Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

 اسرار ارضای خانمها را بیاموزید

یکی از موانع اصلی رسیدن به اوج لذّت جنسی در زنان، کنترل مستقیم رابطه جنسی به وسیله مرد است .اولین راهکار اصلی برای اینکه خانم‌ها به اوج لذّت و ارضاء برسند، این است که از مرد بخواهد، اهسته تر مراحل رابطه جنسی را پیش ببرد.

اسرار ارضای جنسی خانمها را بیاموزید
به گزارش سایت طبتاج   اسرار ارضای جنسی خانم ها- خانم‌ها ، خوشحال باشید که در عصر جدید زندگی می کنید، زیرا که با نگاهی به قبل، حدود 50 یا 100 سال گذشته، نه تنها به مساله ارضای جنسی زن اهمیتی نمی دادند، بلکه محققان و دانشمندان نیز در این مورد به طور واضح نظریه قطعی نداشتند! و در نظر آن ها، تنها مردها نقشی حیاتی در تولید مثل اجرا می کردند.


اما با وجود اهمیت به ارضای جنسی زنان در عصر جدید، باز هم در خصوص برخی خانم‌ها ، زمان و چگونگی ارضای جنسی آن ها شفاف نیست و نیاز به بررسی بیشتر دارد. بر اساس آخرین امار، حدود 20% خانم‌ها اصلا از نظر جنسی ارضا نمی شوند، شاید با این امار فکر کنید که خوشبختانه 80% آن ها به درجه ارضای جنسی می رسند، امّا متأسفانه در همین بین هم بخش عمده ای از آن ها، با خود ارضایی به این درجه می رسند نه رابطه جنسی واقعی!

در این مقاله، مبحث اصلی، کمک به ارضای طبیعی در حین رابطه ی جنسی برای زنان است. این مساله را جدّی بگیرید، در زندگی زناشویی، روابط جنسی، لذّت و ارضا، نقشی حیاتی را بازی می کند و منشأ حقیقی و اصلی بیشتر طلاق ها عدم انجام رابطه ی جنسی مطلوب بین زن و شوهر است.

ارضای جنسی چیست؟
ارضای مردها در ظاهر به دلیل انزال، کاملاً دیده می شود، اما به ندرت این وضعیت در برخی زن ها نیز وجود دارد ، اما حقیقت این است که ارضاء در اکثر خانم‌ها قابل تشخیص نیست و به چشم دیده نمی شود. ارضاء در خانم‌ها ، اول با مرطوب شدن دهانه و گردن رحم و دیگر اعضاء بخش تناسلی آن ها آغاز و بعد ادامه می یابد. دهانه ی رحم آن ها تا 30 درصد باز می شود، ماهیچه و عضلات دیواره رحم، گردن رحم و خود دهانه بطور متناوب منقبض و منبسط می شوند.

 

پژوهش هانشان داده است که زمان رسیدن به اوج لذت جنسی ارگاسم ) در خانم‌ها مختلف است، برخی زمان زیادی باید بگذرد تا ارضاء شوند و در مقابل بعضی دیگر از خانم ها نیز خیلی زود ولی چندین بار در طی یک رابطه جنسی، ارضاء می شوند.( این در حالی است که یک مرد معمولاً ظرف تنها چند دقیقه یا بیشتر به درجه ی انزال می رسد)

یکی از موانع اصلی رسیدن به اوج لذّت جنسی در زنان، کنترل مستقیم رابطه جنسی به وسیله مرد است، در بیشتر مواقع، شیوه ی اجرای مراحل روابط جنسی و دخول بر اساس آن چیزی است که مرد لذّت می برد و تحت اختیار اوست. اما زن نیز در این بین از رابطه جنسی لذّت می برد ولی این علامترسیدن به درجه ی ارضاء کامل نیست. مرد به محض انزال می تواند دست از ادامه ی روابط جنسی بردارد و این زن است که برای ارضا شدن به زمان بیشتری نیاز دارد.

تفاوت های ارتباطی بین زن و مرد
اولین راهکار اصلی برای اینکه خانم‌ها به اوج لذّت و ارضاء برسند، این است که از مرد بخواهد، اهسته تر مراحل رابطه جنسی را پیش ببرد.
در این بین خود زن نیز میتواند با مداخله خود، روال رابطه جنسی را به نفع خود آهسته تر کند. می توانید خود، کنترل اوضاع را به دست بگیرید. جالب است بدانید که اغلب مردها این وضعیت را بیشتر دوست دارند و جذابیت بیشتری برای آن ها خواهد داشت.

 

اما خود زن می تواند آن شیوه و حالتی که دوست دارد و بیشتر از آن لذت می برد را از همسر خود تقاضا کند. دقیقاً این مسئله را بگویید که درصورتی که وی سریع و خیلی زود رابطه جنسی را تمام کند و خود، تنها به درجه ی انزال برسد، شما لذّتی نخواهید برد. اما لازم به ذکر است که علی رغم آگاهی کم بیشتر مردها در مورد ی چگونگی و زمان ارضاء خانم‌ها ، خود آن ها حقیقتاً مایلند که زن نیز ارضاء شود و مانند خود، نهایت لذّت جنسی را از این روابط ببرد.


درصورتی که شیوه روابط جنسی همسرتان با سرعت، خشن و دردناک است، از وی با کلماتی محبّت آمیز و عاشقانه بخواهید که آرامتر پیش رود تا شما هم ارضاء شوید.


شما نیز می توانید همسرتان را در این راه همراهی کنید، با تحریک اندام تناسلی در حین دخول، زمان رسیدن به ارضاء را کمتر کنید، از همسرتان انتظار نداشته باشید که در حین دخول این کار را برای شما انجام دهد، به دلیل اینکه وی تمرکزش را در ارضای خود گذاشته است. بر اساس امار در 20 تا 30 درصد مردها، به دلیل عدم کنترل و درنتیجه انزال زودرس، ناخواسته مجبورند که شما را در همان وضعیت و در حین رسیدن به اوج ارضاء، رها کنند، که خود عاملی است ویران کننده در رابطه زناشویی و اما خود مردها نیز از این وضعیت ناراضی و غمگین هستند.

 

ارضای جنسی,نحوه ی ارضای جنسی زنان, ارضای جنسی زنان

تمامی خانمها دوست دارند که پس از رابطه جنسی، درآغوش گرفته و نوازش شوند


اختلال های جسمی و روحی، یکی از دلایل انزال زودرس در مردهاست. مردهایی که تجربه ی کمی در رابطه جنسی دارند، به دلیل هیجانات و شهوت بیش از حدّ دچار این وضعیت می شوند. استرس، نگرانی، افسردگی، و... نیز خود، می توانند عواملی مهم در اختلال در عملکرد رابطه زناشویی و انزال زودرس باشند. خانم‌ها باید بدانند که چنانچه در حین عمل رابطه جنسی با وجود اینکه از همسرتان خواسته اید آرامتر مراحل را پیش ببرد، با انزال زودرس و در نتیجه عدم ارضای خود رو به رو شدند، عصبی نشوید و وی را محکوم نکنید، بهتر است به دنبال عامل روحی یا جسمی در وی باشید، چرا که باور کنید، برای مرد هیچ چیزی بدتر از این نیست که نتواند معشوقه و همسر خود را از نظر جنسی ارضا کند.


به جای غر زدن و محکوم کردن، از پیش از زمان رابطه جنسی، با صحبت های عاشقانه و تسکین دهنده در خصوص روابط  مستحکم و رویایی خود حرف بزنید و حافظه و روح وی را ارام کنید، صحبت و گفتگو در خصوص مشکل اصلی (زودانزالی) در مواقعی که زود انزالی مرد شما منشا روحی، استرس،... داشته باشد اوضاع را بدتر میکند. در در برابر خیلی از مردها نیز با تکنیکی خاص، می توانند طرف خود را به اوج لذّت جنسی و درجه ی ارضاء برسانند، به طوری که در حین عمل دخول، 20 تا 30 ثانیه دست از آن می کشند، نفسی عمیق می کشند و مجدد آغاز می کنند، شاید این عمل برای مرد کمی ناخوشایند باشند، امّا کمک قابل توجهی در کنترل انزال زودرس در آنهاست.

 

 

با این کار شما نیز مهلت دارید که بخود برسید و بر ارضاء و دستیابی به اوج لذّت خود در حین مراحل دست یابید. در یک مطالعه در اروپا پس از نظرخواهی از تعداد زیادی از زنها لیستی از مواردی که آن ها پس از رابطه جنسی و ارگاسم دوست دارند برایشان انجام شود، تهیه شده است. باید توجه داشت که گروه های گوناگون خانمها خواسته های متفاوتی داشته و حتی ممکن است چیزهای موردعلاقه افرادی در این لیست وجود نداشته باشد، به عبارت دیگر موارد زیرقابل تعمیم به کل جامعه زنان نیست.


در آغوش گرفتن
تقریبا" تمامی خانمها دوست دارند که پس از رابطه جنسی، به وسیله مرد درآغوش گرفته ونوازش شوند. در اغوش گرفتن و حلقه کردن دست ها بدور زن و نوازش وی حس بسیارخوبی به زن می بخشد. حتی درصورتی که بسیار خسته شده اید و دیگر انرژی برای ادامه دادن ندارید، دست هایتان را بدور وی حلقه کرده چندکلمه محبّت آمیز به وی بگویید و بعد بخوابید!


هیچگونه تماس جسمی و عاطفی را دوست ندارند
در مقابل گروه قبل، تعداد کمی از زنها هم هستند که پس از پایان رابطه جنسی، دیگر هیچگونه تماس جسمی و عاطفی را دوست ندارند. این اشخاص اظهار می کنند که آن ها بقدری تحریک شده اند که پس از آن هرگونه تحریک دیگری برایشان لذتی نداشته و عذاب آور خواهدبود.


اما این خواسته هیچوقت به معنی سردمزاجی این زنها نیست. آن ها تنها دوست دارند زمان کوتاهی باخودشان تنها باشند، پس آن ها را درک کنید. در برخورد با این زنها باید پس از انجام روابط جنسی از آن ها بپرسید:« عزیزم حالت خوبه؟ آیا همه چیز مرتب است؟ یا آیا چیزی احتیاج نداری؟» و پس از ابراز رضایت ازانجام نزدیکی با وی، زن را نیم ساعتی تنها بگذارید تا استراحت کند.


صحبت کردن
اگرچه اغلب مردها بعد از رابطه جنسی خسته شده و توانایی انجام هیچکاری را ندارند ولی گروهی از زنها دوست دارند که پس از رابطه جنسی کمی صحبت کنند. در این مواقع صرفا باید گوش خود را به وی بسپارید! اگرخوش شانس باشید وی به شرح آنچه گذشت و احساسش از روابط جنسی با شما می پردازد. ولی مراقب باشید که در بین صحبت های وی صدای خوروپف شما بلند نشود!

تمامی مردها پس از ارگاسم دوست دارند کمی بخوابند، این امرکاملا طبیعی است. ولی به شریک جنسی تان هم توجه داشته باشید واجازه دهید وی در کنار شما باشد، تا این تصور پیش نیاید که شما تنها به فکر خودتان هستید. در پایان، می توانند با مطالعه در کتابها و منابع جدید، بر دانش خود بر چگونگی مراتب و حالات ارضای زناشویی بیافزایید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی