Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

تاثیر ماساژ در تقویت رابطه جنسی زناشویی

تاثیر ماساژ در تقویت رابطه جنسی زناشویی چیست؟ ماساژ عالی برای از بین بردن تنش، استرس، آسیب و درد مزمن است، اما آیا می دانید ماساژ برای مقاربت جنسی نیز عالی است؟ ماساژ می تواند مهربانی و لذت روابط زناشویی را افزایش دهند. اما ماساژ فرد نیز باعث افزایش میل جنسی و افزایش گردش خون می شود، همچنین باعث کاهش استرس و درد می شود، که این همه تاثیرات عمیقی بر روابط جنسی زنان و مردان دارد.


به گزارش مجله آموزش جنسی و زناشویی جی سه تحقیقات نشان می دهد که ماساژ دارای مزایای بسیاری برای کاهش استرس و افسردگی است. یکی از مهمترین عوارض جانبی استرس بیش از حد، افسردگی و اضطراب است که منجر به کاهش میل جنسی و اختلال عملکرد جنسی می شود. درمان ماساژ با افزایش احساس لذت و آزاد شدن هورمون بسیار کمک کننده است. احساس خوبی از “سروتونین”، به نوبه خود، به کاهش استرس و افسردگی خفیف در انواع مختلف افسردگی کمک می کند.

تاثیر ماساژ در تقویت رابطه جنسی زناشویی

تاثیر ماساژ در تقویت رابطه جنسی زناشویی

اضطراب همچنین قاتل عشق است، زیرا باعث ایجاد هورمون استرس مانند کورتیزول می شود که به طور مداوم آزاد می شود. هنگامی که هورمون های استرس بیش از حد در بدن وجود دارد، تحریک و ارگاسم بسیار دشوار است. ماساژ می تواند بدن را از شر هورمون استرس و سموم دیگر خلاص کند، در این صورت بدن در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد که برای روح، بدن و میل جنسی بسیار عالی است.

چند نوع روان درمانی یا «بحث درمان» می تواند به درمان سردمزاجی کمک کند. بعضی از درمانها همانند داروهای خاص برای انواع مختلف سردمزاجی هستند. درمان با آموزش روش ها|

اگر شما یا شریک زندگیتان به علت آسیب درد مزمن دارید، این درد ممکن است از یک شیوه زندگی سالم جلوگیری کند. اشکال مختلف ماساژ درمانی می تواند به بهبود و درمان درد با افزایش جریان خون و آوردن انرژی کامل به محل آسیب کمک کند.

ماساژ، کاهش درد بستر را برای زوج هایی که احتمال بیشتر برای مقاربت دارند، آماده می کند. افزایش گردش خون ناشی از ماساژ برای سیستم گردش خون، تحریک جنسی در طول رابطه جنسی و عملکرد جنسی سالم در مردان و زنان از فواید ماساژ است. همچنین سیستم لنفاوی را تحریک می کند و سموم بدن را از بین می برد. همه این ها مزایای ماساژ درمانی و ماساژ جنسی است.

 

پیش نوازش روزانه و تاثیر ماساژ در تقویت رابطه جنسی زناشویی

سردمزاجی می تواند تاثیر بسیار منفی بر روابط یک فرد داشته باشد. افراد سردمزاج اغلب کمبود انرژی و انگیزه ای را تجربه می کنند که می تواند به شدت مانع از توانایی آنها در برقراری ارتباط در یک رابطه شود. آنها ممکن است تحریک پذیر شوند و بسته شوند، یا به حالت بی حوصلگی برسند که در آن قاطعانه عمل نکنند و یا حتی صبح از خواب بیدار شوند. بسیاری از مبتلایان به سردمزاجی نیز علاقه به رابطه جنسی را از دست می دهند و مشکلات بیشتری در روابط شان ایجاد می شود.

درک اینکه رفتار یک فرد سردمزاج ناشی از یک بیماری است، ممکن است همه چیز را آسان نکنند، اما دانستن آنچه که در حال انجام است و شرایط قابل درمان است، می تواند احساس امید دهد. در حالت پیش نواز روزانه قطع بسیار در رابطه تاثیر گذار است.

سردمزاجی مردانه چیست؟

سردمزاجی در مردان یک وضعیت سلامت قابل درمان است، نه نشانه ای از ضعف عاطفی و یا عدم توانایی مردانگی. این بر میلیونها نفر از مردان در تمام سنین و پسران، و همچنین همسر، دوستان و خانواده ، تاثیر می گذارد. البته، طبیعی است که هر کسی از لحظه ای احساس خستگی می کند، یک حالت عادی در برابر خسارات، ناکامی ها و ناامیدی در زندگی است. با این حال، سردمزاجی مردانه، احساس، و عملکرد در زندگی روزانه را تغییر می دهد. این می تواند بر بهره وری شما در محل کار یا مدرسه نفوذ کند و بر روابط، خواب، رژیم غذایی و لذت بردن از زندگی تاثیر بگذارد. سردمزاجی شدید می تواند شدید و بی رحم باشد.

متاسفانه، سردمزاجی در مردان اغلب نادیده گرفته می شود، زیرا برای بسیاری از ما دشوار است در مورد احساسات خود صحبت کنیم. در عوض، ما تمایل به تمرکز بر نشانه های جسمی که اغلب همراه با سردمزاجی مردانه مانند درد پشت، سردرد، خواب کم، یا مشکلات جنسی است، داریم. این می تواند منجر به سردمزاجی شود که درمان نشده است، که می تواند پیامدهای جدی داشته باشد.

روان درمانی و تاثیر ماساژ در تقویت رابطه جنسی زناشویی

چند نوع روان درمانی یا «بحث درمان» می تواند به درمان سردمزاجی کمک کند. بعضی از درمانها همانند داروهای خاص برای انواع مختلف سردمزاجی هستند. درمان با آموزش روش های جدید تفکر و رفتار و تغییر عادات که ممکن است به سردمزاجی کمک کند، کمک می کند. درمان همچنین می تواند به افراد کمک کند که در شرایط دشوار یا روابطی که ممکن است موجب سردمزاجی و یا بدتر شدن آن شوند، چگونه عمل کنند.

مانند یک بیماری فیزیکی، سردمزاجی را می توان درمان کرد. درمان های روانشناختی وجود دارد که می تواند به کاهش تفکر منفی، ایجاد استراتژی هایی برای مقابله با مشکلات و بهبود روابط کمک کند. برای برخی، ترکیبی از داروها و درمان های روانشناختی ممکن است بهتر عمل کند. مهم است که یک رویکردی را پیدا کنید که برای وضعیت شما کار می کند.

 

 تاثیر ماساژ در تقویت رابطه جنسی زناشویی

تاثیر ماساژ در تقویت رابطه جنسی زناشویی

هنگامی که مردی از سردمزاجی رنج می برد، نمی تواند به راحتی به نیازهای خود برسد. در روابط سالم، مردم به طور مداوم رشد می کنند و شکوفا می شوند. اما در رابطه با افسردگی، رشد و پیشرفت  قطعا غیر میسر خواهد بود. گاهی اوقات وقتی کسی به مدت طولانی در وضعیت سخت افسردگی قرار می گیرد، برایش باور رهایی از بند و سختی سردمزاجی سخت است. اما این شمایید که می توانید او را از این بحران نجات دهید.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی

جی سه http://ji3.ir

آ3ب http://a3b.ir

طبتاج http://tebtaj.ir

محتوای این سایت جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد در صورتی که زیر 18  سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی