Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

شریک جنسی چاق بهتر است یا شریک جنسی لاغر؟

تاثیر چاقی در رابطه زناشویی و سکس زن و مرد

شریک جنسی چاق یا شریک جنسی لاغر معیاری نیست که در ابتدای انتخاب زیاد مورد توجه قرار گیرد. وزن مسئله ای است که در طول زندگی با آن مواجه هستیم . شاید در ابتدای زندگی با یک فرد لاغر ازدواج کرد ه ایم  ولی الان شریک زندگی مان شکمی بر آمده دارد . به گزارش سایت طبتاج http://tebtaj.ir چاقی خانم ها مانع از انجام بسیاری از پوزیشن های جنسی می شود و چاقی در مردان  باعث می شود که آلت تناسلی آنها به داخل برود و باعث کوتاهی آلت تناسلی در رابطه جنسی شود.

 شریک جنسی چاق خانم ، چاقی آنها مانع از انجام بسیاری از پوزیشن های جنسی می شود و شریک جنسی چاق آقا ، چاقی باعث می شود که آلت تناسلی آنها به داخل برود و باعث کوتاهی آلت تناسلی در رابطه جنسی شود.

چاقی شریک جنسی گاها سلامت جنسی را به خطر می اندازد

یکی از مهمترین عوامل خوشبختی در زندگی زناشویی و کیفیت زندگی خوب، روابط جنسی لذت بخش است. رضایت بخش نبودن روابط جنسی، سبب ایجاد احساساتی مانند محرومیت و ناامنی در همسران و در نهایت، منجر به جدایی و از هم گسستگی زندگی زناشویی میگردد. نیاز انسان به محبت و نوازش از جانب همنوعش بسیار ژرفتر و حادتر از احتیاج او به غذاست و ضرورت آن برای بقا و پایداری انسان امری غیر قابل انکار میباشد.
چاقی یکی از عواملی است که سلامت جنسی را تهدید می کند و برای سلامتی جسمی نیز خطرناک است ، چاقی عواقب عمیق پزشکی ، روانی و عاطفی دارد و با مشکلات جنسی همراه است.چاقی منجر به زندگی با کیفیت پایین تر می شود و تناسب اندام  باعث افزایش میل جنسی و بهبود رابطه جنسی می شود.
از نظر روانشناختی ، عملکرد جنسی به طور گسترده توسط محرک های روانشناختی  ( مانند جذابیت و تمایل جنسی ) تعریف می شود و  از آنها تاثیر می پذیرد.  شرایطی مانند افسردگی ، اضطراب ، استرس و اعتماد به نفس پایین بر عملکرد جنسی تاثیر می گذارد.


چاقی باعث پایین آوردن اعتماد بنفس در آدم ها می شود و این موضوع خود باعث اختلال در عملکرد جنسی می شود.افراد چاق 25 برابر بیشتر در مقابل افرادی که اضافه وزن ندارند دچار مشکلات جنسی در رابطه خود می شوند. ولی تمام اینها به این معنی نیستند که تمامی شریک جنسی چاق مشکل در عملکرد جنسی دارند وتمامی شریک جنسی لاغر هیچ مشکل جنسی ندارند ، افراد چاق ممکن است به اندازه افراد لاغر رابطه جنسی داشته باشند ، حتی ممکن است که گاهی اوقات بیشتراز افراد لاغر داشته باشند.

زنان جذاب از نگاه مردان دارای چه خصوصیات اندامی هستند؟
انتخاب شریک جنسی لاغر یا شریک جنسی چاق بسیار سلیقه ای است.


شریک جنسی چاق خانم، چاقی آنها مانع از انجام بسیاری از پوزیشن های جنسی می شود زیرا دخول آلت با مشکل مواجه می شود (باید از پوزیشن های خاص مثل داگ استایل در رابطه استفاده کرد ) و شریک جنسی چاق آقا ، چاقی در آقایان باعث می شود که آلت جنسی آنها به داخل برود و این باعث کوتاهی آلت تناسلی در رابطه جنسی می شود و چاقی آنها باعث کند شدن سرعت آنها در عملکرد جنسی نیز می شود.
شریک جنسی لاغر در رابطه جنسی بسیار سریع تر از شریک جنسی چاق میتوانند عمل کنند و تناسب و زیبایی اندام در رابطه باعث افزایش میل جنسی می شود. طبق تحقیقات نشان داده شده است که میزان بارداری ناخواسته در زنان مجرد چاق تقریبا 4 برابر بیشتر از زنان با وزن طبیعی هست.
تعریف کاملی که از اضافه وزن و چاقی می شود : تجمع چربی غیر طبیعی یا بیش از حد است که خطراتی برای سلامتی به همراه دارد. توزیع چربی در بدن شاخص مهمی از خطر مرتبط با سلامتی است ، زیرا چاقی شکمی یا مرکزی با خطر بیشتری برای سلامتی در مقایسه با توزیع چربی ژنیویید ، یعنی چربی که به طور مساوی در سراسر بدن پخش شده است .
چاقی در زنان با اختلال در عملکرد جنسی همراه است و همچنین چاقی منجر به اختلال در تصویر ذهنـی مثبـت از خود و کاهش کیفیت زندگی نیـز مـی شـود.
کیفیت رابطه  جنسی در زنان چاق خیلی بیشتر از مردان چاق مختل می شود ، زیرا زنان اهمیت بیشتری به تصویر بدن خود می دهند .


تاثیر چاقی در رابطه جنسی چیست؟

 

چاقی از طریـق چنـد مکانیسـم بـالقوه باعـث اخـتلال در عملکرد جنسی می شود که شامل تشدید مشکلات طبـی، تغییر در سطح گردش هورمون های مؤثر بر پاسـخ و میـل جنسی و تغییر در تصویر ذهنی از بدن می باشد.


پایین آوردن تستوسترون :


تاثیر چاقی در رابطه جنسی مربوط به کاهش سطح تستوسترون در بدن است ، که می تواند بر عملکرد عضلات و سلامت قلب نیز تاثیر بگذارد.

 

اختلال نعوظ :


مردانی که چاق هستند بیشتر از مردانی مردانی که وزن نرمالی دارند ، مبتلا به اختلال نعوظ می شوند. کاهش وزن می تواند عملکرد نعوظ را بهبود دهد.


باروری :


 چاقی بر روی باروری هم  افراد هم موثر است . چون چاقی می تواند تعداد و تحرک اسپرم ها را کم کند که این باعث می شود باروری در مردان چاق کمتر شود.


سنگ کلیه :


مردانی که اضافه وزن دارند نسبت به مردانی با وزن سالم احتمال بیشتری برای مبتلا شدن به سنگ کلیه دارند.


هایپرپلازی خوش خیم ( بزرگ شدن پروستات ):


غده پروستات اغلب با افزایش سن بزرگ می شود .در مردانی که اضافه وزن دارند ، پروستات تمایل بیشتری به بزرگ شدن دارد.

سرطان پروستات :


چاقی متابولیسم هورمون های جنسی را تغیر می دهد.
برخی مطالعات نشان داده اند که چربی اضافی بدن خطر ابتلا به سرطان پروستات را در انسان افزایش می دهد.
بخشی از مدیریت مسائل جنسی ممکن است شامل یادگیری پذیرش بدن ، غلبه بر شرم ناشی از رفتار خوردن شما و یادگیری احساس خوب در مورد خودتان باشد.بهبود عزت نفس و پذیرش خود به شما کمک می کند تا بر برخی از مشکلات جنسی خود غلبه کنید.

شما می تونید با استفاده از رژیم غذایی مناسب و ورزش به اندام ایده آل برسید و لذت بیشتری را از رابطه جنسی تجربه کنید.

خواندن مطالب پایین نیز برای شما توصیه می شود :

  1. علت افزایش وزن و چاق شدن بعد از ازدواج

  2. روش های چاق کردن و جوانسازی واژن زنان

  3. بهترین پوزیشن های جنسی برای مردان و زنان چاق

  4. تاثیر رابطه جنسی زناشویی بر لاغری و چاقی بعد از ازدواج

تهیه و تنظیم در مجله آموزش جنسی و زناشویی طبتاج http://tebtaj.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی