کردن مرد بدون دخول می توانید با صابون آلت را خیس کنید و زن به صورت حلقه اطراف آلت مرد را بگیرد و با مالش و به صورت حلقه دور آلت بالا و پایین کند البته توجه داشته باشید دست شما با سر آلت تماس پیدا کند چون سر آلت بیشترین تحریک پذیری جنسی را دارد . البته سعی کنید در دوران نامزدی با معاشقه ارضا شوید نه با سکس ! به خاطر اینکه خطر حاملگی وجود دارد و مواردی هست که کاندوم پاره شده و شخص نتوانسته است از حاملگی جلوگیری نماید .

تصویر

ارضای جنسی زن بدون دخول :

برای تحریک جنسی زن ها فقط می توانید از تحریک چوچوله (کلیتوریس) استفاده کنید . زن ها بسته به محل تحریک دو مدل ارگاسم دارند :

مدل اول تحریک کردن با لمس نمودن کلیتوریس که شایع می باشد.

مدل دوم تحریک زن از طریق واژن که با فشار آوردن نوک آلت مرد به روی نقطه جی ایجاد می گردد . نقطه جی در دیواره قدامی واژن در فاصله حدود ۲ اینچی از مدخل آن قرار دارد .

پیدا کردن چوچوله (کلیتوریس) زن :

پیدا کردن چوچوله گاهی مشکل است . چون گاهی کاملا در جوف لبهای بزرگ فَرج پوشیده شده و به اصطلاح در زیر سقف آن مخفی است (البته نوک آن در هر حال بیرون است ) . چوچوله در جریان تحریکات جنسی بزرگ شده و بر از خون می شود . در ضمن در کل فقط ۴درصد چوچوله بیرون از بدن زن قرار دارد . باید توجه داشت هیچ عضو جنسی به حساسیت چوچوله در بدن زن وجود ندارد .

نقطه جی (G-Spot) در بدن زن :

نقطه جی در زنان داخل مهبل (تقریبا دو سوم راه) واقع شده است . برای یک زن یا دختر سخت است که با انگشت خود به این نقطه برسد . خوب است که همسرش با انگشت یا آلت تناسلی خود نقطه جی را در بدن زن تحریک نماید . تحریک این قسمت می تواند زن را به ارگاسم برساند .

تصویر

یافتن نقطه جی در بدن زن :

برای یافتن این نقطه زن رو کمر دراز بکشد و همسر انگشت میانی یا اشاره خود را داخل واژن فرو کند . این کار را به صورتی انجام دهد که کف دست رو به بالا باشد ؛ با خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بیا می توان این نقطه را پیدا و تحریک کرد . ورود دو بند انگشت برای رسیدن به این نقطه کافیست . باید توجه داشته باشید که حساسیت این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت می باشد .

اگر نقطه جی داشته باشید این نقطه ۲٫۵ تا ۵ سانتی متری داخل واژن روی دیواره جلویی قرار گرفته است . اگر می خواهید ببینید این نقطه را دارید یا نه به دنبال یک محل زبر و گردو شکل باشید که نسبت به بقیه سطوح واژن که صاف و نرم است متفاوت می باشد .

باید توجه داشته باشید که ممکن است شما این نقطه را نداشته باشید یا اگر داشته باشید با دستکاری آن احساس کنید که نیاز دارید به دستشویی بروید یا هیچ حسی به شما ندهد .

لذت بردن از نقطه جی در طول رابطه جنسی :

برای اینکه بتوانید در طول رابطه جنسی از نقطه جی لذت ببرید . باید رابطه جنسی را در حالت ایستاده به صورتی که خم شده اید انجام بدهید و اجازه بدهید آلت از پشت وارد واژن بشود .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی