Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

زنان طالب سکس و رابطه جنسی با چه مردانی هستند؟

خیلی از زنان سرد مزاج نیستند و در کنار یک همسر تحریک کننده، از موجوداتی ترسو و متنفر از رابطه جنسی به قهرمانان داستان های عشقی تبدیل می شوند. پس اگر مردان یاد بگیرند که چگونه با همسرشان برخورد کنند، شریک جنسی شان نیز لذت خواهد برد و به رابطه جنسی علاقه مند می شود. 

به گزارش سایت  طبتاج  ، از زمان تولد به دختران آموزش داده می شود که باید خیلی از مسائل را رعایت کنند. مخصوصا در فرهنگ ایرانیان صحبت حتی در مورد مسائل جنسی در بین دختران زشت است و اگر دختری بخواهد در مورد نیازهای جنسی خود صحبت کند، پسندیده نمی باشد. بنابراین در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسی پیش قدم می شود، مرد است و در برخی مواقع زنان سکس و خواسته های جنسی خود را مطرح نکرده و با بی میلی و گاهی اجبار او را در این ارتباط مشایعت می کنند.

بهبود رابطه جنسی در بین زوجین

اکثریت بانوان ایرانی میل زیادی برای برقراری رابطه جنسی با شوهرشان ندارند و این یکی از موضوعاتی است که مردان را آزار می دهد و کم کم سکس زن و مرد را رو به سردی می کشاند و از مهمترین دلایلی که زوجین به هم خیانت می کنند، می باشد.

واقعیت این است که خیلی از زنان سرد مزاج نیستند و در کنار یک همسر تحریک کننده، از موجوداتی ترسو و متنفر از رابطه جنسی به قهرمانان داستان های عشقی تبدیل می شوند. پس اگر مردان یاد بگیرند که چگونه با همسرشان برخورد کنند، شریک جنسی شان نیز لذت خواهد برد و به رابطه جنسی علاقه مند می شود.

رابطه جنسی

مردانی که شریک جنسی خوبی خواهند بود

رختخواب جایی است که اعتماد، نزدیکی و لذت بردن در بین زن و شوهر شکل می گیرد. اگر مردان بتوانند برای همسرشان شریک جنسی خوبی باشند، بسیاری از مشکلاتشان رفع خواهد شد. در ادامه مشخصات مردانی که برای همسرشان شریک جنسی خوبی هستند و خانم ها شیفته آمیزش جنسی با آنها هستند، ذکر شده است. شما هم می توانید چنین رفتار کنید:

مهارت های گفتاری

مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت می کنند. آقایونی که نمی خواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از نزدیکی به زن احساس محبوبیت و امنیت می دهد.

مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند . یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد، می تواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود.

مهارت های رفتاری

مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده می کنند. کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن می توانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند.

مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی می کنند. برای تحریک همسرشان وقت صرف می کنند و به او فرصت می دهند تا شعله ی شهوتش به آرامی روشن شود.

مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان می دهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند. این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید.

مردهایی که به همسرشان وفادارند .فراموش نکنید اگر همسرتان حس کند تنها شریک لحظه های لذت تان است، تلاش بیشتری برای لذت بردن مضاعف شما می کند.

مهارت های جنسی

مردهایی که با موهای همسرشان بازی می کنند. فکر نمی کنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که در هنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای همسرش در موهای سرش لذت نبرد !

مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند. هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان می زنید، به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و او را شعله ور سازد.

مردهایی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند. زنها در پروسه آمادگی برای نزدیکی نیاز دارند که با نوازش و لمس، آماده عملیات جنسی شوند.

مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت می برند. زبان عشق، لمس کردن است. دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل می کنند. با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی