Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

نقاط تحریک پذیر آقایان | چگونه همسر خود را شهوتی کنیم ؟

آیا در مورد نقاط تحریک پذیر آقایان چیزی شنیده‌اید؟ نقاط حساس بدن، نقاطی هستند که در حین عشق بازی منجر به تحریک و احساس لذت بیشتر در فرد می‌شود.

به گزارش مجله آموزش جنسی و زناشویی طبتاج نقاط حساس بدن در مورد مردان کم‌تر مورد بحث قرار می‌گیرد چرا که بسیاری از افراد تأثیرات مثبت معاشقه را برای مردان نادیده می‌گیرند و به اشتباه تصور می‌کنند که مردان نیازی به آن ندارند. در حالی که شناخت بدن همسر تان و لمس و تحریک مناسب آن‌ها در طول معاشقه و ارضا شدن مردان تأثیر بسیاری بر میزان لذت جنسی تجربه شده از جانب مردان خواهد داشت. در ادامه این مطلب به ارائه نکاتی در مورد نقاط حساس بدن مرد پرداخته‌ایم که مطالعه آن می‌تواند برای شما جالب باشد.

نقاط تحریک پذیر آقایان کدام اند؟

مهم ترین نقاط تحریک مردان
در زندگی زناشویی موفق، هریک از زوج‌ها باید به تجربه راه‌های تحریک همسر خود را دریافته باشد. به خاطر وجود سلول‌های عصبی بیشتر در برخی از نقاط بدن‌، این نقاط نسبت به تحریک حساسیت بیشتری از خود نشان می دهند. به همین دلیل شناخت این نقاط از بدن مرد به او کمک می‌کند تا بتواند از لذت جنسی بیشتری بهره ببرد و بتوانید کیفیت و رضایت جنسی را در خود و همسرتان بهبود ببخشید. در ادامه به هر یک از این نقاط حساس اشاره خواهیم کرد:

نقاط تحریک پذیر آقایان | آلت تناسلی و نقطه F

با این که این موضوع برای بسیاری از افراد واضح به نظر می‌رسد، تحقیقات آزمایشگاهی بسیاری  در این زمینه انجام شده است که نشان می‌دهند تحریک آلت تناسلی مردان در میزان ابراز رضایت جنسی آن‌ها تأثیر بسزایی دارد. به همین خاطر اگر قبل از دخول و در طول معاشقه تحریک آلت تناسلی مرد توسط همسر صورت بگیرد مرد میزان برانگیختگی و لذت بالاتری را تجربه خواهد کرد.

نقطه F یا فرنولوم نقطه‌ای در زیر آلت تناسلی است که در آن نوک آلت تناسلی به محور آلت متصل می‌شود. این نقطه یکی از قوی‌ترین نقاط تحریک‌ پذیر مردان است  که سلول های عصبی بسیاری در آن قرار دارد. معمولاً این ناحیه از لحاظ میزان لذت بخشی با کلیتوریس در زنان  مقایسه می‌شود. تحریک دهانی و یا لمس و نوازش این ناحیه لذت وصف ناپذیری برای همسرتان خواهد داشت و او را برای یک رابطه بسیار هیجان انگیز آماده خواهد کرد.

نقاط تحریک پذیر آقایان | بیضه‌ها مهم هستند

بیضه‌ها در ایجاد میل جنسی مردان بیشترین توانایی را دارند. چرا که این منطقه بیشترین میزان حساسیت را دارد. دلیل حساسیت بالای بیضه‌ها وجود سلول‌های عصبی بسیار است که آن را به منطقه‌ای فوق حساس تبدیل کرده است. البته هنوز از نظر علمی مشخص نشده است که چه نوع لمس و تحریکی در ناحیه بیضه‌ها می‌تواند به بیشترین میزان لذت و تحریک در آن‌ها بیانجامد.

نقاط تحریک پذیر مردان ؛ پرینیوم یا نقطه P

پرینیوم یا نقطه P، ناحیه ایست که در فاصله بین مقعد و آلت تناسلی قرار دارد. در لمس این منطقه باید مراقب آسیبنرساندن به پروستات باشید و ملایم عمل کنید. استفاده از پوزیشنی که زن در بالا قرار می گیرد به شما این امکان را می دهد که به این نقطه دسترسی داشته باشید. تحریک این ناحیه به خصوص زمانی که تجربه ارگاسم در همسرتان نزدیک است ارگاسم شدید و بسیار لذت بخشی را به او هدیه خواهدداد!

لب و دهان

لب برای مردان عضو بسیار حساسی محسوب می‌شود. لب‌ها نسبت به لمس و نوازش آرام، گرما و فشار بسیار حساس هستند. بوسیدن در مردان به ترشح هورمون‌هایی مانند آکسی توسین می‌انجامد. هورمون آکسی توسین  هورمونی است که در ایجاد میل جنسی نقش مهمی ایفا می‌کند و به همین دلیل به نام هورمون عشق نیز معروف است.بوسیدن لب‌ها نه تنها تأثیر بسیاری بر میزان میل جنسی مردان خواهد داشت بلکه منجر به عمیق‌تر شدن رابطه عاطفی میان شما و همسرتان نیز می‌شود.

نواحی داخل ران

نواحی داخل ران یکی از مناطق بسیار حساس برای مردان است که معمولا به آن توجهی نمی شود. نقطه اتصال ران و مفصل ران ناحیه بسیار مهمی در تحریک مردان محسوب می شود. نوازش ها و بوسه های آرام  در این ناحیه به افزایش هیجان و تجربه لذت جنسی در همسرتان کمک بسیاری خواهد کرد.

نقاط تحریک پذیر آقایان | گردن هم هست

لمس کردن گردن در مردان به همان اندازه‌ای که در زنان منجر به تحریک و احساس لذت می‌شود در مردان اثر گذار نیست. اما با این حال در بدن مردان نیز گردن، به عنوان یکی از مناطق حساس بدن مطرح می‌شود.  این ناحیه نسبت به نوازش‌های جنسی آرام و ایجاد لرزش‌های خفیف بسیار حساس است. در نتیجه لمس این و نوازش آرام این ناحیه منجر به آمادگی و برانگیختگی بیشتر در همسرتان خواهد شد.

نوک سینه‌های مردان هم تحریک کننده است

شاید فکر کنید نوک سینه‌ها تنها در زنان ناحیه بسیار حساسی هستند اما این نواحی برای مردان نیز نواحی بسیار حساسی محسوب می‌شود. زیرا سلول‌های عصبی انتهایی فراوانی در نوک سینه‌ها وجود دارد.به همین دلیل تحریک آن‌ها در طول معاشقه از اهمیت بالایی برخوردار است. پس بهتر است که آن‌ها را نادیده نگیرید.

زیر بغل 

زیر بغل یکی از نقاطی است که معمولا نادیده گرفته می شود. درحالیکه تحریک این ناحیه با استفاده از ماساژ جنسی و نوازش های آرام برای مردان بسیار لذت بخش است و در تحریک هرچه بیشتر آن ها تاثیر بسزایی دارد. نوازش با نوک انگشتان و لمس آرام همراه با بوسه سطح برانگیختگی او را به میزان زیادی بالا خواهد برد.

نقاط تحریک پذیر مردان | گوش‌ها

گیرنده‌های حسی بسیاری که روی گوش‌ها واقع شده است منجر به حساسیت بالای این منطقه شده است. تحریک و نوازش جنسی گوش‌ها به مردان در تجربه ارگاسم کمک بسیاری می‌کند. مردان بسیاری هستند که با وجود تجربه انزال به ارگاسم نمی‌رسند. لمس و تحریک گوش‌ها یکی از راه‌هایی است که در رفع این مشکل به همسرتان کمک می‌کند. چرا که سطح برانگیختگی را در او به میزان بسیاری بالا می‌برد و کمک می‌کند که او بتواند اوج لذت جنسی را در کنار شما تجربه کند.

 

نتیجه‌گیری ویژه برای خانم‌ها

با توجه به مطالب گفته شده، آشنایی با نقاط حساس بدن  مرد از جانب زن به در بهبود رابطه جنسی کمک بسیاری خواهد کرد. بسیاری از مسکلات جنسی مردان به خصوص زود انزالی ریشه در عدم معاشقه کافی و مناسب دارد. یک معاشقه عالی زمانی صورت می گیرد که شما بتوانید نقاط حساس بدن همسرتان را بشناسید و این نواحی را به درستی لمس و تحریک کنید.

توجه داشته باشید که همه افراد در میزان حساسیت خود به نقاط مختلف بدن مانند هم نیستند پس لازم است که شما در طول رابطه جنسی به واکنش های همسرتان بیشتر دقت کنید تا بتوانید بیشترین میزان حساسیت او را بیابید. توجه به نیازها و علائق همسرتان نه تنها به کیفیت رابطه جنسی شما کمک خواهد کرد بلکه در روابط عاطفی شما نیز تاثیر گذار خواهد بود.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی طبتاج http://tebtaj.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی