Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

خوراکی های طبیعی و گیاهی برای رفع مشکلات جنسی مردان

هر یک از مواد غذایی که در این بخش معرفی خواهیم کرد حاوی مواد مغذی مهمی هستند که از سلامت عروقی و جنسی شما حمایت می کنند و همچنین می توانند به جلوگیری از نارسایی جنسی تان نیز کمک کنند.

به گزارش سایت  طبتاج  ، در حال حاضر گزینه های درمانی مختلفی برای مردانی وجود دارد که دچار نارسایی جنسی هستند, اعم از داروهای متداول (مانند ویاگرا), درمان های گیاهی, مشاوره و درمان فیزیکی (مثل پمپ). حالا می توانید فواید غذاهای خوب را به لیست غذاییتان اضافه کنید.

9 خوراکی طبیعی و گیاهی برای جلوگیری و رفع نارسایی جنسی مردان

1. چغندر برای رفع نارسایی جنسی مردان:

سلامت جنسی, مانند سلامت قلب, ربط به جریان خون دارد.چغندر، منبع غنی از نیترات است که توسط باکتری های روی زبان تبدیل به نیتریت می شوند.وقتی نیتریت به شکم می رسد, به اکسید نیتریک تبدیل می شود و یا به خون به عنوان نیتریت وارد می شود.

اکسید نیتریک با باز کردن رگ های خونی جریان خون را افزایش می دهد. از آنجا که تمام داروهای خوراکی برای درمان اختلال نعوظ منجر به افزایش اکسید نیتریک می شوند, به نظر می رسد که این مورد فایده خوبی را به همراه داشته باشد.هر چه بیشتر جریان خون را بهتر کنید, سلامت جنسی تان بهتر خواهد شد.

2.تاثیر شکلات تلخ در نارسایی جنسی مردانه:

فلاونوئیدهای (که آنتی اکسیدان های قوی هستند) موجود در شکلات تلخ توانایی بهبود گردش خون را دارند. مولفان معتقدند که " شواهد فراوانی نشان می دهد که کاکائو غنی از اسید نیتریک است که روی سنتز اکسید نیتریک عمل می کند با این حال, برای به دست آوردن منافع بالقوه این ماده, حتما از شکلات شیری و یا حتی شکلات تلخی استفاده کنید که درصد و کیفیت خوبی دارد.

3.جینسینگ برای نارسایی جنسی:

جینسینگ، یکی از گیاهان دارویی است که از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است.در یک مطالعه حیوانی, محققان به توانایی جینسینگ قرمز کره ای در برابر توت جینسینگ نگاهی کردند تا اختلال نعوظ را درمان کنند و متوجه شدند که دومی قوی تر است.

در یک مطالعه کره ای که در سال 2002 انجام شده بود، شامل 45 مرد بود که 900 میلی گرم جینسنگ قرمز کره ای را سه بار در روز به مدت 8 هفته استفاده می کردند که باعث بهبودشان شد.

4.جلوگیری از نارسایی جنسی با سبزیجات سبز برگ دار:

وقتی کاهو, سبزیجات, اسفناج و دیگر سبزیجات سبز را انتخاب می کنید، بدن خود را با یک منبع غنی از نیترات ها, که به افزایش جریان خون و بهبود گردش خون کمک می کنند, غنی می کنید.

با این حال, داروهای ED موجود در بازار به گونه ای طراحی شده اند که اثر یکسانی با مهار آنزیمی داشته باشند که می تواند باعث ایجاد رگ های خونی در آلت تناسلی شود.درست است که "مهار کننده های PDE5"، به لحاظ پزشکی شناخته شده (ویاگرا، سیالیس، لویترا و غیره)، با مهار انقباض عروق خونی ناشی از نعوظ، کار می کنند.

بنابراین می توانید جریان خون بهتری از طریق غذاهایی که می خورید بدست آوررید و می توانید از مصرف داروهای خطرناک و گران قیمت نیز اجتناب کنید.

5.نارسایی جنسیتان را با خوردن صدف برطرف کنید:

صدف مدت ها است که به خاطر سطح بالای روی معروف است, یک ماده معدنی که برای تولید تستوسترون حیاتی است و یک تحریک کننده جنسی است.اگرچه این درست است, اما یک هشدار برای صدف وجود دارد.

مطالعات اخیر در میکروبیولوژی کاربردی و محیطی گزارش داد که بیش از 95 % از ژنوتایپ های انسانی در نمونه های صدف مشاهده شده است.اسهال، شایع ترین علت گاستروانتریت حاد در ایالات متحده است و اغلب از غذا یا آب آلوده به دست می آید پس اگر صدف می خورید, مطمئن شوید که کاملا پخته شده اند.

6.پسته چه تاثیری روی نارسایی جنسی دارد؟

این مطالعه به طور معمول در مورد این که پسته چگونه ممکن است به نارسایی جنسی کمک کند, نقل شده است.محققان قبل و بعد از این که پسته را به عنوان بخشی از رژیم غذایی طبیعی درمانی افراد جای داده اند, آزمایش های خود را انجام داده اند.

بهبود قابل توجهی در شاخص بین المللی عملکرد نغوظ (IIEF) و در هر پنج حوزه شاخص مشاهده شده است.مقدار کلسترول بالا و پایین (کلسترول بد) کاهش یافت، که شاخص های خوبی برای جریان خون هستند.

کلسترول خوب (لیپوپروتئین با چگالی بالا، HDL) بهبود یافت.پسته می تواند به نارسایی جنسی کمک کند، زیرا غنی از آمینو اسیدی به نام آرگینین هستند.آرگینین پیش نیاز اکسید نیتریک است که به افزایش رگ های خونی کمک می کند و در نتیجه جریان خون را بهبود می بخشد.

7.انار مقوی برای نارسایی جنسی:

اگر چه تعداد مطالعات علمی تاثیر انار بر اختلال عملکرد نغوظ محدود است، اما شواهد قانع کننده ای وجود دارند. در یک آزمایش مشخص شده است که مصرف آب انار در 60 مرد فعال جنسی با عملکرد بد جنسی، مشکلشان را بهبود بخشیده است.

در مطالعه ای که پیش از این انجام شد، مردانی که آب انار را مصرف می کردند، نمرات بهبود یافته ای را بر روی شاخص اختلال عملکرد نغوظشان نسبت به زمانی که انار نمی خورند، از خود نشان دادند.علاوه بر این، یک مطالعه که بر روی حیوانات در سال 2006 انجام شد، نشان داد که غذاهای غنی از آنتی اکسیدان، به ویژه آب انار، جریان خون را افزایش می دهد و واکنش عملکرد جنسی را بهبود می بخشد.

8.محصولات گوجه ای موثر در درمان نارسایی جنسی:

اگرچه به طور کلی میوه ها و سبزیجات تازه را دوست داریم، اما در مورد گوجه و محتوای لیکوپن اش، نوع فرآوری شده اش بهتر است.(مکمل های لیکوپن را فراموش کنید، چون آنها عمل نمی کند) لیکوپن یک ماده مغذی است که به تقویت گردش خون کمک می کند و همچنین از سلامت پروستات پشتیبانی می کند که یک مزیت مهم است.

هنگامی که محصولات گوجه ای را انتخاب می کنید (به عنوان مثال، عصاره گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، سوپ گوجه)، به دنبال محصولات ارگانیک باشید.لیکوپن به بهترین نحو، جذب چربی های سالمی مانند آووکادو و روغن زیتون می شود.

9.هندوانه عالی برای نارسایی جنسی:

اگرچه هندوانه به طور معمول به عنوان میوه تابستان یاد می شود، اما می تواند به عنوان یک درمان برای مردانی باشد که نارسایی جنسی دارند. هندوانه منبع بزرگی از آمینو اسیدی به نام سیترولین است، که نشان داده شده جریان خون به آلت تناسلی را افزایش می دهد.

24 مرد با واحد تصادفاتی خفیف، هر کدام سیترولین یا دارونما را برای یک ماه دریافت می کردند.هنگامی که سیترولین می گرفتند، 50 درصد از مردان شاهد بهبود خوبی در عملکرد جنسیشان بودند، در مقایسه با 8.3 % از افرادی که دارونما مصرف می کردند، این عدد بسیار خوبی است.مصرف مکرر هندوانه و یا عصاره هندوانه ممکن است باعث تقویت نغوظ شود.

انتخاب های غذایی شما می تواند تاثیر مثبتی بر روی گردش خونتان و همچنین روی نارسایی جنسی تان داشته باشد.بسیاری از خوراکی هایی که در این لیست هستند، می توانند به طور جداگانه مورد استفاده قرار گیرند و یا در روش های خلاقانه ای باهم ترکیب شوند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی