Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آثار مخرب تماشای فیلم های سکس توسط شوهر

پیامدهای تماشای فیلم‌ های مستهجن توسط شوهر چیست؟

مردان با تماشای فیلم پورنو و مستهجن به طور ناخودآگاهانه به رابطه زناشویی خود آسیب زده و همسر آنان احساس خواهد کرد به او خیانت شده است.

سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج :  | سرویس زناشویی - متاسفانه برخی از مردان عادت به تماشای فیلم پورنو و مستهجن داشته و آن را برای رابطه زناشویی خود مضر نمی‌دانند. اما صمیمیت تجربه‌ایست مقدس از نزدیکی و ارتباط میان دو انسان. پورنوگرافی، این صمیمت مقدس را نابود می‌کند چرا که با معرفی یک عنصر سوم و وارد کردن آن به رابطه یک زوج (حال چه این عنصر خارجی فکر باشد چه تصویر) به حریم رابطه و ازدواج زن و شوهرتجاوز کرده است. در واقع اغلب زنان چنانچه با خود صادق باشند، اعتراف خواهند کرد که هنگامی که شوهرشان به مجلات و فیلم‌های مبتذل نگاه می‌کند، احساس می‌کنند به آنان خیانت شده است.

 

برخی از عواقب تماشای فیلم پورنو و مستهجن توسط شوهر

شما به هنگام ازدواج به همسرتان تعهد داده‌اید که به لحاظ جنسی تک همسر باقی بمانید و چنانچه عامدانه توجه جنسی خود را بر کسی دیگر متمرکز کنید، این تعهد را زیر پاگذاشته و شکسته‌اید. مبادرت همیشگی و عادت‌گونه به این قبیل فعالیت‌های جنسی تفریحی و مشاهده تصاویر جنسی، چه به شکل خیال پردازی جنسی و چه به شکل مجله‌ها و فیلم‌های مستهجن، شکلی است از خیانت، بی‌وفایی و عدم نجابت جنسی.

برخلاف آنچه برخی شوهران بیان می‌کنند این عادت به هیچ وجه بی ضرر نیست، چرا که موجب موجب بروز واکنش از طرف همسرشان می‌شود. ممکن است آگاهانه نخواهند به زنشان آسیب برسانند و خیلی هم همسرشان را دوست داشته باشند، اما واقعیت این است که اینگونه مردان ناخودآگانه به همسرشان آسیب می‌زنند.

 

برخی از اثرات منفی این عادت تماشای فیلم پورنو و مستهجن بر روی رابطه زن و شوهر و شمای نوعی به عنوان همسر چنین مردی عبارتند از:

1- زن احساس خواهد کرد همسرش به او خیانت می‌کند چرا که برای آماده شدن به کسی یا چیزی غیر از او نیاز دارد.

2- زن اعتماد به نفس و خودباوری خود را در مورد زیبایی و تناسب اندام خود از دست می‌دهد و ناامنی‌های زیادی را به دلیل تصور برانگیزاننده نبودن بدن خود احساس خواهد کرد. این ناامنی‌ها بر قابلیت و توانایی او در ارضا کردن همسرش تاثیر منفی خواهد گذاشت.

 

تماشای فیلم پورنو و مستهجن ، رابطه جنسی ، روابط زناشویی ، تعارض همسران

 

3- زن به لحاظ روحی- احساسی از همسرش فاصله خواهد گرفت، چراکه فکر شوهرش به هنگام عشق ورزی تمام و کمال پیش او نیست و جای دیگری است.

4- زن از همسرش به این دلیل که به احساسات او احترام نمی‌گذارد، منزجر و عصبانی خواهد شد.

5- نسبت به روابط جنسی سرد و بی‌اعتنا می‌شود و هرگونه گرایش جنسی در او به سردی و خاموشی خواهد گرایید، چرا که درذهن او میل جنسی با سلطه پذیری، تحقیر، ترس از بی کفایتی و بی لیاقتی تداعی خواهد شد.

گرچه برخی از زن و شوهرها ادعا می‌کنند هر دو از تماشای چنین مجلات و فیلم‌هایی لذت می‌برند، ممکن نیست این کار در دراز مدت برای ایجاد صمیمیت بیشتر میان آن زن و شوهر موثر و مثبت واقع شود. سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که چه چیزی سالم و طبیعی و چه چیزی ناسالم و غیر طبیعی است. چه چیزی برای رابطه و ازدواج شما لازم است و چه چیزی به رابطه و ازدواج شما ضرر می‌رساند. عادت تماشای فیلم‌ پورنو و مستهجن توسط مرد خانواده بسیار مضر و خطرناک است و موجب ایجاد احساسات ناخوشایند در همسرشان می‌شود.

چه باید کرد؟

 

  • اگر همسر شما چنین عادتی دارد از او بخواهید این مقاله را بخواند. به خاطر داشته باشید او را بابت آنچه انجام می‌دهد سرزنش نکنید. تنها احساسات خود را با او در میان بگذارید.
  • از او بپرسید چنانچه شما نیز مانند بسیاری از زنان سطحی و کوته فکر دیگر، مال و منال مردان ثروتمند و خانه‌های مجلل و زندگی اغراق‌آمیز و پر تجمل آنان که در مجلات سطح پایین می‌بینید، می‌ستودید و مدام راجع به آنان حرف می‌زدید و در فکرش بودید، چه احساسی به او دست می‌داد؟ به نظر نمی‌آید شوهرتان دوست داشته باشد پس از یک روز طولانی و خسته کننده در حالی که تمام روز سعی کرده است با کار و تلاش خودش زندگی مرفه و آرامی را برای شما فراهم بیاورد، به خانه بیاید و ببیند شما مدام از مال و منال مردان دیگر که او انگشت کوچکشان هم نیست، صحبت می‌کنید و غرق خیالپردازی‌های خود شده‌اید.
  • به نظر نمی‌آید هیچ مردی هرگز از گفته‌هایی نظیر "اون مرده چقدر خوشگل و جذابه. ببین چقدر موفق و پولداره. لابد خیلی باهوش و باذکاوته. از مردای پولدار خیلی خوشم میاد. من عاشق مردای خوش لباس و موفق هستم" خوشش بیاید. این درست مانند این است که شوهرتان به شما بگوید: "نگاه کن این زنه چقدر جذابه."
  • چنانچه هیچ یک از اینها کارگر نیفتاد و شوهرتان همچنان به کار خود یعنی تماشای فیلم پورنو و مستهجن ادامه داد، باید کمک حرفه‌ای بگیرید. ازدواج شما دچار مشکلاتی جدی است و از همین حالا به چهار مرحله رنجش، انزجار، پس راندن و سرکوب که در مقاله مشکلات زناشویی به آن اشاره شده است، وارد شده است. وقت آن است که به دنبال کمک حرفه‌ای برای نجات ازدواجتان باشید.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی طبتاج http://tebtaj.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی