Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

فایده ی بالای ارتباط جنسی با میل جنسی زوجین

فواید ارتباط جنسی با میل جنسی دو جنس 

زن و شوهر های جوان باید دقت کنند در موقعتماس جنسی باید هر دوی شما تمایل تماس جنسی داشته باشید . 

 

به گزارش سایت طبتاج   رابطه جنسی که از سر علاقه باشد، ترشح هورمون‌هایی رابه دنبال دارد که حالات فیزیکی و روحی انسان را بهبود می دهد. اگرچه رابطه جنسی که از سر علاقه باشد، فواید دیگری نیز دارد.

 

همراه دارید بدنتان آماده و قوی باشد، پوست بهتری داشته باشید، خلقتان باز باشد؟ فقط رابطه جنسی بیشتری داشته باشید.

 

بهبود وضعیت فیزیکی و روحی

طبق بررسی جدیدی که دانشمندان در دانشگاه کورتن استرالیا انجام داده‌اند، رابطه جنسی که از سر علاقه باشد، ترشح هورمون‌هایی رابه دنبال دارد که حالات فیزیکی و روحی انسان را بهبود میدهد. پرفسور مت تیلی از دانشگاه کورتن در این باره گفت: وقتی به عملکرد این هورمون‌ها نگاه میکنیم، می بینیم که در کاهش استرس موثرند و به خصوص اندورفین مانند یک داروی ضدافسردگی طبیعی کار می کند.

  

خاصیت مفید رابطه جنسی برای پوست

احساس عشق و محبت واسطه انتشار دو چیز میشود: اندورفین‌ها «پیک عصبی» و سروتونین «هورمون». هردو هم برای پوست بینظیر میباشند. اندورفین به رشد سلول‌های اخیر پوستی و کلاژن کمک میکند و چروک و آکنه پوست رابه حداقل می رساند. هم چنین باعث آزاد شدن یک پادتن به نام ایمونوگلوبین آ میشود که با جوش‌های سر سفید، اگزمای شدید، پسوریازیس و آکنه مبارزه می کند.

 

هم چنین عرق کردن بعد حمام رفتن، راه بی مشابه ای برای پاک کردن تمام باکتری‌هایی هست که روی پوست صورت جمع شده‌اند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی