Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

دستگاه وکیوم مردانه همه چیز درباره دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه چیست؟

اختلال نعوظ یکی از رایج ترین مشکلات در بین آقایان است. در اصل این اختلال باعث شده مردها در رابطه جنسی خیلی فعال باشند و آن طور که باید و شاید از رابطه لذت نبرند. برخی اوقات به این مشکل ناتوانی جنسی هم گفته می شود که این اصطلاح کمتر در بین مردم رواج دارد. بر اساس برخی تحقیقات افرادی که دارای استرس، اضطراب و مشکلات عاطفی بیش از حد هستند، نعوظ را بیشتر از دیگران تجربه می کنند اما با این حال نشانه یک مشکل در مردان بوده و نیاز به درمان دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه وکیوم مردانه آشنا کنیم که این دستگاه یکی از بهترین و پرطرفدارترین ابزار درمان نعوظ در مردان است. اگر می خواهید با وکیوم آقایان آشنا شوید و اطلاعات مفیدی در خصوص آن دریافت کنید تا آخر مطلب با ما همراه باشید.
به گزارش سایت طبتاج  

تعریف دستگاه وکیوم مردانه و تاثیر آن در درمان نعوظ

روش های مختلفی برای درمان الت تناسلی مردان وجود دارد. اما همانطور که میدانید برخی افراد از انجام جراحی و دیگر روش های درمانی وحشت دارند و ترجیح می دهند به طور غیر تهاجمی مشکل خود را حل کنند. گاهی دارو درمانی جواب می دهد اما هنگامی که مشکل نعوظ مردان وخیم شده و در زندگی زناشویی آنها تاثیرات منفی می گذارد. جراحی همچنین ممکن است تنها گزینه درمانی برای آقایان دارای اختلال نعوظ شدید به دلیل آسیب های جسمی، جراحی های قبلی در لگن یا یک وضعیت حادتر مانند سرطان باشد.
اگر دارو نتواند عملکرد نعوظ را با موفقیت درمان کند، پزشک ممکن است استفاده از دستگاه آلت تناسلی را توصیه کند. یکی از اولین و موثرترین روش های درمانی برای عملکرد بهتر الت تناسلی، وکیوم آقایان است که به شکل استوانه ای طراحی شده که آلت تناسلی باید درون آن قرار می گیرد. عملکرد دستگاه به گونه ای است که به پمپاژ خون کمک کرده تا نعوظ ایجاد شود. امروزه استفاده از این دستگاه وکیوم مردانه، بیشتر در مواقعی که داروهای اختلال نعوظ کار نمی کنند، کاربرد خواهد داشت. در غیر این صورت اگر مشکل حاد و قابل حل باشد با همان دارو درمانی مشکل نعوظ مردان پایان می یابد.

نحوه استفاده از دستگاه وکیوم آقایان

نحوه استفاده از بادکش مردانه یا همان دستگاه وکیوم مردانه سخت نیست. فقط کافی است در حین انجام کار دقت کنید تا تاثیر عانی و موثری داشته باشد. در قدم اول باید از شارژ بودن دستگاه مطمئن باشید تا در حین انجام باتری آن تمام نشود. در قدم دوم باید درپوش آن برداشته شود و آلت تناسلی داخل آن قرار گیرد. در قسمت بالای دستگاه ها اصولا دکمه ای برای فعال شدن حالت پمپاژ وجود دارد. پمپاژ باعث شده هوا درون دستگاه پر شود و حالت مکندگی ایجاد شود. این تورم به مرور زمان موجب افزایش سایز و نعوظ می شود. به هیچ عنوان نیازی نیست در طولانی مدت آلت را درون دستگاه وکیوم مردانه قرار دهید.
دستگاه قدرت زیادی داشته و در کوتاه مدت نیز نتیجه عالی خواهد داد. بهتر است به موقع دستگاه و آلت را از هم جدا کنید و اجازه دهید فرایند خون رسانی انجام شود. فراموش نکنید دستگاه بادکش مردانه مانند لیوان های حجامت عمل کرده و اگر بخواهید می توانید در حین انجام کار دستگاه را به حال خود رها کنید تا به کار خود ادامه دهد. در اصل نیازی به گرفتن آن نخواهد بود.
قبل از اینکه بخواهید به طور حتم از دستگاه استفاده کنید، یک بار امتحان کنید تا روش صحیح آن دستتان بیاید.

 

آیا باید از واشر وکیوم مردانه استفاده کنید؟

بیشتر سیستم و دستگاه وکیوم آقایان شامل یک واشر وکیوم انقباضی است که آن را ابتدای آلت تناسلی قرار می دهند. این به معنای کمک به محدود کردن جریان خون از آلت تناسلی شما برای حفظ نعوظ است. پس از نعوظ، می توانید واشر انقباض را در اطراف آلت تناسلی خود قرار دهید، و سپس لوله را جدا کنید. واشر آلت تناسلی را می توانید در محل خود نگه دارید اما اگر بیش از 30 دقیقه شود، بر جریان خون تاثیر می گذارد و ممکن است به آلت تناسلی شما آسیب برساند. این به این معنا نیست که حتما باید از واشر وکیوم استفاده کنید. اما اگر می خواهید سریع تر جواب بگیرید استفاده از آن کمک زیادی خواهد کرد.

نخستین مزایا وکیوم مردانه، بزرگ شدن آلت تناسلی

اولین مزایای وکیوم مردانه در خصوص سایز آلت است. برخی آقایان با سایز آلت تناسلی خود مشکل دارند و همیشه به فکر راهی هستند که سایز آن را تغییر دهند. روش های غیرتهاجمی زیادی برای بزرگ کردن سایز آلت تناسلی وجود دارد که استفاده از وکیوم آقایان یکی از آنها است. 
پمپ آلت تناسلی یا همان وکیوم توانایی بسیار بالایی در افزایش اندازه آلت تناسلی مرد دارد و به این نام معروف است. آقایان این دستگاه را برای بزرگ تر کردن آلت خود خریداری کرده و از این روش غیر تهاجمی استفاده می کنند.
اکنون می پرسید چگونه عمل تغییر سایز رخ می دهد؟ شواهد بالینی وجود دارد که نشان می دهد، به دلیل پمپاژی که درون دستگاه رخ می دهد، آلت شروع به بزرگ شدن کرده و این پمپ ها روی اندازه دستگاه تناسلی تاثیر زیادی دارد.
در سال 2006 مطالعه ای جهت تغییر اندازه آلت تناسلی در مجله انگلیسی Urology  International International ثبت شد. در طول مطالعه 6 ماهه، مردانی که از اندازه آلت تناسلی خود راضی نبودند، 3 بار در هفته از پمپ ها استفاده می کردند.
مدت زمان هر جلسه برای بزرگ کردن آلت تناسلی 20 دقیقه بود. پس از پایان مطالعه، طول آلت تناسلی مرد 0٫3 سانتی متر افزایش یافته است. اگر می خواهید اندازه آلت تناسلی خود را به طور موثر افزایش دهید، توصیه می شود پمپ های گران تر را انتخاب کنید. زیرا آنها از عملکرد بهتر و با کیفیتی برخوردار بوده و تاثیر بیشتری روی سایز آلت خواهند گذاشت.

بهبود عملکرد نعوظ با وکیوم آقایان

دومین مزایای وکیوم مردانه، کمک به روند و بهبود نعوظ در آقایان است. پمپ آلت تناسلی جایگزین ارزشمندی برای بسیاری از روش هایی است که هنوز بهبود نعوظ را اثبات نکرده اند و اغلب آنها تهاجمی هستند. همچنین، استفاده از پمپ ها ممکن است مکمل مصرف داروهای ED باشد و در کنار هم مزایای بیشتری داشته باشند.
وکیوم مردانه با تشدید گردش خون آلت به رفع مشکل عملکرد نعوظ کمک می کند. از آنجا که این دستگاه ها خون بیشتری را به سمت آلت تناسلی ترغیب می کنند، اکسیژن بیشتری به سلول های آلت تناسلی منتقل می شود. در نتیجه خون رسانی بهتر و اکسیژن رسانی به بروز نعوظ های قوی به اندازه کافی برای انجام مقاربت جنسی انجام می شود. در این صورت است که توانبخشی جنسی آقایان نتیجه داده و در اتاق خواب حس خوشایند تری خواهند داشت.

افزایش میل جنسی آقایان

سومین و مهمترین مزایای وکیوم مردانه این است که شوق و اشتیاق را در آقایان بیشتر کرده و مانند گذشته می توانند رابطه جنسی را برقرار کنند. اما لازم است بدانید مردان با تغییر سن و وارد شدن به سنین 40 تا 50 سال اگر دچار استرس و اضطراب باشند، با نعوظ بیشتر مواج شده و میل جنسی آنها به رابطه کمتر می شود. در نتیجه بهتر است از استرس دوری کنید و برای تقویت قوای جنسی خود از دستگاه وکیوم مردانه استفاده کنید.
 
پمپ آلت تناسلی مردانه یک ابزار باکیفیت، کارآمد و امیدوار کننده برای تقویت میل جنسی است. اما فراموش نکنید عمل پمپاژ نمی تواند باعث تمایل جنسی در شما شود. بلکه مکشی که در دستگاه وجود دارد و همراه با پمپاژ انجام می شود نیز به علاقه بیشتر به رابطه جنسی کمک می کند. این یک مزیت اضافی برای کاربران دستگاه خواهد بود که چند منظوره بودن دستگاه را به رخ مصرف کنندگان می کشد.

معایب و مزایای وکیوم شارژی مردانه

قبل از خرید هر وسیله توانبخشی باید به معایب و مزایای آن دقت کنید. در حقیقت هر وسیله ای که می خرید دارای نقاط مثبت و منفی است و هیچ دستگاهی عملکرد کامل و بی نقصی ندارد. اما خبر خوب این است که دستگاه وکیوم شارژی مردانه به گونه ای ساخته شده که مزایای بیشتری داشته و رابطه جنسی سالم تری به زندگی شما وارد می کند.

مزایای استفاده از وکیوم شارژی مردانه

مزایای این دستگاه برای آقایان کم نیست اما لازم است بدانید یکی از اصلی ترین مزیت های آن قیمت مقرون به صرفه ای آن است. هزینه چنین وسیله ای در مقایسه با هزینه های مربوط به جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی یا کاشت آلت تناسلی بزرگ، ناچیز است. همچنین نباید عوارض جانبی که عمل های جراحی بر بدن انسان می گذارد را نادیده گرفت.

معایب دستگاه وکیوم آقایان

یکی از مهمترین معایب دستگاه این است که اگر در مسیر درستی استفاده نشود، امکان کبودی دستگاه تناسلی بیشتر می شود. اگر با پمپاژ های بیش از حد به آلت فشار آورید این کبودی بیشتر خواهد شد و اگر دستور عمل آن را اجرا نکنید ممکن است به مشکلات دیگری مانند زخم شدن مواجه شوید.
نکته دوم این است که اگر دلیل اختلال نعوظ شما تا حد زیادی روانشناختی است، استفاده از آن ممکن است موثر نباشد. اگر بدون هیچ برنامه ریزی از دستگاه استفاده کنید، ممکن است دچار استرس شوید. پس بهترین کار این است یک یا دو بار تمرین کنید و بعد در عمل انجام شده قرار بگیرید.

چرا اختلال نعوظ در مردان ظاهر می شود؟

حال سوال اینجاست که چرا اصلا نعوظ در مردان ظاهر می شود تا آنها مجبور به استفاده دستگاه وکیوم آلت تناسلی شوند؟ دلایل زیادی وجود داشته و هر کدام به نوبه خود تاثیر زیادی در زندگی جنسی مردان دارد. برانگیختگی جنسی مردان یک فرایند پیچیده است که مغز، هورمون ها، احساسات ،اعصاب، ماهیچه ها و رگ های خونی را درگیر می کند. اختلال نعوظ می تواند ناشی از مشکلی در هر یک از این موارد باشد. گاهی اوقات ترکیبی از مسائل جسمی و روانی باعث اختلال در نعوظ می شود.
به عنوان مثال زمانی که هورمون های مردانه دچار مشکل می شوند، از لحاظ روانی مرد به بن بست رسیده و به روان خود رسیدگی نمی کند، همیشه مضطرب و نگران است؛ رگ های خونی و ماهیچه آلت تناسلی جواب عکس داده و اختلال نعوظ رخ می دهد. اما در ادامه مقاله قصد داریم شما را با دلایل جسمی و روانی نعوظ آشنا کنیم تا در استفاده از وکیوم مردانه عاقلانه تر تصمیم بگیرید.

دلایل روانشناختی اختلال نعوظ

مغز نقش مهمی در تحریک مجموعه ای از وقایع جسمی که باعث نعوظ می شود، دارد و از احساس هیجان جنسی شروع می شود. تعدادی از موارد می توانند در احساسات جنسی تداخل ایجاد کرده و باعث اختلال در نعوظ شوند یا بدتر شوند. شامل:
  • سرد مزاجی
  • فشار روحی
  • افسردگی، اضطراب
  • مشکلات روابط ناشی از استرس، کمبود ارتباط و یا سایر نگرانی ها

چه کسانی در معرض خطر استفاده از وکیوم هستند؟

-اگر داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید، در معرض خطر خونریزی قرار دارید.
-اگر مبتلا به کم خونی سلول یا اختلال خونی دیگری هستید، ممکن است پمپ آلت تناسلی ایمن نباشد. این شرایط می تواند شما را مستعد لخته شدن خون یا خونریزی کند.
-در مورد کلیه شرایط سلامتی و سایر داروهای مصرفی از جمله مکمل های گیاهی به پزشک خود بگویید.
در این مطلب در خصوص وکیوم مردانه صحبت کردیم. این دستگاه یکی از مطمئن ترین روش های غیر تهاجمی برای بزرگ کردن آلت تناسلی است که مورد توجه آقایان ایرانی قرار گرفته است. اگر می خواهید به طور سالم و در مسیر صحیحی از دستگاه استفاده کنید روش های بالا را مطالعه کنید و اطلاعات خود را در زمینه بادکش توانبخشی جنسی افزایش دهید.

تهیه و تنظیم در سایت طبتاج

http://tebtej.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی