Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

تظاهر زنان به ارگاسم

برای بسیاری از آقایان یا متخصصان سوال می باشد که چرا برخی از زنان در هنگام رابطه جنسی تظاهر به ارگاسم می کنند؟!

علت تظاهر خانم ها در رسیدن به ارگاسم

امروزه محققان به این نتیجه رسیده‌اند که حدود دوسوم از خانم‌ها، حداقل در بعضی از برحه‌های زندگی‌شان، تظاهر به ارگاسم می‌کنند؛ و به نظر آنان، دلایل زیادی وجود دارد که می‌تواند چرایی این تظاهر را توضیح دهد. اما بعضی از متخصصان معتقدند که یک دلیل مهم را باید در صدر لیست این دلایل قرار داد:

محافظت از غرور مردانه همسرشان و حفظ رابطه زناشویی. البته با توجه به تحقیقات مختلف، احساس ناامنی، ترس از صمیمیت، خجالت از ناتوانی برای ارگاسم و تمایل به پایان رابطه زناشویی، از عواملی هستند که در این تظاهر نقش دارند. در واقع، از آن‌جایی که بسیاری از مردان، توانایی جنسی خودشان را با توجه به این می‌سنجند که همسرشان را چطور به اوج لذت جنسی می‌رسانند،

دلایل تظاهر زنان در رسیدن به ارگاسم

پس نمی‌توانند تا قبل از دیدن این لحظه، کارشان را متوقف کنند! به همین دلیل وقتی بعضی خانم‌ها متوجه می‌شوند که احتمال رسیدن به ارگاسم برایشان وجود ندارد، ترجیح می‌دهند که تظاهر به ارگاسم کنند تا رابطه زناشویی به پایان برسد. ضمن این‌که این خانم‌ها می‌دانند که همسرشان با دیدن ارگاسم آن‌ها، احساس خوبی پیدا می‌کنند نسبت به تلاش‌هایی که کرده‌اند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند که تظاهر به ارگاسم را انتخاب کنند

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی

برداشت http://postharvestjournal.ir 

طبتاج http://tebtaj.ir

طب سنتی http://tebbe-sonaty.ir

محتوای این سایت جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد در صورتی که زیر 18  سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی