Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی مردان کدام روش است؟



روشهای بزرگ کردن آلت تناسلی

بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی مردان‎

 

به گزارش سایت طبتاج   به احتمال زیاد آلت تناسلی شما خوب است و اندازه ای طبیعی دارد ولی درصورتی که در خصوص افزایش سایز و شیوه های بزرگ کردن آلت تناسلی کنجکاو هستید چند مورد دردناک و اما گران قیمت پیشرو دارید که بعضی از آنها از طرف متخصصین تضمینی هم نیستند.

  

موثرترین شیوه بزرگ کردن آلت تناسلی کدامیک است؟

مردان اکثر خیال میکنند آلت تناسلیشان خیلی کوچک است. که اما باید بدانید که این مساله کاملاً طبیعی بوده و اکثر مردان چنین نگرانی ای را دارند.

متأسفانه خیال غلطی که به وسیله فیلم های غیراخلاقی ترویج پیدا نموده است این است که برای لذت بردن از روابط جنسی باید آلت بزرگی داشته باشید. ولی این خیال کاملاً غلط است.

در مطالعه ای که در سال 2017 نشان داد که ترکیبی از بوسه های عمیق، تحریک ناحیه تناسلی و روابط دهانی بیش تر و بهتر از دخول میتواند یک زن را به ارگاسم برساند.

به احتمال زیاد آلت تناسلی شما خوب است و اندازه ای طبیعی دارد ولی درصورتی که در خصوص افزایش سایز و شیوه های بزرگ کردن آلت تناسلی کنجکاو هستید چند مورد دردناک و اما گران قیمت پیشرو دارید که بعضی از آنها از طرف متخصصین تضمینی هم نیستند.

در این مقاله شیوه هایی که اکنون برای بزرگ شدن و افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان مورد استفاده قرار می گیرد را به ترتیب از بدترین شیوه تا شیوه هایی که درد و ناراحتی کمتری دارند را به ترتیب با شما در بین می گذاریم.

  

روشهای بزرگ کردن آلت تناسلی

راه های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان‎

 

بزرگ کردن آلت تناسلی، گذاشتن ایمپلت در آلت تناسلی

دکتر جیمز الیست Dr. James Elist، جراحی در لس آنجلس ادعا میکند که تنها جراح دنیا است که با استفاده از ایمپلت سیلیکونی میتواند طول و ابعاد آلت تناسلی را افزایش دهد. الیست ادعا میکند که با این جراحی میتواند 1. 5 اینج طول و 2. 5 اینچ دور آلت نناسلی را افزاش دهد و اکنون 1300 ایمپلنت جاگذاری نموده است . مشکل این شیوه قیمت 13 هزار دلاری جراحی و خطر عفونت یا شکستگی ایمپلنت است.

  

بزرگ کردن آلت تناسلی، جراحی پلاستیک

بعضی جراحان می توانند با برش یک رباط، طول آلت تناسلی مردان را افزایش دهند. این کار کمک میکند آلت تناسلی بیش تر به طرف بیرون مایل شود. اما این جراحی امکان دارد با خطرات جدّی من جمله ایجاد بافت اسکار و نعوظ دردناک، عفونت یا از دست دادن آلرژی و عملکرد همراه باشد.

 

به علاوه هزینه آن 9 هزار دلار است و پژوهش های نشان داده است که در این شیوه تقریبا نصف اینچ به میزان طول آلت تناسلی اضافه میشود که بسیار کم تر از توقعات بیمار است.

  

بزرگ کردن آلت تناسلی، تزریق چربی

با استفاده از این شیوه جراحان، چربی بدن خود فرد را با لیپوساکشن liposuction بیرون کرده و با استفاده از سرنگ به بدنه آلت تناسلی تزریق کنند. در این شیوه احیانا افزایش طول حدود 1 اینچی در زمان و دور آلت تناسلی را تجربه خواهید کرد. نتیجه آن دائمی نیست و پس از چند وقتی به میزان نخست باز خواهید گشت. اما این شیوه هم با عوارضی همراه است.

در یکی از موردهای نوشته شده بیماری 30 ساله پس از این جراحی بخاطر جابجا شدن چربی از آلت تناسلی به بافت ریه بر اثر عدم توانایی تنفس از جهان رفت.

  

بزرگ کردن آلت تناسلی، تزریق پلاسمای غلیظ غنی از پلاکت PRP 

یک شیوه نسبتا تازه است که در آن پلاسمای غنی از پلاکت خودتان را به آلت تناسلی تزریق میکنند که با تحریک جریان خون سبب بزرگتر شدن آلت میشود . اکنون تحقیقات کافی برای اثر گذاری بلند مقطع این شیوه وجود ندارد.

 

بزرگ کردن آلت تناسلی، استفاده از دستگاه های کشنده یا extenders

دستگاه های کشنده وسایلی هستند که مردان در زمان روز می توانند زیر لباس خود بپوشند تا کم کم آلت تناسلی را بکشند.

بعضی از کارشناسان معتقد هستند این دستگاه ها امکان دارد مؤثر باشند ولی دیگر متخصصین معتقد هستند که استفاده از این دستگاه ها ارزش ناراحتی و حساسیت های احتمالی در آینده را ندارد.

تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده پاسخ محکمی عرضه نکردند بعلاوه اینکه استفاده از این دستگاه ها در زمان روز روی حساس ترین قسمت بدن به هیچ وجه راحت نیست.

 

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی