Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

در هنگام بوسیدن همسرتان چه اتفاقی برای بدن و مغز شما می افتد ؟

به گزارش سایت طبتاج  بوسیدن یکی از روش های نشان دادن محبت است، اما در زمان بوسیدن چه اتفاقاتی در بدن ما می افتد که منجر به تاثیرات مثبت می شود

بوسیدن و اتفاقاتی در بدن می افتند

عجیب است که بوسیدن با یک خمیدگی به سمت راست شروع می شود. 80 درصد افراد در هنگام بوسیدن سر خود را با زوایه ای به سمت راست نگه می دارند. در هنگام بوسیدن با فردی که می بوسید تماس برقرار می کنید. لب ها 200 برابر حساس تر از نوک انگشتان است. 

به علاوه بینی شما به طرف بدن همسرتان متمایل می شود و به این ترتیب بوی وی را استشمام می کنید و این امر باعث تشدید انگیختگی می شود. در هنگام بوسیدن 24 عدد از عضلات صورت به همراه 100 عضله دیگر در بدن درگیر می شوند. به این ترتیب بدن کالری زیادی نیز می سوزاند. 

غدد بزاقی نیز شروع به فعالیت می کنند و بزاق بیشتری تولید می شود. از طریق بوسیدن بزاق دهان شما و همسرتان ترکیب می شود که دارای باکتری های مختلف می باشند. تحقیقات نشان داده اند که 95 درصد این باکتری ها بی خطر هستند. 

بیشتر بدانید : رابطه بوسیدن و سلامتی

بیشتر بدانید : 19 حقیقت باور نکردنی درباره رابطه جنسی و عشق

بیشتر بدانید : بوسیدن راه انتقال خطرناک ترین ویروس ها، لطفا بچه ها را نبوسید!

گردش خون 

اگر بوسیدن را با کمال میل و لذت انجام دهید، امواجی در بدن ارسال می شود که می تواند جریان خون را در بخش های خاصی از بدن افزایش دهد. در این هنگام نوک پستان ها سفت می شوند، حرکت معده بیشتر می شود و اندام تناسلی سوزن سوزن می شوند یا به بیانی تحریک می شوند. 

غدد آدرنال در زمان بوسیدن
بوسیدن

در هنگام بوسیدن، با شوک وارد شده به بدن غدد آدرنالین نیز شروع به کار می کنند. علائم فعالیت غدد آدرنالین از طریق طپش قلب، تنفس سنگین و یا عرق کردن مشخص می شود.

مغز

هیجانات فیزیکی بی درنگ با تولید دوپامین در مغز همراه است. دوپامین یک انتقال دهنده عصبی مرتبط با لذت می باشد. در این زمان بخش های دیگر مغز احساسات منفی را غیرفعال می کنند. 

بوسیدن همسرتان و نزدیک لب هایتان به یکدیگر باعث آزاد شدن هورمون اکسی توسین می شود. اکسی توسین هورمون عشق است و به این ترتیب دلبستگی عاطفی شما و همسرتان بیشتر خواهد شد. 


خلق و خو

بوسیدن و هیجانات ناشی از آن می تواند هرگونه تنش را کاهش داده و باعث شادی روحی در فرد می شود. افرادی که بیشتر یکدیگر را می بوسند، معمولا روابط عاطفی تر و شادتری خواهند داشت.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی