Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

نحوه ماساژ بیضه و پروستات در مردان

برای ماساژ پروستات، انگشت یا ماساژور باید از ناحیه مقعد وارد روده شود و به آرامی غده پروستات مالیده شود. این کار بدون لیز کردن سطح پوست و ابراز‌های ماساژ امکان پذیر نیست و تنها یک تجربه دردآور خواهد بود.

به گزارش سایت طبتاج  ،ماساژ پروستات در مردان باعث می شود که سریع تر به اوج لذت جنسی برسند. در این مطلب آموزش اصولی ماساژ پروستات که در نقطه از از مقعد قرار گرفته است را به شما آموزش می دهیم.

ماسا پروستات چطور انجام می شود؟ بعضی از پزشکان بر این باور هستند که ماساژ پروستات باعث بهبود عملکرد غده پروستات می شود. اما این روش مزایا و معایبی دارد که در این مطلبی در مورد آن بیشتر می خوانید.

ماساژ پروستات در مردان + آموزش مزایا و معایب

پروستات یکی از غده های بدن مردان است که دور تا دور مثانه را احاطه کرده و وظایف مختلفی بر عهده دارد. یکی از وظایف غده پروستات تولید مواد موجود در ماده منی است. به مالیدن و تحریک کردن این غده کاربردی در بدن، ماساژ پروستات می گویند. ماساژ پروستات در مردان هم کاربرد پزشکی دارد و هم لذت جنسی به دنبال خواهد داشت.

تصویر

نحوه ماساژ پروستات در مردان

نحوه صحیح ماساژ پروستات بسیار مهم بوده و بی احتیاطی در انجام این ماساژ، ممکن است به سلامت بدن شما آسیب برساند. روش انجام ماساژ پروستات را در پنج مرحله توضیح می دهیم. در صورتی که هرکدام از این پنج مرحله را انجام ندهید ماساژ شما نقص خواهد داشت و ممکن است نتیجه خوبی به همراه نداشته باشد.

۱. تمیز کنید

اولین مرحله اطمینان از پاکیزگی است. درصورتی که از وسایل خاصی برای این ماساژ استفاده می کنید، مطمئن شوید این وسائل تمیز و ضد عفونی هستند. ورود اشیا خارجی کثیف به ناحیه مقعد اصلاً عواقب خوبی به همراه ندارد و آسیب های زیادی را می تواند به همراه داشته باشد. ناحیه مقعد نیز تا حد ممکن باید تمیز باشد. برای انجام این کار می توانید از آب ولگرم استفاده کنید تا داخل روده ها را تخلیه شوند. همچنین استفاده از صابون برای شستن سطح بیرونی بسیار مهم است.

۲. حالت مناسب بگیرید

حالت مناسب بدن در هنگام ماساژ پروستات بسیار مهم است. حالت های دراز کش به کمر با پا های باز و بالش زیر باسن و همچنین دمر خوابیدن برای انجام این ماساژ مناسب هستند. البته این حالت ها متناسب با شرایط فیزیکی بدن شما مشخص می شوند. در کل سعی کنید یک پوزیشن راحت و آرام در نظر بگیرید. در حین ماساژ هیچ کدام از اندام های شما نباید تحت فشار قرار بگیرند.

۳. سطح را لیز کنید

برای ماساژ پروستات، انگشت یا ماساژور باید از ناحیه مقعد وارد روده شود و به آرامی غده پروستات مالیده شود. این کار بدون لیز کردن سطح پوست و ابراز های ماساژ امکان پذیر نیست و تنها یک تجربه دردآور خواهد بود. بهترین راه برای لیز کردن بخش مورد نیاز برای ماساژ، استفاده از ژل های لوبریکانت است. این ژل ها که در اصل برای معاینات واژینال استفاده می شود، در آب حل می شوند و آسیبی به بافت داخلی مقعد و روده وارد نمی کنند. برای تهیه این نوع ژل می توانید به داروخانه ها مراجعه کنید.

۴. دست به کار شوید

ورود ناگهانی شی خارجی به مقعد اصلاً خوشایند نیست. برای شروع به انجام عملیات ماساژ باید بدن را آماده کنید. آماده سازی قبل ماساژ پروستات، بعد از تمیز کردن و استفاده از ژل لوبریکانت انجام می شود. با انجام حرکات دورانی انگشت در ناحیه مقعد، بدن آماده پذیرش شیء خارجی خواهد شد. این حرکات باید به آرامی انجام شوند و مرحله به مرحله پیش روند. انگشت دست بهترین ابزار برای انجام این مرحله است.


۵. ماساژ را شروع کنید

پس از اینکه بدن آماده شروع ماساژ می شود، وقت شروع عملیات است. شما می توانید با استفاده از ابراز های جنسی (Sex Toys)، انگشتان یا ماساژور های برقی و غیر برقی غده پروستات را به آرامی ماساژ دهید. برای رسیدن به نقطه ای که غده پروستات قرار دارد، چند سانتی متر از ابزار ماساژ باید وارد مقعد شود. همسرتان نیز می تواند در این کار به شما کمک کند. برای پیدا کردن جای دقیق غده پروستات به تصاویر دقت کنید. نکته قابل توجه این است که هیچ فشاری نباید دخیل باشد و عقب و جلو کردن ابزار است که ماساژ را لذت بخش می کند.

مزایا

درمان غده پروستات و بهبود بخشیدن به عملکرد آن

درمان اختلال نعوظ و سفتی آلت مردان

تمیز کردن کانال پروستات

ارضا بدون نعوظ و سفتی آلت تناسلی

از بین بردن لخته های مایع موجود در سیستم تولید مثل و در نتیجه درمان انزال دردناک


نکته مهم

جامعه پزشکی هنوز نظرات قطعی در این باره اعلام نکرده است و برخی بر این باورند که مزایای ماساژ پروستات تنها به صورت موردی بوده است و ممکن است برای همگان این مزایا وجود نداشته باشد.

معایب

جامعه پزشکی حمایت چندانی از این نوع ماساژ نمی کند. با این حال، هنوز مشکل بسیار جدی برای ماساژ پروستات بیان نشده است. فراموش نکنید که بافت این قسمت بسیار حساس است؛ به همین سبب استفاده از روش های غیر اصولی می تواند باعث آسیب به دستگاه تناسلی شما شود. در نتیجه پیش از اقدام به این کار، باید با روش صحیح انجام آن آشنا شوید. همچنین برای انجام ماساژ پروستات حتما بهداشت را رعایت کنید، در غیر این صورت باید منتظر عفونت و انواع بیماری های دیگر باشید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی