Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

پنج راه شیطنت برای رابطه جنسی با عشق

روابط جنسی هیجان‌ انگیز و صمیمانه می‌ توانند روابط زناشویی را زنده و کامیاب نگه دارند. شاید در یک زندگی زناشویی بلند مدت گاهی رابطه جنسی یکنواخت شود، اما راه‌ های بی‌ شماری برای شعله‌ ور کردن آتش روابط جنسی وجود دارد. با تعهد، ارتباط و اندکی خلاقیت می‌ توانید به داشتن یک عمر رابطه جنسی فوق العاده با هم امیدوار باشید. بنابراین، من به شما خواندن ۵ راهکار برای داشتن یک رابطه جنسی بی نظیر را توصیه می کنم.

۵ راهکار شیطنت آمیز برای رابطه جنسی با شریک تان

۱- انتخاب کنید که کجا می خواهید یک رابطه جنسی وحشیانه و دیوانه وار داشته باشید!

رابطه جنسی زناشویی

فکر می کنید که ده بار گذشته که با شریک تان رابطه جنسی داشتید هر ده بار آن در تخت خواب بوده است؟ اگر جواب تان بله است نیاز دارید کمی چاشنی به رابطه تان اضافه کنید. اگر چنین است، شما قطعا نیاز به تنوع بیشتر در زندگی خود دارید. به زندگی جنسی تان با خواندن این راهنما ادویه اضافه کنید:

  • با داشتن رابطه جنسی در مکان های متفاوت قطعا تنوع زیادی به زندگی جنسی تان اضافه خواهید کرد. مکان های دیگری که می توانید در آنجا رابطه جنسی داشته باشید از یک اتاق در یک هتل در نزدیکی های رستوران تان یا شامل جاهای دیگر است اما همین که در تخت خودتان رابطه جنسی نداشته باشید در زندگی جنسی تان یک تفاوت ایجاد کرده اید. یک اتاق در یک هتل نزدیک به رستوران اجاره کنید و اتاق را با بادکنک های قرمز تزئین کنید و روی تخت گلبرگ گل رز بریزید یا می توانید حتی با یکدیگر نوشیدنی نیز بخورید.
  • با مقتدر بودن و خود به خود رفتار کردن در انتهای شب پس از صرف شام و اینکه او را به جای اینکه به خانه برگردانید به هتل برده اید او یک داستان هیجان انگیز برای تعریف کردن برای دوستانش خواهد داشت که همسرش چه عاشق خوبی در آن شب بوده است.

۲- بیشتر مطمئن باشید و هزینه و مسئولیت قبول کنید

آیا شما در رابطه خود با یکدیگر راحت شده اید؟ آیا همسر شما برای تعطیلات آخر هفته تان برنامه ریزی می کند. اگر: عسلم فراموش نکن که شنبه خانه خواهرم دعوت هستیم و یا این که یکشنبه باید به سینما برویم تا فیلم جدیدی که روی پرده است را تماشا کنیم برای گوشی موبایل شما آشناست پس شما مطمئنا در رابطه خود با یکدیگر راحت هستید و نیاز دارید که کمی چاشنی به آن اضافه کنید. یک راه آسان برای انجام این کار در روز ولنتاین است که قاطع باشید که تمام برنامه ها را انجام دهید. به همسر خود بگویید:

  •  کجا باشد؟
  •  چه چیزی بپوشد؟

از او نپرسید که می خواهد در آن روز چه کاری انجام دهد. بگذارید او در یک زمان خاص در یک رستوران خاص با شما ملاقات کند.

۳- قسمت اولیه مرد بودن تان را به او نشان بدهید

“من می خواهم همان لباس قرمزی که می دانی من دوست دارم را بپوشی تا مرا خوشحال کنی و مطمئن باشی که حتما موهای بدنت را امروز اصلاح کرده ای چون نیاز نیست برای شام هیچ لباس زیری بپوشی.”اگر او به این طور رفتار کردن شما عادت ندارد یا ندیده است که این طور رفتار کنید به طور حتم خواهد خندید یا با شما بحث خواهد کرد. اما شما حتما باید سر حرف تان بایستید و لبخندی مقتدرانه بزنید. فقط به سادگی بگویید: “اگر ببینم که لباس زیر پوشیده ای بسیار از دستت ناراحت خواهم شد. ساعت هشت می بینمت”.

  • به یاد داشته باشید که همه زنان می خواهند مردشان یک مرد مقتدر باشد و همسر شما از این قضیه مستثنی نیست!

هر چقدر همسرتان در زندگی روزمره اش قوی تر و مستقل تر باشد مانند زنی که یک وکیل قدرتمند و یا یک فعال حقوق زنان است، بیشتر می خواهد که در خلوت تان و در تخت خواب شما یک مرد مقتدر باشید. پای حرف تان بایستید شب اگر لباس زیر پوشید، به او دو گزینه بدهید:

  1. یا شما لباس زیرش را در تنش پاره خواهید کرد.
  2. یا او می تواند آن را از تنش در بیاورد و به شما بدهد.

۴- به او یک ماجراجویی هدیه بدهید، تا او بتواند درباره شما به دوستانش پز بدهد!

رابطه جنسی زناشویی

در بسیاری از روابط بلند مدت، جرقه ای زده می شود و زوجین بیشتر شبیه دوستان صمیمی یکدیگر می شوند تا عاشقان پر شر و شور. اگر تا به حال هیچ کاری انجام نداده اید تا او را هیجان زده کنید، روزهای مثل روز ولنتاین روز خوبی برای انجام این کار است.

  • هر دختری روز بعد تجربیات خود را در سر کار یا دانشگاه با دوستانش به اشتراک می گذارد و اگر بتوانید داستان خوبی برای او برای تعریف کردن به یادگار بگذارید، او بیشتر عاشق شما خواهد بود.

۵- به ذهن و بدن او همزمان عشق بورزید!

یک راه برای اضافه کردن احساسات زیاد در رابطه شما در طول رابطه جنسی بی نظیرتان مخلوط کردن احساسات تان و عواطف تان با یکدیگر است. در طول رابطه جنسی شگفت انگیز فقط کافی است به سادگی درون چشمان یکدیگر نگاه کنید و تا زمانی که ممکن است آن را طول بدهید. در این شب، برای افزودن احساسات بیشتر به رابطه جنسی تان، آرام و با احساس معاشقه کنید. در حالی که به چشمان او نگاه می کنید به او بگویید:

  • چقدر زیبا است.
  • چقدر دوستش دارید.
  • به او بگویید که شما به او بسیار نزدیک هستید.
  • به او بگویید شما احساس می کنید هر دوی شما در واقع یک نفر هستید.

نتیجه:

مطمئن شوید که بزرگترین معاشقه پرشور و رابطه جنسی بی نظیر را داشته باشید و برای داشتن آن هم اکنون شروع کنید. همه موارد فوق را می توان در هر روز هفته و نه فقط یک بار در سال انجام داد. به خودتان یک لطف کنید و سعی کنید هر چیزی را که از زندگی عشقی تان از دست رفته دوباره برگردانید.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی

برداشت http://postharvestjournal.ir 

طبتاج http://tebtaj.ir

طب سنتی http://tebbe-sonaty.ir

محتوای این سایت جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد در صورتی که زیر 18  سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی