Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

ده نشانه اینکه مردی شما را فقط برای رابطه‌ جنسی می‌خواهد



رابطه‌ جنسی,رابطه زناشویی,روابط نامشروع

 

به گزارش سایت طبتاج  برای متعهد نشدن مردها به رابطه، علل مختلفی موجود است . درصورتی که مردی صرفا به قسمت جسمی و فیزیکی یک رابطه علاقه داشته باشد، مسوولیت یک رابطه حقیقی را قبول نخواهد کرد.

10 علامت این که مردی شما را صرفا برای رابطه جنسی می خواهد
حتی بهترین پسرها هم امکان دارد صرفا به دنبال روابط جنسی باشند. مردها شیوه های مختلفی برای ایجاد این روابط بدون متعهد شدن دارند. این دسته مردها به چیزی که می خواهند دست پیدا میکنند و هنگامی که راضی شدند، میروند . رابطه عمیق معنای چندانی برای آن ها ندارد.

مردهای زیادی برای به دست آوردن رابطه جنسی از شیوه های بسیار عاقلانه و تخصصی استفاده می کنند؛ تاحدی که درک کردن قصد واقعی آن ها برای خانم‌ها دشوار میشود .

در زیر به چند نشانه اشاره می کنیم که نشان میدهد مردی از شما صرفا رابطه جنسی می خواهد:
پول زیادی خرج میکند ولی وقت نمی گذارد
مردان پول دار، سرمایه زیادی برای خرج کردن در راه ارتباط جنسی دارند. شما را با کادوها، شام در رستوران های لوکس و از این قبیل بمباران میکند ولی وقت گذاشتن خیلی مهم تر از پول گذاشتن در روابط است. باید ببینید طرف مقابلتان با شما وقت می گذراند و برای شناختن شما وقت می گذارد؟

صرفا ساعتهای بخصوصی به شما زنگ میزند
ساعت رابطه جنسی برای اشخاص و گروه‌های سنی گوناگون، مختلف است. ساعت رابطه جنسی به ساعتی گفته میشود که فرد وقت خوشگذرانی با دوست ها، کار کردن یا هر مشغله دیگر خود را به پایان رسانده است و به دنبال رابطه جنسی است. به عنوان مثال درصورتی که صرفا ۲ شب به بعد به شما زنگ میزند باید هوشیارتر عمل کنید.

متعهد نمی شود
برای متعهد نشدن مردها به رابطه، علل مختلفی موجود است . درصورتی که مردی صرفا به قسمت جسمی و فیزیکی یک رابطه علاقه داشته باشد، مسوولیت یک رابطه حقیقی را قبول نخواهد کرد. همچنین، درصورتی که مردی متعهد نمی شود، میتواند دلیلش این باشد که می خواهد با هر تعداد زنی که میتواند ، تا میتواند رابطه جنسی برقرار کند.

حس می کنید روابط تان صرفا به روابط جنسی خلاصه میشود
روابطی که در آن رابطه جنسی قبل از ازدواج باشد مدام با مشکل روبرو میشوند . درصورتی که حس می کنید که رابطه جنسی بطور مستمر از شما تقاضا می شود، طرف مقابلتان صرفا بدنبال اینگونه رابطه با شماست. درصورتی که این شرایط ادامه پیدا کرد، بدتر میشود و ارزش شخصی شما را زیر سؤال خواهد برد.

پس مسلما درباره آن حرف بزنید . درصورتی که شما برایش مهم باشید، برای تغییر آن با شما همکاری خواهد کرد. درصورتی که اینکار را نکند، از دست شما اندوهگین شده و چه بسا ترکتان میکند .

شما را با دوست های و خانواده خود اشنا نمی کند
مردها درباره دختری که به مادرشان معرفی میکنند بسیار دقیق هستند. معمولاً صرفا دختری را به خانواده خود معرفی میکنند که روابط جدّی با وی داشته باشند. درصورتی که می بینید که شما را بیرون از برنامه هایی که با خانواده یا دوستانش دارد نگه می دارد، مراقب باشید. همچنین یادتان باشد درصورتی که در یکی دو مورد از این برنامه ها شما را ببرد، امکان دارد خیلی از حالت های وی با زنان دیگر را خراب کنید.

هنگامی که که باید با هم بیرون باشید، در منزل هستید
درصورتی که دوست دارید برای تفریح و سرگرمی به بیرون بروید ولی وی دائم پافشاری دارد که شما را به منزل اش ببرد، مطمئن باشید که شما را صرفا برای رابطه جنسی می خواهد. پافشاری داشتن برای رفتن به سفرهای دو نفره هم می تواند علامت آن باشد.

تحت فشارتان می گذارد
این قدیمی ترین روش آنهاست. درصورتی که پیش از ازدواج، شما را مجبور به آن میکند ، یقیناً این مسأله برایش خیلی مهم تر از شناختن شما و ایجاد یک ارتباط جدّی است.

برای آن اماده سازی میکند
درصورتی که وسیله ها مربوط به رابطه جنسی را در دور و اطرافتان می بینید، یعنی کلیه چیزها را برای این اتفاق آماده نموده است . گاهی وقت ها بهتر است حتی یک بار اتفاق افتادن رابطه جنسی را بخاطر نداشتن کاندوم به تعویق بیندازد ولی هنگامی که همه چیز را آماده داشته باشد، یعنی برای این اتفاق برنامه ریزی نموده است .

هنگامی که با هم هستید، الکل می نوشد
بیش تر وقت ها هنگامی که با مردی هستید که الکل می نوشد و به شما هم پافشاری می کند که بنوشید( یا مواد مخدر استفاده می کند و از شما هم میخواهد استفاده کنید)، در پایان آن شب به رابطه جنسی ختم می شود. روابطی که با چنین اتفاقاتی آغاز میشوند معمولاً صرفا بر پایه صمیمیت فیزیکی هستند و احساسات در آن دخیل نیست. باید بسرعت چنین روابطی را ترک کنید.


حرف میزند ولی عمل نمی کند
گفتن« دوستت دارم» خیلی با نشان دادن آن تفاوت دارد. اطمینان یابید که دوست داشتنش را به شما نشان دهد و صرفا از روی نوشته برایتان نخواند. زیرا به دنبال رابطه جنسی است، امکان دارد اینطور بگوید نه بدین دلیل که حقیقتاً از ته قلب دوستتان دارد.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی