Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

نکات مهم رابطه زناشویی زن و مرد + رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی

نکات مهم رابطه زناشویی زن و مرد

داشتن یک رابطه گرم زناشویی برای زندگی آرامش بخش لازم است . پس این مطلب را در سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت آموزش های بعد از ازدواج بخوانید و در زندگی زناشویی با همسر خود حتما رعایت کنید تا دچار مشکلات جنسی نشوید.

 

چطور می توانیم رابطه جنسی خوبی داشته باشیم؟

انچه که دراین مقاله عنوان می‌کنیم قانون نیست. قانون گذاشتن برای رابطه جنسی غیرممکن است انچه که مهم است این است که کاری که میکنید احساس خوبی بشما بدهد.

 

و این احساس خوب باید بعد از رابطه جنسی هم باقی بماند به هیچ عنوان نباید بعد از رابطه جنسی مضطرب و نگران شوید که مبادا همسرتان باردار شود یا دچار بیماری شوید. بهمین دلیل، برنامه ریزی برای پیشگیری از بارداری و رابطه جنسی ایمن باید مد نظرتان باشد.

چه زمان باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

زمان رابطه جنسی اهمیت چندانی ندارد. انچه مهم است این است که این زمان، زمانی باشد که هر دو نفر شما احساس اسانی کنید. خیلی از زوجین دوست دارند با سپیده صبح رابطه جنسی برقرار کنند، خیلی ها عصرها را ترجیح میدهند و بعضی دیگر تاریکی شب را.

 

مهمتر از زمان رابطه جنسی، زمانی است که می‌خواهید باهم بگذرانید. برای نخستین رابطه جنسی زمان زیادی را اختصاص دهید. روزهای تعطیل طبق معمولً بهتر است، می‌توانید کل روز را، حتی ساعت خواب را، صرف ان کنید.

 

آیا قبل از رابطه جنسی باید چیزی بخوریم یا بنوشیم؟

از خوردن غذای سنگین قبل از رابطه جنسی خودداری کنید چون خواب آلودتان می‌کند. غذای سبک بخورید، مشروب نخورید. الکل نعوظ را دشوار میکند.

 

کجا باید رابطه جنسی انجام دهیم؟

این که کجا رابطه جنسی انجام دهید تصمیم خیلی مهمی است. پیدا کردن جاییکه هر دوی شما بتوانید حداقل تا 48 ساعت آینده تنها باشید خیلی سخت است. اما ارزشش را دارد.تخت خواب بهترین محل برای عشق بازی است. اتاق خواب همه ی شرایط لازم برای داشتن یک رابطه جنسی فوق العاده را دارد: گرما، اسانی، فضای کافی و دستشویی. می‌توانید باهم دوش بگیرید.

 

چه چیزهایی باید همراه داشته باشیم؟

هر چه که برای راحتیتان لازم است رابا خود داشته باشید. کاندوم، بالشت مورد علاقتان یا حوله حمام.

 

آیا هر دوی ما باید در یک زمان ارضاء شویم؟

نگران هم زمان کردن ارگاسم ها نباشید. خیلی از خانم ها تازمانیکه تجربه کافی پیدا نکنند، در طول رابطه جنسی ارگاسم نمیشوند. خیلی بعید است که در نخستین رابطه جنسی بتوانید هر دو باهم ارضاء شوید. پس سعی کنید که خوش بگذرانید و حتما به هم دیگر بگویید که چه چیز برایتان لذت بخش است و به ارضاء شدنتان کمک میکند.

 

اول باید چه کار کنم؟

نباید از همسرتان انتظار داشته باشید که در نخستین جلسه بداند که چه چیز بشما لذت می‌دهد. این شما هستید که باید به او بگویید، دست های‌ وی را بگیرید و ان را جایی قرار دهید که راضیتان میکند. اصلاً خجالت نکشید و به او بگویید که دوست دارید چطور بدن‌تان را لمس کند. اگر دفعه اول شریک جنسیتان باشد، احتمالاً اضطراب و استرس زیادی خواهد داشت و آلت تناسلیش خوب واکنش نخواهد داد. برای تحریک دوباره ان به صبر، آرامش و درک نیاز دارید. بهمین خاطر است که گفتیم باید زمان زیادی را برای نخستین رابطه جنسی خود اختصاص دهید.

 

آیا دردناک خواهد بود؟

احتمالاً داستان های‌ زیادی درمورد درد از دست دادن باکرگی شنیده اید. برای بعضی از خانم ها واقعاً دردناک است اما اگر طرفتان کارش را درست انجام دهد درد زیادی نخواهید داشت. از روغن استفاده کنید و به همسرتان زمان دهید. خودتان بگویید که چه زمان برایتان لذت بخش است و کی دردتان می‌گیرد.

 

رابطه جنسی را در چه حالتی باید انجام دهیم؟

خیلی از خانم ها دوست دارند رابطه جنسی دفعه اولشان را طوری انجام دهند که خودشان روی مردشان قرار گیرند چون دراین حالت بازرسی بیشتری روی آلت تناسلی مرد دارند.

 

خیلی ها هم دوست دارند که مردشان روی آن ها بخوابد و بازرسی همه ی چیز رابه طرفشان می‌دهند. حالتی را انتخاب کنید که برایتان بهتر ست. فقط یادتان باشد که به او بگویید که عجله نکند و در صورت نیاز از روغن مخصوص استفاده کنید.

 

نکات مهم رابطه زناشویی زن و مرد + رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی

رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی

 

اگر نتوانستم به نعوظ دست پیدا کنم چه؟

شاید خنده دار بنظر برسد اما ممکن است این اتفاق واقعاً بیفتد. نگران نباشید چون کاملاً طبیعی است و همه ی ان تقصیر اضطراب و استرس شماست. یک نفس عمیق بکشید برای مدتی با دستها، لب ها و زبانتان رابطه جنسی انجام دهید. سعی کنید اضطرابتان را فراموش کنید و مطمئناً باشید که آلت جنسیتان واکنش می‌دهد.

 

اگر قبلاً رابطه جنسی نداشته ام باید حتماً به او بگویم؟

خیلی از مردها فکر می‌کنند چون مرد هستند باید مسئولیت رابطه جنسی را برعهده بگیرند و مهم نیست که کدامشان تجربه بیشتری دارد. اگر شما تابه حال رابطه جنسی نداشته اید و طرفتان داشته است، اجازه بدهید که بازرسی همه ی چیز دست او باشد. از اعتراف واقعیت نترسید. اگر خودتان هم نگویید مطمئن باشید که طرفتان خودش متوجه می‌شود که قبلاً رابطه جنسی نداشته اید و خودش همه ی چیز را نشانتان می‌دهد.

 

اگر خیلی زود ارضاء شدم چه؟

اگر خیلی زودتر از زمانی که می‌خواستید ارضاء شدید اشکالی ندارد، کمی عشق بازی کنید، بخوابید و باز دوباره امتحان کنید. بار دوم بسیار ریلکس تر خواهید بود.

 

آیا آلت تناسلیم به اندزه کافی بزرگ است و شکل درستی دارد؟

اندازه آلت جنسی یکی از نگرانی های‌ بسیار متداول آقایون است. سایز متوسط آلت جنسی کمی بیشتر از 13؛ 14 سانت در زمان نعوظ است و این اندازه برای راضی کردن طرفتان کافی است. واژن خانم ها میتواند خیلی آسان خودش رابا اندازه های‌ خیلی بزرگ یا خیلی کوچک آلت جنسی مردها مطابقت دهد و اندازه آلت جنسیتان ارتباطی با ارضاء کردن طرفتان ندارد.

 

یک مسئله مهم دیگر شکل آلت جنسی است. خیلی از مردها نگران میشوند که چرا آلت جنسیشان به سمت پایین یا سمت چپ خم است و تصور می‌کنند چون هیچ وقت هیچ مردی را در فیلم های‌ پرنو با چنین آلت تناسلی ندیده اند، پس مال انها طبیعی نیست. خیلی های‌ دیگر فکر میکنند خم بودن آلت تناسلیشان به سمت پایین رابطه جنسی را برایشان دشوار می‌کند.

 

اما یادتان باشد رابطه جنسی را میتوان در حالات بیشماری انجام داد. واژن زن و آلت جنسی مرد میتوانند به شکل های‌ مختلف باهم جور شوند و هر حالت جدید برای رابطه جنسی لذت های‌ جدیدی رابه شما و طرفتان خواهد داد.

 

به خودتان متکی باشید

فرقی نمی کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه بشما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید که چطور گهگاه نیازهایتان را کنترل کنید. احتمالاً تصور خواهید کرد که عادلانه نیست و مطمئناً عصبانی خواهید شد.

 

البته باید که زوج ها تا آنجا که می توانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را صرف کنند، اما بااینحال بازهم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه ی جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد.

 

این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید ان را بپذیرید. هرچه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیشتر شود، تلاش شما نیز در درک این تفاوت ها باید افزایش یابد.

 

قسمتی از این درک و پذیرفتن با اتکای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده می شود. اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و بشما توجه می کند، انجام اینکار با راحتی بیشتری صورت خواهد گرفت.

نکات مهم رابطه زناشویی زن و مرد + رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی

مجله آموزش جنسی و زناشویی طبتاج  :تنوع، مزه ی زندگی است

احتمالاً زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود، از ان دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید کمی خلاق باشید.

 

 مکانی جدید انتخاب کنید :

همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید.

 

لباس زیر های‌ مناسب و جدید بخرید.

 

عطر معطر استفاده کنید.

 

حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد .

 

معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود . بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .

 

رفتار تحریک آمیز داشته باشید :

عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود.

 

 با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید :

خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ؛ نگاه ؛ حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید .

 

بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک است که شامل بوسیدن لب ها ؛ صورت ؛ لاله گوش ؛ گردن و یا هر قسمتی ازبدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود.

 

گفتار های عاشقانه :

تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت هم زمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است .

 

 لمس و نوازش با حوصله :

سطح داخلی ران « مرد و زن » و لب های فرج « زن » ؛ بیضه و نواحی اطراف ان «مرد» ؛ گرفتن و فشردن کمر « زن و مرد » ؛ کلیتوریس زن که تحریک و نوازش ان حکم آلت مرد را دارد.

 

همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خودرا با آرامش آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید .در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش ان حالت نعوظ فراهم می شود « بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند » . در خانم ها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس و نوک پستان .

 

فراهم کردن تحریک لازم در همسر :

مرد با فکر و یا درنظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب دراین حالت تحریک شده به حساب می آید انچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و ان زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد نعوظ وی کاهش می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک می کند و امکانا با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ؛ نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد.

 

نکات مهم رابطه زناشویی زن و مرد + رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی

مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خودرا متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش دراین مرحله توجه داشته باشد.

 

مرد هر چه بیشتر بتواند با مهارت زن را تحریک کند زن در ادامه هر کاری مرد طالب باشد انجام می‌دهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است .

 

زمان دخول بهترین زمان برای سخنان محبت‌آمیز است. دراین لحظه از همسر خود قدردانی کنید و وی را بهترین بنامید که این خود سبب افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود.

 

به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خودرا بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود .

 

بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می شود.

 

شوهر نباید زمانی که مطمئن نشده که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک شده از ارضاء خود جلوگیری کند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کننده است .

 

سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن داری بعد از زن ارضاء شود . وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر میشود و می تواند براحتی خود رابه اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن وی را ناتوان جسمی می بیند و تصور بر ان دارد که مردش به او دراین لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نیز می‌تواند خودرا ارضا کند. بهترین شیوه ارضا‌شدن، همزمانی ان بین طرفین است.

 

توجه به این نکته مهم است که طبق معمولً مردها پس از ارضاشدن یا می‌خوابند، یا پشت به زن می‌کنند. در صورتی که کاری که باید انجام دهند این است که شروع به بغل کردن و نوازش زن کنند. و به او آرامش دهند تا استراحت کند.

 

شایسته است که زن شربتی گوارا تهیه نموده و بعد از پایان ؛ برای همسر خود بیاورد.

 

در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود تشکر کنید.

 

و…هزاران کار دیگر هست که می توانید برای از میان بردن یکنواختی موجود در رابطه تان انجام دهید.

 

اگر همه ی چیز عمل نکرد، صادق ومهربان و قاطع باشید.

 

زوج های‌ زیادی بوده اند که بی علاقگی و نارضایتی یکی از زوجین از رابطه جنسی باعث جدایی انها شده است. البته شما هم ممکن است به فکر اینکار بیفتید. اما بدانید طلاق یا برقراری رابطه ی جنسی با افرادی غیر از همسر تان «خیانت به همسر» ؛ راه حل های مناسبی نیستند.

 

درست است که عشقبازی با غیر می تواند مشکلتان را حل کند، اما بدانید که در طولانی مدت مشکلات بیشتری نیز برایتان ایجاد می کند و باعث خراب تر شدن ازدواج تان هم می شود. حتی اگر ازدواجتان هم سالم باقی بماند، درد و رنجی که همسرتان از عشقبازی شما با کس دیگری متحمل می شود، بی اندازه است.

 

طلاق هم راه حل خوبی به شمار نمی رود. اگر بجای پیدا کردن راه حل و برطرف کردن مشکل، از ان فرار کنید«پاک صورت مسئله»؛ ممکن است زوج دیگری پیدا کنید که او نیز از نظر جنسی با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسید این کار را تا کجا ادامه خواهید داد؟

 

قبل از اینکه بار و بندیلتان را جمع کنید و همسرتان را ترک کنید، ببینید آیا همسر تان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد که شما از رابطه ی جنسیتان با او ناراضی هستید؟

 

کار ار به دعوا نکشانید. تقصیرها رابه گردن او نیندازید، انتقاد نکنید، فقط خیلی آرام به او در مورد مشکلات تان صحبت کنید بگویید که به خاطر اختلافاتی که در روحیات جنسی شما وجوددارد، می خواهید کاری کنید که به التیام رابطه تان منتهی میشود و برای اینکار همکاری بیشتر او کمک میکند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هر دو فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید حتی با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایند.افکار خودرا با او در میان بگذارید.

 

این رابه صورت یک تهدید مطرح نکنید. فقط میزان امیدواری خودرا با او در میان بگذارید. به او فرصتی دوباره برای اصلاح و سازگار شدن بدهید، و منتظر نتیجه ی ان شوید.

نکات مهم رابطه زناشویی زن و مرد + رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی

آیا شریک جنسی خوبی خواهم بود؟

یک شریک جنسی خوب بودن بطور خودکار ایجاد نمی‌شود. با انتخاب زمان مناسب، مراقبت و تمرین، مطمئن باشید هر انچه که برای یک شریک جنسی فوق العاده لازم باشد را دارید. نخستین جلسه رابطه جنسی برای هر دوی شما کمی ناشیانه خواهد بود اما آغازی برای فوق العاده ترین زمان های‌ زندگی‌تان خواهد شد.

 

میل جنسی: مقایسه خانم ها و آقایان

متخصصین می‌گویند میل جنسی مردها بیشتر از زنان است اما میل جنسی زن ها سیال تر است.مردها هر زمانی که باشد میتوانند به سمتش بروند اما خانم ها فقط وقتی سمت ان می‌روند که شمعهای معطر درخانه روشن باشد و شوهرشان ظرف های‌ شام را شسته باشد.

 

این کلیشه است که در ذهن همه ی ما وجوددارد، اما آیا واقعیت دارد؟

 

آیا میل جنسی در مردها قوی تر از زنان است؟

بله درست است. تحقیقات بیشماری نشان داده اند که بااینکه میل جنسی آقایون بیشتر از خانم ها نیست اما رک و راست تر است. اما برخلاف آقایون، منبع میل جنسی در خانم ها پیچیده تر است. باور عمومی این است که خانم ها اهمیت بیشتری به رابطه احساسی در میل جنسی می‌دهند اما دیده می‌شود که به شدت تحت تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی هم قراردارند. پزشک ادوارد لاومن پروفسور جامعه شناسی در دانشگاه شیکاگو میگوید، “میل جنسی در خانم ها شدیداً متاثر از محیط و موقعیت است”.

 

در زیر به هفت الگوی میل جنسی در خانم ها و آقایان که محققان دریافته اند اشاره میکنیم . یادتان باشد که ممکن است کسانی با این الگوها تفاوت داشته باشند.

 

1. مردها بیشتر به سکس فکر می کنند.

پزشک لومان گزارش میدهد که اکثریت مردهای بالغ زیر 60 سال حداقل یک بار در روز به سکس فکر می‌کنند. اما فقط یک چهارم خانم ها به این میزان روزانه درمورد سکس فکر میکنند. با بالاتر رفتن سن در خانم و آقایون، این خیالپردازی ها کمتر می‌شود اما همان‌ گونه خیالپردازی های‌ مردان در مورد رابطه جنسی دوبرابر خانم ها باقی می‌ماند.دریک تحقیق بسیار جامع که در ان مقایسه ای بین میل جنسی خانم ها و آقایان انجام گرفت، روی باومایستر یک روان‌شناس اجتماعی در دانشگاه ایالتی فلوریدا دریافت که تحریک جنسی ناگهانی در مردها بسیار بیشتر از خانم ها گزارش شده و مردها خیالپردازیهای بیشتر و متفاوت تری دارند.

 

2. مردها حریصانه تر دنبال سکس هستند.

باومایستر گزارش می‌دهد که در ابتدای رابطه، در اواسط ان و بعد از گذشت سالیان سال از ان؛ مردها بیشتر از زن ها سکس میخواهند. این مسئله فقط مختص افراد با گرایش جنسی عادی نیست، مردان همجنس بازهم خیلی بیشتر از زنان همجنس باز در کلیه مراحل رابطه سکس میخواهند. مردها حتی تعداد بیشتری شریک جنسی طلب می‌کنند و علاقه بیشتری به سکس های‌ اتفاقی دارند.حتی در مواقعی که رابطه جنسی ممنوع است یا موقعیت ان وجود ندارد، مردها خیلی بیشتر از زنان دنبال سکس هستند.

 

پزشک لومان می‌گوید، تقریبا دو سوم آقایون خودارضایی میکنند حتی بااینکه تقریبا نیمی از آن ها درمورد ان احساس گناه می‌کنند. درعوض تقریبا 40 درصد از خانم ها اقرار به خودارضایی میکنند و تکرر این خودارضایی ها هم بین خانم ها کمتر از آقایون است.

فحشاء نیز نشاندهنده تمایل مردان به داشتن سکس است نه برعکس ان.
زنان راهبه خیلی بهتر از کشیش ها به تعهد خود برای دور ماندن از رابطه جنسی عمل میکنند. آمار نشان می‌دهد که 62 درصد از کشیش ها به داشتن فعالیت جنسی اقرار کرده اند درحالیکه این شماره در بین زنان راهبه 49 درصد است.

 

3. طبیعت جنسی خانم ها بسیار پیچیده تر از آقایون است.

چه چیز خانم ها را تحریک می‌کند؟ حتی خودشان هم نمی‌دانند. مردیت چیورز محقق دانشگاه نورس وسترن و همکاران او در تحقیقی فیلم های‌ تحریک آمیز به مردان و زنان همجنس باز، مردان و زنان با تمایل جنسی به جنس مخالف نشان دادند و از آن ها خواستند میزان تحریک جنسی خودرا گزارش کنند و توسط ابزارهایی که به دستگاه تناسلی انها متصل بود میزان تحریک واقعی آن ها را اندازه گیری کردند.

 

نتایج آقایون قابل پیشبینی بود: مردان با تمایل جنسی به جنس مخالف گزارش دادند که با عکسهای مربوط به سکس مرد-زن و زن-زن تحریک بیشتری داشته اند و ابزارهای اندازه گیری هم ادعای آن ها را تایید کرد.

 

مردان همجنس باز گزارش دادند که عکسهای مربوط به سکس مرد-مرد انها تحریک کرده و بازهم ابزارهای اندازه گیری ادعایشان را تایید کرد. درمورد خانم ها، نتیجه به دست آمده جالب تر بود. زنان با تمایل جنسی به جنس مخالف ادعا کردند که تصویر مربوط به سکس مرد-زن تحریک بیشتری برایشان به وجود آورده اما ابزار اندازه گیری نتایج یکسانی را برای هر سه نوع سکس «مرد-زن، زن-زن، مرد-مرد» نشان داد.

 

مایکل بایلی محقق جنسی در دانشگاه نورس وسترن می‌گوید، مردها درمورد این که با چه کسی تحریک می‌شوند، با چه کسی میخواهند سکس داشته باشند یا عاشق چه کسی میشوند بسیار سخت و صریح هستند.

 

اما در مقابل خانم ها به خاطر میل جنسیشان که نسبت به آقایان چندان رک و راست نیست، تمایل بیشتری نسبت به داشتن رابطه با جنس خود دارند. بایلی میگوید، احتمالاً ظرفیت خانم ها برای علاقه مند شدن به جنس موافق خود از نظر جنسی و عاشق جنس موافق خود شدن ظرفیت بیشتری نسبت به مردها دارند. البته الزاماًً اینکار را انجام نمیدهند اما ظرفیت ان را دارند.

 

ادعای بایلی را تحقیقاتی تایید میکنند که نشان میدهند همجنس گرایی در بین خانم ها شایع تر از آقایان است. باومایستر در تحقیق دیگری دریافت که زنان همجنس گرای بیشتری از سکسی که اخیراً با مرد داشته اند گزارش کردند تا مردان همجنس گرا درمورد داشتن سکس با جنس مخالف خود. همچنین خانم ها خیلی بیشتر از مردان خودرا دو جنسی می‌دانند.

نکات مهم رابطه زناشویی زن و مرد + رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی

4. تمایل جنسی خانم ها بیشتر از آقایون تحت تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی است.

باومایستر در تحقیقات خود راه های‌ مختلفی که گرایشات، رفتارها و تمایلات جنسی خانم ها خیلی بیشتر از آقاین متاثر از عوامل اجتماعی و فرهنگی بوده را نشان داده است.

 

• گرایش خانم ها نسبت به آقایون در برابر رفتارهای جنسی مختلف با گذشت زمان بیشتر دستخوش تغییر می‌شود.

• خانم هایی که مرتباً کلیسا میروند گرایشات کمتری به سکس دارند. اما در بین مردان رابطه ای بین کلیسا رفتن و گرایشات جنسی یافت نشد.

• خانم ها خیلی بیشتر از آقایون در تصمیمات خود درمورد سکس تحت تاثیر همسالان خود هستند.

• خانم هایی که تحصیلات بالاتری دارند، فعالیت های‌ جنسی متنوع تری را تجربه کرده اند. اما سطح تحصیلات در آقایون تفاوتی ایجاد نمیکند.

• خانم ها نسبت به آقایون تناقض بیشتری در اظهار ارزشهای خود درمورد سکس قبل از ازدواج دارند.

 

اما چرا تمایل جنسی در خانم ها بنظر کمتر است و بیشتر تحت تاثیر قرار دارد؟

برخی می‌گویند این مسئله به قدرت بیشتر مردها در جامعه مربوط میشود، یا به انتظارات جنسی متفاوت تر مردها در مقایسه به خانم ها. پزشک لومان مسئله را از دیدگاه جامعه شناختی توضیح می‌دهد.

 

لومان می‌گوید مردها هرکاری می‌کنند تا سکس داشته باشند تا بتوانند تمایلات دستگاه تناسلی خودرا برآورده کنند. درمقابل، خانم ها درانتخاب شریک جنسی خود بسیار دقیق هستند چون این انها هستند که در دسترس باردار شدن قراردارند و ممکن است وادار شوند از یک بچه نگه‌داری کنند.

 

کیفیت رابطه برای انها بسیار مهمتر از مردان است چون انها شریکی می‌خواهند که با آن ها بماند و از فرزندشان نگه‌داری کند. حتی برایشان مهم است که با کسی باشند که وضعیت مالی قابل قبولی داشته باشد تا بتواند از فرزندشان حمایت بهتری بکند.

 

نزدیکی از راه واژن روش های متعددی دارد و شما بهتر است نوشته های‌ بالا را برای نزدیکی از راه واژن بکار بگیرید اگر خانمی هستید که برای نخستین بار نزدیکی از راه واژن را تجربه می‌کنید بهتر است بدانید برداشتن پرده بکارت هیچ ترسی ندارد.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی طبتاج http://tebtaj.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی