Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

وسط رابطه جنسی چه حرف هایی بزنیم؟

«کلمات می توانند یک عامل مؤثر قدرتمند باشند و اغلب به اندازه کافی مورد استفاده قرار نمی گیرند». آنچه به شریک جنسی خود در تختخواب می گویید، می تواند او را تحریک کرده، به او اعتماد به نفس بخشیده و حتی رابطه جنسی را برای هر دو شما شگفت انگیزتر کند.

به گزارش سایت  طبتاج  ، اهمیتی ندارد اگر در حال خوردن یک شام عاشقانه باشید یا خود را برای داشتن رابطه جنسی آماده می کنید- صرف نظر از موقعیت، زنان عاشق صحبت کردن با شما هستند. تری اوربوچ که یک روانشناس رابطه، دانشمند پژوهشگر مؤسسه تحقیقات اجتماعی دانشگاه میشیگان و نویسنده یافتن عشق دوباره است، می گوید، به این دلیل است که برای زنان، ارتباط کلامی برای صمیمیت عاطفی مهم است. و صمیمیت به نوبه خود، یک پیش نیاز لازم برای انجام این کار است. اوربوچ می گوید: «به طور کلی مردان تمایل دارند که از طریق رابطه جنسی، صمیمت برقرار کنند؛ اما زنان برای برقراری رابطه جنسی نیاز به ایجاد یک رابطه عاطفی دارند».

لن کرنر، پزشک و نویسنده کتاب «او مهم تر است»، می گوید: «کلمات می توانند یک عامل مؤثر قدرتمند باشند و اغلب به اندازه کافی مورد استفاده قرار نمی گیرند». آنچه به شریک جنسی خود در تختخواب می گویید، می تواند او را تحریک کرده، به او اعتماد به نفس بخشیده و حتی رابطه جنسی را برای هر دو شما شگفت انگیزتر کند. اما قبل از اینکه وارد جزئیات شویم، در این قسمت چند نکته کلی ارائه شده است:

نکات کلی درباره حرف زدن در حین رابطه جنسی

1. بخشنده باشید: اوربوچ می گوید:، باید از صمیم قلب و صادقانه کلمات را بیان کنید- و نه فقط به این دلیل که این کار نجیبانه ای است- زبان بدن همیشه حقیقت را می گوید، و اگر با زبان شما با کلمات که بیان می کنید یکی نباشد، او می گوید که شما دروغ می گویید». اوربوچ می گوید: از آنجا که زنان در درک سریع این موارد نسبت به مردان برتری دارند، شانس شما برای داشتن خلوص نیت ساختگی بسیار کم است.

2. خاص باشید: اوربوچ می گوید: این باعث می شود که شما متفکرتر به نظر برسید و به او نشان می دهد که شما چیزهای خاصی را در او مشاهده کرده اید. تفاوتی بین «تو زیبا هستی» و «چشمان تو زیبا هستند» وجود دارد».

3. سر اصل مطلب بروید: ریچل نیدل دارای دکترای روان شناسی و روان شناس مرکز سلامت زناشویی و سلامت جنسی در فلوریدای جنوبی بیان می کند: برای صحبت کردن با شریک زندگی خود، مجبور نیستید که حراف باشید». همه چیز را کوتاه و شیرین بیان کنید. طفره نروید.

اکنون که این اشتباهات برطرف شد، در اینجا چند خطی وجود دارد که باید در هنگام رابطه جنسی بعدی خود از آنها استفاده کنید:

جملاتی که بهتر است قبل، بعد و حین رابطه جنسی بیان کنید

قبل از رابطه جنسی

1. «موهای تو به این شکل فوق العاده به نظر می رسند»

اریک مارلو گاریسون که یک درمان گر رابطه جنسی و نویسنده کتاب «تسلط بر پوزیشن های مختلف سکس» می گوید: اگرچه هر تعریف فیزیکی می تواند باعث شود او احساس جذابیت کند، اما بر روی چیزهایی تمرکز کنید که می دانید او وقت زیادی بر روی آنها صرف کرده تا توجه شما را جلب کند و از تلاش های او قدردانی کنید.

2. «اینکه چگونه با اشتیاق مرامی بوسی را دوست دارم»

گاریسون می گوید، این مهم است که زنان بدانند که شما دوست دارید آنها را ببوسید - و نه فقط به این علت که جذاب هستند یا می خواهید رابطه جنسی برقرار کنید. او می گوید: وقتی از بوسه های او تعریف می کنید، بر روی آن چیزی که واقعا در مورد آنها دوست دارید تمرکز کنید. از گفتن تنها «تو بوس کننده خوبی هستی» خودداری نمایید: این می تواند ناخواسته او را وادار کند تا به سایر لب هایی که تا به حال آنها را بوسیده اید فکر کند.

3. «من وقتی با تو هستم، حس خیلی خوبی دارم»

آوا کادل دارای دکترای رفتار جنسی شناسی در لس آنجلس می گوید: مجبور نیستید که با توصیف رابطه جنسی با کلمات وقیحانه او را تحریک کنید. او می گوید: «اجازه دهید او بداند که تغییری در زندگی شما ایجاد کرده است که باعث می شود او احساس مهم، ویژه و شهوانی داشته باشد». « این یک شکل صمیمی از بیان است که زنان خواهان آن هستند و هنگامی که آن را دریافت کردند، می خواهند با رابطه جنسی بیشتر جبران کنند».

4. «نمی توانم برای رابطه جنسی با تو صبر کنم»

اگرچه احتمالا نباید در قرار سوم با او به طور ناگهانی آلت تناسلی خود را بیرون بیاورید، اما گفتن این کلمات- به صورت حضوری یا از طریق پیامک- برای تحریک او در بین شریک های جنسی فوق العاده است. نیدل بیان می کند: این سخنان از آنچه بیان می شود، مفصل تر است. آنها ابراز می کنند که شما در مورد احساسات، گرما، رطوبت، خیال بافی می کنید. . . دقیقاً همان چیزی است که در درون او احساس می شود.

در طول رابطه جنسی

1. «من .... تو را دوست دارم»

پزشک پائول هوکمیایر که یک دکتر زناشویی مستقر در منهتن است، می گوید: «او می خواهد بداند شما با او زندگی می کنید و در مورد داشتن رابطه جنسی با مربی یوگا جذاب خود در باشگاه خیال بافی نمی کنید». کرنر پیشنهاد می کند: «پس قسمت مورد علاقه خود از بدن او را موضوع اصلی خود قرار دهید. هنگامی که در مورد آن قسمت صحبت می کنید- سینه او، شکم یا باسن او باشد- به آرامی آن را نوازش و به آن نگاه کنید». این کار او را شدیدا احساساتی خواهد کرد.

2. «من طعم تو را دوست دارم»

کادل می گوید: دقیقا همانطور که شما نگران تایید شدن خودتان هستید، او هم نگران این مساله است که شما در مورد نقاط شرمگاهی بدن او چگونه فکر می کنید. بنابراین، وقتی با استفاده از این 5 حرکت سکس دهانی فوق العاده با او رابطه جنسی برقرار می کنید، از واژن او تعریف کنید. گاریسون می گوید: گفتن کلمات «من» (به جای گفتن «تو»، مانند «طعم تو عالی است»)، باعث می شود تا نه تنها از او تعریف کنید، بلکه بگویید چگونه احساسی در مورد او دارید.

3. «اووووووه»

گاریسون می گوید: ناله کنید. هر اندازه که شما دوست دارید تا او در حین رابطه جنسی جیغ بزند، او نیز دوست دارد صدای شما را در حین دخول بشنود.

4. «تو در این پوزیشن بسیار جذاب هستی»

نیدل می گوید: «در طول رابطه جنسی، زنان می توانند زمان زیادی را صرف «تماشا کردن» کنند، که بر روی فعالیت ها از بالا نظاره گر هستند». بنابراین او احتمالاً در حال حاضر در نظر گرفته است که چگونه باید به پاهای خود چنین نگاه کند.

به او بگویید که شما عاشق این منظره هستید تا ترس های او برطرف شود. کرنر می گوید: «او هر چه احساس راحت تری از خود داشته باشد، احساس می کند که جذاب تر است و رابطه جنسی جذاب تر خواهد بود».

بعد از رابطه جنسی

1. «وای»

نیدل می گوید: «ساده و کوتاه است، این یک کلمه عالی بلافاصله بعد از این است که رابطه جنسی شما به اتمام رسیده و ذهن شما به هم ریخته است».

2. «متشکرم»

این روش وقتی یک زن به شما هدیه دیگری می دهد عمل می کند، درست است؟ کادل توصیه می کند: «رابطه جنسی یکی از با ارزش ترین هدیه هایی است که یک زن می تواند به یک مرد بدهد، پس بگویید متشکرم». کمی قدردان باشید و اینکه شما رابطه جنسی را فقط یک اهدا کردن نمی دانید.

3. «من می توانم تا ابد با تو رابطه جنسی داشته باشم»

کرنر می گوید: «بله، این یک متن ترانه از جسی آرواسمیت است. اما در پاسخ به ارگاسم، بدن او یک اکسی توسین شیمیایی پیوند دهنده قدرتمند (با نام مستعار « هورمون نوازش») ترشح می کند، به این معنی که او خواهان صمیمت، اعتماد و ایمنی است». هوکمایر می گوید: «به او اطلاع بدهید که از ارتباط با او لذت می برید و هیچ عجله ای برای انجام کارهای زندگی ندارید».

4. «من این را دوست داشتم وقتی که تو ...»

گاریسون می گوید: «این تنها یک تعریف نیست- این کار به او اجازه می دهد که بداند شما چه چیزی دوست دارید، و او چه کاری را باید مجددا انجام دهد». و شما می توانید برای ساعت ها و حتی روزهای بعد از رابطه جنسی با او، مهارت های او را ستایش کنید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی