Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

علایم پاره شدن بکارت چیست؟ از کجا بفهمیم پرده بکارت پاره شده است؟

علائم پاره شدن پرده بکارت

 

معمولا پس از پارگی پرده بکارت خونریزی کم و بیش شدیدی ایجاد می‌شود. لازم است این خون را از خون قاعدگی، تمیز دهیم. خون قاعدگی دارای فیبرینوژن کمتر است لذا دیرتر لخته شده و سلول‌های واژینال در آن بسیار زیاد است. در حالی که خون حاصل از پارگی پرده بکارت سریعتر لخته شده و حاوی مقادیر کمی سلول واژینال است.

 

 

 

در بسیاری از موارد، مقدار کمی از لکه بینی پیش می‌آید که در آن زنان متوجه چند قطره خون بر روی دستمال یا نوار بهداشتی می شوند و خونریزی شدیدی را تجربه نمی‌کنند. ممکن است که پس از پارگی پرده بکارت احساس درد داشته باشید. مدتی از رابطه جنسی بپرهیزید تا درد و زخم شما بهبود یابد.

 

 

 

در صورتی که خونریزی ناشی از پارگی بکارت، شدید و طولانی بود به پزشک مراجعه کنید چرا که ممکن است خونریزی ناشی از پارگی واژن یا مشکلات دیگر باشد.

 

 

 

نشانه‌های پارگی پرده بکارت در همه افراد یکسان نیست اما اکثر خانم‌ها حداقل یکی از علائم زیر را تجربه می‌کنند. این علام عبارت از احساس درد در واژن، مشاهده لکه بر روی واژن و تکه هایی از پوست پاره شده در اطراف واژن.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی