Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

دلایل ترس و نگرانی مردان در شب زفاف

مردان در مورد خیلی از مسائل زندگی تمایل به رقابت دارن، که همیشه سالم نیست. این مشکل می شه زمانی که اون باعث ایجاد استرس زیاد در طول رابطه جنسی میشه که شما بیشتر روی اینکه “برنده باشین” تمرکز میکنین تا اینکه از مشارکت هم لذت ببرین.

به گزارش سایت طبتاج

دلایل ترس و نگرانی از اولین رابطه زناشویی در مردان

عملکرد فیزیکی تون رو تغییر بدید

بدن انسان شگفت انگیزه. بدن شما منحصر به فرده و باید ازش مراقبت بشه تا شما با تواناییهای جنسیتون اعتماد به نفس داشته باشین. درست غذا خوردن، بمیزان مناسب خوابیدن و ورزش به شما کمک میکنه سلامتیتون رو حفظ کنین و حس مثبتی از خودتون داشته باشین.
برخی داروها و الکل روی عملکرد جسمی شما تاثیر میزاره. برای از بین بردن ترس از اونها دوری کنین.
اگر شما در گرفتن و حفظ نعوظ مشکل دارین، به دکتری که به طور خاص برای مدیریت این مسائل آموزش دیده مراجعه کنین.


معمولا اختلال نعوظ به جریان ضعیف خون به آلت تناسلی نسبت داده میشه. خوردن غذاهایی که سلامت عروق رو بهبود میبخشه و از یک برنامه مرتبط با قلب سالم پیروی میکنه ممکنه به این شرایط کمک کنه. رژیم غذایی سرشار از میوه ها و سبزیجات، غلات کامل، فیبر، گوشت بدون چربی، و فراورده های لبنی کم چرب توصیه می شه.

تغذیه مناسب داشته باشید

ترس آقایان از رابطه جنسی در شب زفاف و روش مقابله با آن

انتظاراتتون رو به منظور بهبود عملکرد آروم کنین

اگه خودتون رو در معرض فشار بیخودی قرار بدین به نفعتون نیست. اگه شما از این میترسین که توانایی انجام این کار رو نداشته باشین و نتونین نیازهای شریک زندگی تون رو برآورده کنین، پس شما باید طرز فکرتون رو درست کنین.
مردان در مورد خیلی از مسائل زندگی تمایل به رقابت دارن، که همیشه سالم نیست. این مشکل می شه زمانی که اون باعث ایجاد استرس زیاد در طول رابطه جنسی میشه که شما بیشتر روی اینکه “برنده باشین” تمرکز میکنین تا اینکه از مشارکت هم لذت ببرین.
تفکرتون رو نسبت به جنبه های سهیم شدن از تعاملتون تغییر بدین. این تمرکز شما رو از خودتون به تجربه ش و شریک زندگیتون تغییر میده.

خودتون رو قضاوت نکنین. خود ارزشی به عملکرد جنسی شما بستگی نداره. شما یه فرد کاملین با بسیاری از ویژگیها و توانایی های مثبت. اجازه ندین که یک جنبه از زندگیتون شما رو تعریف کنه.

دایره لغاتتان را افزایش دهید

برای غلبه بر ترس از شب زفاف واژگان عاطفیتون رو گسترش بدین

این یه کشمکش عادیه تا بفهمیم شما چه احساسی دارین و چطور بسادگی با کسی ارتباط برقرار میکنین. سرخوردگی می تونه اتفاق بیفته زمانی که شما نمیدونین چه احساسی دارین. شما ممکنه از گفتن چیزی اشتباه بترسین یا اونچیزی رو که واقعا منظورتونه رو نگین.
با نوشتن در مورد احساساتی که دارین شروع کنین. نوشتن کمک می کنه تا به افکار تون در مورد ترسهاتون و شفاف سازی احساستون نظم بدین. لازم نیست نوشته تون عالی باشه. نکته مهم اینه که احساساتتون رو از ضمیر ناخودآگاهتون بیرون بکشین تا اونها رو اعتراف کنین، و بعد شما میتونین اونها رو بانجام برسونین.

اگه چیزی هست که شما می خواین به کسی بگین، اون رو جلوتر از زمانش تمرین کنین. خودتون رو درحال ملاقات با فردی تجسم کنین و یک مکالمه خوب داشته باشین.
احساستون رو تحت فشار نزارین تا به احساساتتون برچسب نزنن. شاید شما احساس بیثباتی وعصبی و هیجان زدگی میکنین. این ممکنه به احساس عشق یا شیفتگی برای کسی ترجمه بشه. که می تونه گیج کننده باشه.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی