Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

سکس پوزیشن | بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی

بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی را بشناسیم

  

بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی را بهتر است که بدانید،بخوانید و ببینید، در حال حاضر این داشتن پوزیشن های متنوع در بین تمامی رابطه های جنسی زناشویی یک مساله مهم است که بخش اعظم رابطه و پایداری زندگی تا حدودی به این موضوع بستگی دارد و متاسفانه نه فقط در بخشی از کشور ها بلکه در تمامی دنیا این موضوع با مشکلاتی رو به رو است و قسمتی از این مشکلات نداشتن تنوع و صمیمت در رابطه سکس است.


عدم ندانشتن تجربه در بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی باعث می شود بعد از مدتی برای یکدیگر سرد و بی روح شوند و آن لذتی را که در ابتدا داشته اند دیگر تجربه نکنند و اتفاقات دیگری به نوبه خود پیش آید که چندان خوشایند نیست.

اما برای این موضوع چه کنیم، چه اقداماتی لازم است و چه کار هایی باید زوجین انجام دهند تا لذت ابتدایی را دوباره بچشند.

در این مقاله کوتاه برخی از بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی را ارائه می دهیم تا بهتر از قبل بتوانید به صمیمیت و اشتیاق گذاشته برگردید.

بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی: پوزیشن گربه

بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی

مزایا پوزیشن گربه

 تحریک بالقوه قوی در خود دارد.در این موقعیت زنان به طور حتم به ارگاسم می رسند و نزدیک به ۵۶ درصد افزایش موج ارگاسم برای هر دو طرف اتفاق می افتد. این در حالی است که بالای ۷۳ درصد احتمال ارگاسم زنان موجود است.

تکنیک پوزیشن گربه

در این پوزیشن مرد و زن به گونه ای روی هم قرار می گیرند که قفسه سینه هر یک با هم انطباق پیدا می کنند، یعنی مرد بر روی زن قرار می گیرد، پاهای زن باید حدود ۴۵ درجه از هم باز شود،بگونه ای که در بین پاهای او قرار بگیرید. این حالت قرار گیری پاها باعث می شود آلت مرد ناحیه کلیتوریس را بهتر لمس کند و تماس به درستی انجام می گیرد.

همچنین به جای حرکت به جلو عقب بهتر است که یک حرکت دایره ای را انجام دهید، اینگونه هر دو با هم هماهنگ میشوید و حرکت را زن و مرد می توانند به صورت متناوب با هم تکرار کنند.



بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی: یکی بالا و یکی پایین

این حرکت بهتر است که بر لبه تخت انجام شود، زن بر لبه تخت قرار بگیرد و مرد بر زمین زانو می زند و از همسر خود بخواهید که یکی از پاهایش را به کمک دستان خود بالا بگیرد به گونه ای که دستان زن  زیر زانو خود حلقه شود و پای دیگر را شما بر روی شانه خود بگذارید، سپس از طریق زبان خود ناحیه کلیتوریس را لمس کنید و با حرکت های دورانی، چرخشی و یا حتی دخول به ناحیه کلیتوریس می تواند زن را در ایجاد ارگاسم کمک کند.

همچنین برای تنوع در این حرکت از انگشت خود برای لمس و حرکت کلیتوریس استفاده کنید اینگونه تنوع باعث لذت بیشتر در بدن زن می شود و از او بخواهید که شما را در این پوزیشن یاری کند، با هدایت شما در موقعیت مورد نظر، یعنی موقعیتی که به او احساس لذت بیشتری می دهد می توانید هیجان بیشتری به این رابطه بدهید.

پوزیشن چرخش در چرخش

این موقعیت رابطه جنسی هم جذاب است هم برای به ارگاسم رسیدن هر دو طرف فوق اعاده عالی است، کاری که زن و مرد در این رابطه باید انجام دهند، این است که ماشین لباس شویی را روی تند ترین حرکت قرار دهند و مرد ابتدا بر روی آن بنشیند و سپس زن روی پاهای مرد قرار می گیرد، به گونه ای که آلت تناسلی مرد در کلیتوریس قرار بگیرد، چرخش ماشین و حرکت خود به خودی بدن مرد و حرکت آلت جنسی دخول یافته به کلیتوریس در لذت جنسی و تحرک طرفین بسیار موثر است و این پوزیشن هر دو طرف را به یک اندازه به هیجان و ارگاسم می رساند.

بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی: سکس راه پله ای

بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی

در این موقعیت رابطه جنسی که از اسمش پیداست در راه پله انجام می شود، برای این کار مرد ابتدا می نشیند و حکم یک صندلی و یا یک تکیه گاه را برای زن دارد، زن به گونه ای در آغوش مرد قرار می گیرد،که ناحیه کلیتوریس بر روی اندام جنسی مرد قرار بگیرد.هم مرد و هم زن از دیوار کنار خود به عنوان یک اهرم استفاده می کنند و زن با حرکت بالا و پایین این پوزیشن را انجام می دهد.

این موقعیت یکی از بهترین حالت ها برای مردانی است که سریعا ارضا می شوند و در ایجاد تاخیر ارگاسم در مردان و بالعکس در ایجاد ارگاسم سریع در زنان بسیار موثر است.


آموزش رابطه جنسی با عکس | پوزیشن های مختلف رابطه زناشویی
آموزش رابطه جنسی با عکس | پوزیشن های مختلف رابطه زناشویی



بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی: پوزیشن اطو

این موقعیت به نام های دیگری چون داگی یا شکم تخت هم معروف است و یکی از بهترین پوزیشن های رابطه جنسی که لذت فراوان برای ناحیه وازینال زن دارد و از طرفی هم در تاخیر ارگاسم مردانه نقش  مهمی ایفا می کند.

برای این مورد باید  از یک بالش استفاده کرد و به گونه ای که وقتی زن قرار است بر روی شکم بخوابد، شکم بر روی بالش قرار بگیرد، بقیه موقعیت های بدن، اینگونه است که صورت بر روی تخت قرار بگیرد، زانو ها کمی خم شوند وکمر رو به بالا  متمایل به سمت چپ که مرد روی زن به گونه ای قرار می گیرد که دستانش این طرف و آن طرف زن قرار بگیرند و با قرار دادن آلت تناسلی خود داخل کلیتوریس حرکت رفت و برگشت را اعمال کند.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی

برداشت http://postharvestjournal.ir 

طبتاج http://tebtaj.ir

طب سنتی http://tebbe-sonaty.ir

محتوای این سایت جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد در صورتی که زیر 18  سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی