Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

چگونه همسر خود را برای رابطه جنسی تحریک کنیم؟

سعی کنید هنگامی که با زن معاشقه می کنید تا او را تحریک کنید خود نیز احساسات و تحریک شدن تان را به او نشان دهید . زن ها از اینکه ببینند همسرشان هم از معاشقه تحریک جنسی می شود لذت می برند.

به گزارش سایت طبتاج قبل از برقراری رابطه جنسی لازم است که زوجین به تحریک همدیگر بپردازند . مردها بسیار راحت تحریک شده و آماده رابطه جنسی می گردند اما زن ها زمان بیشتری را لازم دارند تا برای رابطه جنسی آمادگی پیدا کنند . در این مقاله به روش های تحریک جنسی همسر پرداخته می شود .

تفاوت تحریک جنسی زنان و مردان :

مردها برای برقراری رابطه جنسی نیاز به معاشقه ندارند و تنها یک جرقه ذهنی کافیست تا برای برقراری رابطه جنسی آماده شوند . در صورتی که زنان برای برقراری رابطه جنسی به معاشقه و آماده سازی نیاز دارند . بنابراین برای داشتن یک رابطه جنسی رضایت بخش دانستن راه های تحریک جنسی زنان لازم و ضروری است .

تحریک جنسی زن ها

روش های تحریک جنسی زن ها :

برای تحریک جنسی زن ها می بایست بایدها و نبایدهایی را رعایت کرد که در ادامه به این نکات پرداخته خواهد شد .

۱- با زن خود به آرامی عشق بازی کنید و خانمتان را تحریک کنید . به یاد داشته باشید هر چه قدر عملیات تحریک قبل از رابطه جنسی بیشتر طول بکشد همسرتان آمادگی بیشتری برای رابطه جنسی پیدا می کند

۲- با بیان احساسات عاشقانه در قبل ، حین و بعد از رابطه جنسی می توانید رضایت جنسی زن را افزایش دهید و قلب وی را تسخیر کنید . بیان احساسات با کلمات عاشقانه باعث می شود زن تمایل بیشتری برای رابطه جنسی داشته باشد و از رابطه جنسی لذت بیشتری ببرد .

تصویر

۳- لب های همسرتان را قبل از شروع رابطه جنسی ببوسید . این کار باعث می شود قلب او را تسخیر کنید و احساس رضایت بیشتری از رابطه جنسی با شما داشته باشد . هم چنین بوسه زدن بر اندام های دیگر او که برایش خوشایند می باشد نیز تاثیر شگرفی در رابطه جنسی خواهد داشت . بهتر است با او در مورد اندامی که دوست دارد شما بر آن ها بوسه بزنید بحث کنید و آن ها را شناسایی کنید تا بتوانید در رابطه جنسی لذت بیشتری را به همسرتان هدیه کنید .

۴- با تقدیم نگاه های عاشقانه خود به همسر عشق را به او هدیه بدهید و اجازه بدهید از چشم هایتان بخواند که چقدر او را دوست می دارید . این کار می تواند به رضایت جنسی زن کمک شایانی کند .

۵- برای برقراری رابطه جنسی با زن آرامش خود را حفظ کنید و شتابزده شروع به درآوردن لباس های او نکنید . سعی کنید بعد از کمی معاشقه کردن به آرامی او را برهنه کنید زن ها برای آماده شدن برای رابطه جنسی به وقت بیشتری نیاز دارند .

۶- قبل از شروع رابطه جنسی بدن زن را لمس کنید ، لمس کردن و نوازش بدن می تواند زن را برای شروع برقراری رابطه جنسی آماده نماید .

۷- برای تحریک زن ها می توانید انگشتان دست های خود را لابه لای موهای زن کرده و به او آرامش را اهدا کنید . اکثر زن ها از اینکه موهای آن ها توسط همسر چنگ زده شود لذت می برند .

۸- سعی کنید هنگامی که با زن معاشقه می کنید تا او را تحریک کنید خود نیز احساسات و تحریک شدن تان را به او نشان دهید . زن ها از اینکه ببینند همسرشان هم از معاشقه تحریک جنسی می شود لذت می برند.

۹- تمام احساسات خود را به رابطه جنسی ختم نکنید . در طول روز هم به او توجه نشان بدهید . گفتن دوستت دارم ، تقدیم کردن یک شاخه گل یا یک اس ام اس عاشقانه می تواند در رابطه جنسی شب هنگام تاثیر فوق العاده ای ایجاد کند .

۱۰- قبل از رابطه جنسی بهداشت را رعایت کنید ، دوش بگیرید ، عطر بزنید ، موهای زائد بدنتان را از بین ببرید.

۱۱- از ماساژ دادن بدن همسرتان غافل نشوید . این کار می توانید تاثیر فوق العاده ای بر کیفیت رابطه جنسی ایجاد کند .

امام رضا علیه السلام :
آمیزش مکن مگر اینکه با زن بازی کنی و زیاد هم بازی کنی و دو پستان او را بفشاری چون چنین کنی، شهوت او را غلبه می کند و منّی او جمع می شود، زیرا منی زن میان دو پستان اوست، و شهوت از صورت و چشمان او نمایان می شود و از تو همان می طلبد که تو از او می خواهی .

با زنها آمیزش مکن مگر در وقتی که پاکیزه (از حیض) باشند، پس از آمیزش هم بلند مشو، و ننشین بلکه اول به طرف راست بچرخ و سپس سریع برای ادرار ولو اندک برو که اگر چنین کنی از سنگ مثانه به اذن خداوند متعال در امان میمانی و سپس غسل کن.

امام صادق علیه السلام :
پیش از این که با عروس خویش به بستر زفاف روید،هدیه ای به وی بدهید ،با این کار عشق و آرامش را به او هدیه کرده اید.

پیامبر اکرم (ص):
هنگام در آمیختن با همسر خویش ،یکدیگر را ببویید ،ببوسید ،عشق بازی کنید و با سخنان محبت امیز ،عشق را به او پیش کش کنید .

پیامبر اکرم (ص):
هنگام آمیزش چون پرندگان شتاب نکنید صبر پیشه ی خود سازید زنها نیازمند وقت بیشتری هستند مدتی نه چندان طولانی به عشق بازی بپردازید همسرتان را کاملا” آماده سازید.آمادگی دو سویه آمیزش را فرح بخش و کامل می کند.

امام علی علیه السلام :
آمیزش مکن مگر اینکه با همسرت بسیار بازی کنی و سینه هایش را آرام بفشاری چون چنین کنی آمادگی لازم را برای در آمیختن پیدا می کند .در این حالت،شهوت از صورت و چشمان او نمایان می شود و از تو همان میطلبد که تو از وی می خواهی .

تحریک جنسی مرد ها

روش های تحریک جنسی مردها :

مردها بسیار زودتر از زن ها تحریک شده و آماده برقراری رابطه جنسی می گردند . در ادامه روش هایی را برای تحریک جنسی مردان ذکر خواهیم نمود :

۱- با بوسیدن گردن مرد می توان او را از لحاظ جنسی تحریک نمود . تلاش کنید دو طرف گردن مرد را در حالی که نفس های زنانه تان به گوشش می رسد با بوسیدن تحریک نمایید .

۲- برای تحریک مردها می توانید لب هایش را ببوسید . لب ها از نقاط مشترک تحریک جنسی در زن ها و مردها می باشد .

۳- بیضه ها از عوامل تحریک جنسی مردها می باشد . کشاله ران و بیضه ها را به آرامی با دستتان لمس نمایید و با انگشتانتان بیضه ها را مالش بدهید .

۴- یکی دیگر از نواحی تحریک پذیر مرد داخل ران ها می باشد . می توانید در حالتی که مردتان را به آغوش کشیده اید و لب هایش را می بوسید با پای خود به داخل ران ها فشار آورده و او را تحریک نمایید .

۵- در برخی مردان نوک سینه ها نیز یکی از ناحیه های تحریک پذیر جنسی می باشد . خوب است این ناحیه را هم برای تحریک کردن مردتان امتحان کنید .

۶- نوک آلت تناسلی تحریک پذیرترین قسمت آلت مردها می باشد اما بهتر است فقط روی نوک آلت تمرکز نکنید و تمام آلت را لمس کنید و در هنگام تماس زبانی هم فقط روی نوک آلت تمرکز ننمایید .

پیامبر اکرم (ص):
خانم ها از آرایش دریغ مکنید ،بهترین ملایم ترین و دل نواز ترین عطر را به کار برید زیبا ترین و دلربا ترین لباس را به اندام خویش بپوشانید خود را حداقل با یک گردنبند زینت بخشید و صبح و شام خود را به شوهر عرضه دارید ،در یک کلام چشمو دل شریک زندگیتان را هنرمندانه بربایید .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی