Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

روشهایی برای تحریک جنسی مناسب مردانتان



تحریک جنسی,روشهای تحریک جنسی

 

روشهایی برای تحریک جنسی مناسب شوهرتان
چطور میتوان کانون سرد خانواده را که به دلیل مشکلات جنسی به وجود آمده، دوباره گرم کنید؟
چطور میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند؟
نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟
چطور باید با شوهر تان برخورد رفتاری مؤثر جنسی داشته باشید؟


هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد رابطه دوستانه با زوج و استحکام رابطه زن و شوهر و کانون خانواده است.
به گزارش سایت طبتاج  رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی می کنند. در این بحث از منظر مرد و زن روش صحیح روابط جنسی را بررسی می کنیم. همگی میدانند که روابط جنسی حیاتی ترین جز کلیه ی ازدواج هاست.

پس درصورتی که یکی یا هر دوی زوجین علاقه و تمایل خود را از دست دادند چه می شود؟ تحقیقات نشان داده است که درصد تراکم از چنین ازدواج هایی با شکست روبرو میشود .( پس از مسائل مالی، مسائل جنسی دومین علت برای طلاق شناخته شده است) مایوس نشوید. راه‌های زیادی برای جلوگیری از آن موجود است . در این جا سه راه برای جان بخشیدن مجدد به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. پس درصورتی که می خواهید کانون خانواده تان، مراحل زیر را دنبال کنید.


به خودتان متکی باشید
تفاوتی نمی کند که همسرتان چه قدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی وی اصلاً مثل به شما نیست. به همین علت غیرمنطقی است درصورتی که انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید که چه طور گه گاه نیازهایتان را کنترل کنید. چه بسا خیال خواهید کرد که منصفانه نیست و یقیناً عصبانی خواهید شد.

اما باید که زوج ها تا آن جا که میتوانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را صرف کنند، ولی بااینحال باز هم امکان دارد زمان هایی وجود داشته باشد که شما امادگی روابط جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد.

این مسأله ای کاملا عادی و طبیعی است و باید آن را بپذیرید. هرچه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیش تر شود، سعی شما هم در درک این اختلاف ها باید افزایش یابد. قسمتی از این درک و پذیرفتن با اتکای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده میشود . درصورتی که اطمینان داشته باشید که همسرتان حقیقتاً دوستتان دارد و به شما توجه میکند ، انجام اینکار با آسانی بیشتری صورت خواهد گرفت.


تنوع، مزه ی زندگی است
چه بسا زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. چه بسا هیجان انگیز ترین فرد در روابط جنسی هم درصورتی که روابط جنسی برایش تکرار مکررات شود، از آن دل زده خواهد شد. درصورتی که این مورد را در روابط جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید، پس وقتش رسیده که اندکی تنوع وارد این روابط کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید اندکی ایده‎‌پرداز باشید.


* مکانی تازه انتخاب کنید: مدام یک گوشه خاص برای عشق بازی جنسی خود انتخاب نکنید
* لباس زیر های مناسب و تازه بخرید
* عطر خوش بو استفاده کنید
* حتماً مسایل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید:
آرایش و زدودن موهای زاید بسیار مهم است و علامت اهمیت دادن به شریک زندگی خود میباشد .
* رایج است که مرد در روابط جنسی پیش قدم میشود . بد نیست برای تنوع زن هم گاهی پیش قدم شود.
*رفتار وسوسه آمیز داشته باشید: ناز و عشوه زنانه جنسی پیش از نزدیکی باعث تحریک شدید مرد میشود
* با ارامش و مهربانی با وی رفتار کنید:  خشن و عجول نباشید. تلاش کنید با کلام، نگاه، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید. بگذارید او نشانه های عشق و محبّت را در شما ببیند و به ارامی به وی نزدیک شوید...


* بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک:  است که حاوی بوسیدن لب ها، صورت، لاله گوش، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول میکشد و به نسبت بلوغ و درک جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته میشود .


* گفتار های عاشقانه : تحریک صرفا به مدل فیزیکی محدود نمی شود و مدل روانی هم دارد که باید بصورت هم زمان استفاده شود حرف های عاشقانه که موقع رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل میشود بسیار پر اهمیت است.


* لمس و نوازش با صبر و حوصله: سطح داخلی ران( مرد و زن) و لب های فرج( زن)، بیضه و ناحیه های اطراف آن( مرد)، گرفتن و فشار دادن کمر( زن و مرد)، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.


* شبیه گنجشک امیزش نکنید و همسر خود را با ارامش آماده و راضی سازید.  تلاش کنید در نخستین مرحله همسر خود را در وضعیت نعوظ کامل بگذارید :در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن وضعیت نعوظ آماده میشود ( ایستادن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند). در خانم ها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس و نوک سینه.


* فراهم کردن تحریک لازم در همسر:  مرد با فکر و یا تجسم کردن نقاط شهوانی و یا عوامل روانی نعوظ به وی دست داده و اکثراً در این وضعیت برانگیخته محسوب می شود آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن هنگامی است که مرد در حالیکه دخول انجام میدهد نعوظ وی کاهش می یابد و مداخله زن با تحریک مرد در حالی که عضلات واژن را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک میکند و امکان با دست مالیدن به پشت مرد در ادامه ستون فقرات وی، نعوظ مرد بازگشته و مرد را راضی می سازد.


* مرد باید در شروع روابط جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید.  و اما زن هم باید به اماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد


* مرد هر چه بیش تر بتواند با مهارت زن را تحریک کند زن در ادامه هر کاری مرد طالب باشد انجام میدهد . این مسأله برای خانم‌ها هم صادق است.


* زمان ورود بهترین زمان برای سخنان محبّت آمیز است. در این لحظه از همسر خود سپاسگذاری کنید و وی را برترین بنامید که این خود باعث

 

 
افزایش رابطه زناشویی و استحکام زندگی میشود
* به همسر خود بفهمانید که روابط جنسی با وی باعث ارامش وی میشود و می خواهید با این عمل عشق و محبّت خود را بیش تر به وی ثابت کنید و هدف صرفا ارضاء جنسی- جسمی نیست بلکه روح معنوی شما هم با این عمل ارضاء میشود .

* بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود به دلیل آن که این مطلب باعث آرامش بیش تر دو طرف و تحریک بیش تر میشود .

* شوهر باید زمانیکه مطمئن نشده که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از ارضاء خود جلوگیری کند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و محرک است. تلاش کنید نخست زن به اوج لذت برسد و مرد با اندکی فداکاری و خویشتن داری پس از زن ارضا شود.

هنگامی که نخست زن ارضا شود تمایل جنسی مرد بیش تر می شود و میتواند براحتی خود را به اوج لذت برساند ولی هنگامی که مرد نخست ارضاء شود زن وی را ناتوان جسمی می بیند و خیال بر آن دارد که مردش به وی در این لحظه توجه کمتری دارد و این مسأله میتواند سبب تأخیر و چه بسا عدم ارضاء زن شود. به محض آغاز ارضا از طرف زن، مرد هم میتواند خود را ارضا کند. برترین روش ارضا شدن، همزمانی آن بین دو طرف است.

* توجه به این نکته مهم است که معمولاً مردها بعد از ارضاشدن یا می خوابند، یا پشت به زن میکنند . در صورتی که کاری که باید انجام دهند این است که آغاز به بغل کردن و نوازش زن کنند. و به وی ارامش دهند تا استراحت کند.

* شایسته است که زن شربتی گوارا تهیه کرده و پس از پایان، برای همسر خود بیاورد.

* در پایان پس از انجام روابط جنسی بهتر است از همسر خود قدردانی کنید.

و... هزاران کار دیگر است که میتوانید برای از بین بردن یکنواختی موجود در روابط تان انجام دهید.

چنانچه همه چیز عمل نکرد، صادق ومهربان و قاطع باشید

زوج های زیادی بوده اند که بی علاقگی و نارضایتی یکی از زوجین از روابط جنسی سبب جدایی آن ها شده است. اما شما هم امکان دارد به فکر اینکار بیفتید. ولی بدانید طلاق یا برقراری روابط  جنسی با افرادی غیر از همسر تان( خیانت به همسر)، راهکار های مناسبی نیستند. درست است که عشقبازی با غیر میتواند مشکلتان را حل کند، ولی بدانید که در طولانی‌مدت مشکلات بیشتری هم برایتان ایجاد میکند و سبب خراب تر شدن ازدواج تان هم میشود . چه بسا درصورتی که ازدواجتان هم سالم باقی بماند، درد و رنجی که همسرتان از عشقبازی شما با کس دیگری متحمل میشود ، بسیار است.

طلاق هم راهکار خوبی به شمار نمی رود. درصورتی که بجای پیدا کردن راهکار و از بین بردن مشکل، از آن فرار کنید( پاک کردن صورت مسأله)، امکان دارد زوج دیگری پیدا کنید که وی هم از نظر جنسی با شما ناسازگار و ناهماهنگ باشد، و بهتر است از خود سوال کنید این کار را تا کجا ادامه خواهید داد؟

قبل از این که بار و بندیلتان را جمع کنید و همسرتان را ترک کنید، ببینید آیا همسر تان از این جریان خبر دارد؟ آگاهی دارد که شما از روابط جنسیتان با وی ناراضی هستید؟

کار را به دعوا نکشانید. تقصیرها را به گردن وی نیندازید، نقد نکنید، صرفا خیلی آهسته به وی در خصوص مشکلات تان حرف بزنید بگویید که بخاطر اختلافاتی که در خلقیات جنسی شما موجود است ، می خواهید کاری کنید که به بهبود روابط تان منتهی می شود و برای این کار همکاری بیش تر وی کمک می کند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هردو فعالانه رفتار نمایند و برای این دستور باید چه بسا با کنارگذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایند.

اذهان خود را با وی در بین بگذارید. این را بصورت یک تهدید مطرح نکنید. صرفا میزان امیدواری خود را با وی در میان بگذارید. به وی فرصتی مجدد برای اصلاح و سازگار شدن بدهید، و در انتظار نتیجه ی آن شوید

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی