Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

درمان بی میلی جنسی و سردمزاجی زنان با مکمل ها

اصلاح عادات غذا خوردن شما بسیار مهم است، اما در حال حاضر، شما و سلامت جنسی شما در حالت بحرانی است. شما نیاز به ابزارهایی دارید که سرعت بهبودی شما را بیشتر کرده و میل جنسی شما را به سرعت افزایش دهند. در این صورت شما انگیزه پیدا می کنید تا در طول زمان به اصلاح عادات غذایی  و شیوه زندگی خود بپردازید .

به گزارش سایت خبری طیتاج

دلیل اصلی بی میلی زنان به رابطه زناشویی

مشکلات جنسی مردان

مشکلات جنسی مردان مانند زود انزالی ، اختلال نعوظ و... در رابطه زناشویی سبب بی میلی زنان برای برقراری ارتباط جنسی می شود. مردانی که از این مشکلات جنسی رنج می برند توانایی و مهارت های لازم را برای ایجاد یک رابطه جنسی ندارند و نمی توانند همسر خود را ارضا کنند و همسر آن ها ارگاسم را تجربه نمی کند به همین دلیل دچار بی میلی جنسی می گردد.

نداشتن رابطه صمیمانه

در برخی از موارد بی میلی جنسی در زنان به این علت ایجاد می شود که زن و شوهر با یکدیگر رابطه صمیمانه ای ندارند و دچار ضعف کلامی، چشمی و لمسی و اختلافات زناشویی و عدم شناخت کافی نسبت به تفاوت های فیزیولوژیک بدن یکدیگرهستند . در چنین مواردی زن دیرتر از مرد به انزال می رسد و زن ارگاسم را در رابطه جنسی تجربه نمی کند و با گذشت زمان نسبت به برقراری رابطه جنسی بی میل می گردد.

برداشت منفی از تصویر بدنی

برخی از زنان می پندارند از نظر اندامی برای همسرشان جذابیت ندارند و نمی توانند نیازهای همسرشان را برآورده سازند بنابراین نسبت به برقراری رابطه جنسی سرد می شوند.

بیماری های روانی

از دیگر مواردی است که باعث بی میلی جنسی در زنان می شود ، سابقه سوءاستفاده هیجانی یا جنسی، ابتلا به بیماری های روانی مثل افسردگی و اضطراب، ترس از بارداری یا شنیده شدن صدا حین برقراری رابطه جنسی است.

درمان بی میلی جنسی زنان

علت سرد مزاجی زن خیلی اوقات مربوط به اختلالات هورمونی است. برای درمان بی میلی زنان مکمل ها ، ویتامین ها و انواع مختلف غذاها می توانند مفید و موثر واقع شوند و همواره یکی از بهترین گزینه ها برای تنظیم سیستم هورمونی هستند. اما بیایید واقع بین باشیم: اگر میل جنسی شما در حال کم شدن است، به احتمال زیاد در این بازه زمانی خسته یا مضطرب هستید و یا در مرحله ای از زندگی هستید که باید با نگرانی ها ، مشغله ها و مسئولیت های زیادی دست و پنجه نرم کنید.

اصلاح عادات غذا خوردن شما بسیار مهم است، اما در حال حاضر، شما و سلامت جنسی شما در حالت بحرانی است. شما نیاز به ابزارهایی دارید که سرعت بهبودی شما را بیشتر کرده و میل جنسی شما را به سرعت افزایش دهند. در این صورت شما انگیزه پیدا می کنید تا در طول زمان به اصلاح عادات غذایی و شیوه زندگی خود بپردازید . ساده ترین راه برای انجام این کار چیست؟ استفاده از مکمل. در اینجا پنج مورد برای بهبود عملکرد جنسی و درمان بی میلی زنان توضیح داده شده است :

ویتامین های B :

به سلامت غدد فوق کلیه شما کمک می کنند. این عمل را با جلوگیری از ترشح و تجزیه بیش از حد دوپامین و سروتونین در شرایط استرس انجام می دهند و در عین حال دوپامین و سروتونین را به اندازه کافی برای حفظ و تقویت قوای جنسی و انرژی بدن باقی می گذارند .

روی :

باعث افزایش تولید تستوسترون می شود و از تبدیل تستوسترون به استروژن ( توسط بلاک کردن آنزیم مربوطه) جلوگیری می کند.

اسیدهای چرب امگا 3 :

کمک می کند تا میزان پروژسترون و استروژن شما در حالت اعتدال بماند، که به نوبه خود باعث افزایش دوپامین می شود. این روند به شما کمک می کند اکسید نیتریک بیشتری تولید کنید. تولید نیتریک اکساید و عملکرد سالم آن برای اتساع رگ های خونی لازم است که منجر به ارگاسم بیشتر و بهتر می شود.

منیزیم :

باعث می شود که تستوسترون به پروتئین های خونی متصل نشود و بنابراین موجب می شود که بخش اعظم تستوسترون در جریان خون شما به صورت آزاد ( باند نشده به مولکولهای دیگر) باقی بماند – سطح بالایی از تستوسترون آزاد باعث افزایش میل جنسی میشود. منیزیم با اضطراب مبارزه می کند و از بروز احساس خستگی و افسردگی جلوگیری می کند و به شما کمک می کند انرژی و تمایل بیشتری برای سکس و فعالیت های جنسی داشته باشید .

پروبیوتیک ها :

ممکن است به طور مستقیم بر هورمون های جنسی شما تاثیری نداشته باشند، اما قطعا بر سلامت روانی ، سلامت جنسی و در نتیجه درمان بی میلی زنان تاثیر می گذارند که همانطور که می دانید، روحیه و آرامش به طور مستقیم بر روی میل جنسی شما تاثیر می گذارد. در برخی مطالعات مرتبط با اختلالات روانپزشکی مانند افسردگی نشان داده شده که بروز بعضی حالتهای روانی مثل افسردگی می تواند ناشی از عدم به توازن میکروبی در لوله گوارش و کمبود باکتری های مفید باشد.

اگر نگران رابطه جنسی و روابط زناشویی خود هستید می توانید با مراجعه به کلینیک سلامت جنسی از مشاوره جنسی و یا راهنمایی های پزشک متخصص سکستراپیست کمک بگیرید . اگر فرصت مراجعه به کلینیک را ندارید می توانید به سامانه غیر حضوری کلینیک مجازی ما بروید تا به صورت ناشناس از خدمات متخصصان ما بهره مند شوید

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی