Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

چگونه واژن خود را بعد از زایمان تنگ کنم؟

مخروط واژن مانند یک وزنه می باشد که به اندازه ی پنبه های دوران قائدگی است و زن آن را داخل واژن خود کرده و سعی می کنند تا آن را نگه دارند . این کار دوبار در روز به مدت 15 دقیقه انجام می شود . وقتی زن خود را برای نگه داشتن وزنه توانا دید وزن وزنه را افزایش می دهد .

به گزارش سایت طبتاج ،بسیاری از زنان بعد از چند زایمان با مشکل گشاد شدن واژن مواجه می شوند و این می تواند بر روی رابطه جنسی اثر منفی بگذارد . بعضی از پزشکان برای حل این مشکل جراجی را پیشنهاد می کنند که این عمل آخرین راه حل برای رفع این مشکل می باشد . در این مقاله قصد داریم راه های دیگر برای تنگ گردن واژن بعد از زایمان را بررسی کنیم .

تمرینات کیگل
این تمرینات می تواند ماهیچه هایی که در هنگام زایمان کشیده شده اند را تقویت کند . تمرینات کیگل موجب لذت جنسی بیشتر (ارگاسم شدیدتر) شده و کیسه های مثانه را سفت تر کرده و از ریزش ادرار جلوگیری می کند .

روش انجام تمرینات کیگل :

1- هنگام ادرار با جمع کردن ماهیچه ها جلوی ادرار را به مدت 4 ثانیه بگیرید و بعد ماهیچه ها را آزاد کنید ، تا ادرار جاری شود .

2- در حالت عادی اگر می خواهید تست کنید تا مطمئن شوید کار بالا را به درستی انجام می دهید یا نه کافیست یک یا دو انگشت خود را داخل واژن کرده و ماهیچه ها را سفت کنید اگر به انگشتانتان به مقدار خیلی کم هم فشار وارد شد . این یعنی شما کارتان را صحیح انجام می دهید .

3- تمرینات بالا را هر روز 5 تا 10 بار انجام بدهید .

4- برای گرفتن نتیجه از تمرینات بالا هشت تا ده هفته زمان نیاز خواهد بود .

روش های دیگر تنگ کردن واژن

اگر از روش تمرینات کیگل به نتیجه مطلوب نرسیدید می توانید با مشورت با پزشک خود از روش های پزشکی دیگر برای تنگ کردن واژن استفاده کنید .

مخروط واژن :
مخروط واژن مانند یک وزنه می باشد که به اندازه ی پنبه های دوران قائدگی است و زن آن را داخل واژن خود کرده و سعی می کنند تا آن را نگه دارند . این کار دوبار در روز به مدت 15 دقیقه انجام می شود . وقتی زن خود را برای نگه داشتن وزنه توانا دید وزن وزنه را افزایش می دهد .

محرک های الکتریکی :
این یک وسیله الکتریکی است که با وصل و قطع کردن جریان برق باعث می شود ماهیچه ها خود را جمع و سپس شل کنند . در بالاترین میزان آمادگی تا 20 دقیقه در یک مرحله طول خواهد کشید . اگر برخی دکترها این کار را در مطب انجام می دهند اما دستگاه های کوچک قابل استفاده در منزل نیز برای اینکار وجود دارد .

نیوکنترل :
این وسیله یک صندلی دارای بخش مغناطیسی بوده که ماهیچه های بخش تحتانی لگن خاصره را تحریک خواهد کرد . این روش در مطب توسط پزشکان مربوطه به مدت دوبار در هفته و هر بار 20 تا 30 دقیقه انجام می شود . طول درمان این روش 8 هفته می باشد .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی