Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آموزش شب زفاف +18

آموزش شب زفاف ؛ هر آنچه که در مورد شب زفاف به شما نگفته اند! (۱۸+)

آموزش شب زفاف برای شب اول عروسی 

آموزش شب زفاف برای شب اول عروسی 

شب زفاف ؛ ازدواج یکی از پیمان های محکمی است که بنیاد خانواده را پایه گذاری می کند و بدین ترتیب، شب زفاف و یا شب عروسی را رقم خواهد زد. شب زفاف یکی از خاطره انگیزترین و زیباترین شب های عمر هر انسانی محسوب می گردد؛ که با آگاهی و توجه به نکات مهم آن، زوجین می توانند شبی مالامال از لذت هایی بیاد ماندنی را برای هم فراهم سازند.

 

فرهنگ های متنوع ، ویژگی ها مختلف، رسوم و آداب قومی و نژادی در ارتباط با شب زفاف بسیار گوناگون می باشد؛ اما در دیدگاه کلی تر،میتواند شب زفاف را نخستین شب زوجین دانست که ارتباط جنسی بین آنها برای اولین بار برقرار می شود.در شب زفاف، عروس در حجله ای آماده و منتظر خواهد بود که داماد با رسومات خاص و طی تشریفاتی به حجله وارد شود و در شب زفاف رابطه جنسی بین آنها برقرار گردد.

 

شب زفاف چیست؟

شب زفاف اصطلاحی است که یا به اولین شب پس از ازدواج، (به ویژه در صورتیکه آن شب، عروس و داماد با یکدیگر هم بستر شوند) یا نخستین تجربهٔ آمیزش جنسی گفته می شود.برقراری رابطه جنسی برای دختران مصداق این است که آنها درد بسیار زیادی را در ضمن پاره شدن پرده بکارت تجربه میکنند و غیر از آن ، درد بسیار زیادی هنگام داخل شدن آلت تناسلی مرد در داخل واژن (دخول) خواهند داشت.باما در ادامه این مقاله از عروس ما (arousema.ir) همراه باشید تا بیشتر در مورد شب زفاف و آداب و رسوم آن آشنا شوید.

 

شب زفاف و اقدامات آن

همانطور که قبلاً هم بیان کردیم،شب زفاف با ارتباط جنسی و پاره شدن پرده بکارت زن همراه خواهد بود. این شب را میتوان، شبی مبارک و خجسته دانست که ارتباط نه فقط جسمانی بلکه ارتباط روحانی و پاک در بین زوجین برقرار می گردد، تا تشکیل خانواده و ازیاد نسل به قوت خود ادامه داشته باشد.در این شب فرخنده، می بایست اقداماتی از طرف مرد و زن انجام شود و هردو موظف به انجام این اقدامات در شب زفاف هستند تا بتوانند شبی رویایی و فراموش نشدنی را برای همدیگر رقم بزنند.

 

موارد مهم شب زفاف برای مرد و زن

قبل از شب زفاف زن و مرد باید خجالت، یا رودبایسی را کنار بگذارند و با هم راحت باشند تا ارتباطی عاشقانه را تجربه نمایند.

از قبل باید زوجین، آداب و رسوم هر کدام از خانواده ها را اطلاع داشته باشند و بر اساس آن شب زفاف را برنامه ریزی کنند (بخصوص برای خانواده های سنتی).

می بایست زن و مرد، همدیگر را درک کنند و بر طبق میل هم با توجه به شرایط عمل نمایند.

اضظراب، هیجان، ترس، عصبی بودن، تهدید، فشار و اجبار برای هریک از زوجین بخصوص زن، اثر منفی بر شب زفاف خواهد داشت.

ازقبل گواهی معاینه پزشکی (سلامت پرده بکارت) توسط زن به همسر و خانواده او تحویل داده شود (خانواده های مقید) تا در شب زفاف خاطری آسوده تر را داشته باشد.

در شب زفاف لطفا انتظارات غیر واقعی نداشته باشید.

زمانیکه زندگی مشترک خود را شروع میکنید، باید همچنیان توجه داشته باشید که شب عروسی شما نمیتواند رمانتیک ترین لحظه ای باشد که در تمام طول عمر خود تجربه کرده اید. حقیقت اینجاست که شب های عروسی رمانتیک، فقط متعلق به پرده های سینما هستند. واقعیت اینجاست که هم عروس و هم داماد به دلیل فشار کاری و استرس موجود خسته تر از شب های قبل هستند و این امر آنها را در بهترین شرایط برای معاشقه قرار نمیدهد.

 

اگر بتوانید یکدیگر را آرام کنید و با هم صمیمی باشید،یک تجربه جنسی عالی را یا همان شب یا در شب های آتی تجربه خواهید کرد.از سوی دیگر حتی اگر شب اول عروسی خودتان رابطه جنسی برقرار کنید اما لذتی را که در نظر داشتید نبردید،بقیه عمر وقت دارید که تکنیک هایتان را عوض کنید.در حال حاضر فقط باید روی این مطلب تمرکز کنید که از بودن با هم لذت ببرید. سعی کنید به این پاراگراف از مقاله آموزش شب زفاف توجه زیادی داشته باشید،زیرا اجرای صحیح آن ضامن شبی به یاد ماندنی برای شما و همسر عزیزتان خواهد بود.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی