Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

تفاوت فیلم های سکسی و پورنو با رابطه جنسی واقعی

در فیلم پورنو ، گاهی بازیگران بطور همزمان ، با چند شریک جنسی بدون استفاده از کاندوم به رابطه نامشروع ادامه می دهند و متاسفانه بسیاری از نوجوانان و جوانانی که این فیلم ها را می بینند نمی دانند که فیلم پورنو ، واقعا فیلم است و هرگز واقعی نمی باشد

به گزارش سایت خبری طبتاج امروزه دسترسی به فیلم پورنو خیلی ساده است . اگر بیست سال پیش ، کسی قصد داشت مجله یا فیلم پورنو تهیه کند باید دردسرها و محدودیت های زیادی را تجربه می کرد و برای همین ، به کلی از فکر آن خارج می شد . در گذشته تهیه ی نوار VHS دشوار بود و در دسترس نبودن ویدیو و حضور والدین در منزل ، همیشه مانع خطا بود و خوشبختانه شاید به همین علت ، فیلم پورنو در میان نوجوانان و جوانان ما گسترش نداشت !

فیلم پورنو در دسترس همه است !

این روزها اغلب نوجوانان و جوانان روی تلفن همراه و تبلت خود می توانند این تصاویر مستهجن را داشته باشند . در دسترس بودن این محصولات و سهولت استفاده از اینترنت ، این امکان را به همه ی افراد بی اراده و غافل می دهد که از سایت های فیلم پورنو (در دین مبین اسلام حرام است ) دیدن کنند .


صنعت پورن در تلاش است محصولات پورن را بسیار جذاب و اغوا کننده ارائه کند و آنها را در بین افراد عادی گسترش دهد . تمام سکانس های فرا واقعیت فیلم پورنو سناریو دارد و کارگردانی می شود و هنرپیشه های آن حرکاتی را انجام می دهند که تنها به کار مرتاضان و قهرمانان باله و ژیمناستیک می آید و نه افراد عادی . به طور مثال رابطه مقعدی همیشه مورد توجه کارگردانان فیلم پورنو است و آنها تا حد امکان ، وضعیت های متنوع و جدیدی را از آن ، در دکورها و فضاهای مجلل و لوکس به نمایش می گذارند . رابطه ای که بهداشت جنسی در آن رعایت نمی شود و هیچ پزشکی آن را توصیه نمی کند . یا حتی رابطه جنسی دهانی که کاملا اغراق شده است و با تبخال تناسلی همراه است .

در زندگی زناشویی و در تعامل جنسی بین زن و شوهر ، هیچ یک به مانند هنرپیشه های فیلم پورنو نمی توانند در تایم طولانی ، رابطه ی رفت و برگشتی سریع آلت تناسلی و البته خارج از احساسات و عواطف انسانی داشته باشند .


در فیلم پورنو ، گاهی بازیگران بطور همزمان ، با چند شریک جنسی بدون استفاده از کاندوم به رابطه نامشروع ادامه می دهند و متاسفانه بسیاری از نوجوانان و جوانانی که این فیلم ها را می بینند نمی دانند که فیلم پورنو ، واقعا فیلم است و هرگز واقعی نمی باشد . به طور مثال برخی از این هنرپیشه ها صحنه ها را تکرار می کنند و یا بین پوزیشن های جنسی ، ساعتها استراحت می کنند . رابطه جنسی دردناک ، تنبیه کردن و تحقیر همدیگر ، صدمه زدن انتزاعی به اندام های جنسی ، خودارضایی ، Pissing ، پاره کردن لباس ها و Stockings و جوراب زنانه همه و همه جزو برنامه ریزی های از پیش تعیین شده ی گروه فیلم سازی وکمپانی های تجاری است .

زگیل تناسلی ، حاملگی ناخواسته ، هپاتیت ، سردی جنسی و نهایتا ایدز در کمین بسیاری از این هنرپیشه ها در طولانی مدت است و شاهد این مدعا اظهاراتی ست که خود آنها در سنین پیری در مصاحبه های مطبوعاتی در کشورهای غربی مطرح کرده اند .

برای جلوگیری از تماشای فیلم پورنو ، واقعا چه باید کرد ؟

والدین می بایست در این زمینه ، با فرزندان خود صحبت کنند و با آنها رابطه ای صمیمانه و راحت داشته باشند تا فرزندشان به آنها اعتماد کرده و هر مسئله و مشکلی که برایشان پیش می آید را بیان کنند . در غیر اینصورت ، فرزندان هر عملی انجام دهند از دید والدین مخفی می ماند و والدین نمی توانند تشخیص دهند که نوجوانشان با تلفن همراه ، فیلم پورنو می بیند و تمام روز خود را با آن عکس ها و صحنه ها سپری خواهد کرد

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی