Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

شهوتی کردن زن | هفت نقطه بدن زن که او را اماده رابطه جنسی زناشویی می کند

به گزارش مجله آموزش جنسی و زناشویی طبتاج  برای داشتن رابطه جنسی دانستن راه‌های تحریک جنسی زنان و مردان لازم و ضروری است . برای مردها در صورت مساعد بودن شرایط روحی تنها یک جرقه ذهنی کافی است که تحریک شده و برای رابطه جنسی کاملا آماده شوند، حال آنکه تحریک زنان نیاز به پیشنوازی و آماده سازی دارند و دانستن راه‌های تحریک جنسی زنان لازم و ضروری است.

 

۷ مکان برای لمس یک زن در رابطه جنسی :

رابطه جنسی

۱٫گردن :

به طور جدی،  گردن جایی است که نیمی از جادو در رابطه است! با کاشتن بوسه های نرم و آرام در این منطقه شروع کنید و لبخند او را زیر نفس خود تماشا کنید. ژاپنی های باستان همیشه گردن زن را به عنوان جذاب ترین ویژگی او مشاهده کرده اند.

 

۲٫ ترقوه :

سعی کنید به آرامی ترقوه او را ببوسید. سپس انگشتان خود را به آرامی رور ترقوه ردیابی بکشید و پیش بروید.

 

۳٫ پشت او :

لزوما لازم نیست این مکان را تنها زمانی که دو نفر تنها هستند لمس کنید. در عموم نیز انجام خواهد شد! وقتی که به رستوران مورد علاقه تان بروید، دست خود را بر روی پشت او قرار دهید تا صمیمیت ایجاد کنید.

 

۴٫  پشت زانوی او :

منطقه  پشت زانو در زنان بسیار حساس  است.

 

۵٫ گوش :

بوسیدن و نوازش کردن گوش می تواند برای او لذت بخش باشد. فقط به یاد داشته باشید که مراقب باشید زیرا این منطقه بسیار حساس است.

 

۶٫ پاهای او :

بهترین بخش از مناطق مختلف زهره زن پای اوست. شما می توانید او را با ردیابی انگشتان دست خود به آرامی تحریک کنید.

 

۷٫ مو :

سر او را در دامان خود قرار دهید و انگشتان خود را به آرامی از بین موهایش رد کنید.

 

مردان، این را امتحان کنید تا زنانتان را به سمت رابطه جنسی عاشقانه برسانید! و زنان، این مقاله را با مردان خود به اشتراک بگذارید تا بدانند چه چیزی در بستر باید انجام شود تا شما از رابطه جنس راضی باشید.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی طبتاج http://tebtaj.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی