Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

بهبود رابطه جنسی و زناشویی

به گزارش  مجله آموزش جنسی و زناشویی آ3ب : برای حفظ یک رابطه ی زناشویی نیاز است که زوجین رابطه ی جنسی خوب و باکیفیتی را با هم داشته باشند . به صورت جدی می توان گفت که رابطه ی جنسی قلب یک رابطه ی زناشویی می باشد و انجام به موقع و درست آن بر روی سلامت افراد تاثیر زیادی دارد .

اینکه شما و همسرتان در طول هفته رابطه ی جنسی منظمی داشته باشید باعث می شود که هورمون های تستسترون و اسنروژن در بدن شما تنظیم شود . تنظیم بودن این هورمون در بدن خانم ها و آقایان تاثیرات زیادی بر سلامت آن ها دارد . خانم ها و آقایان باید یاد بگیرند که چگونه با انجام کار های کوچک باعث بهتر شدن رابطه ی شخصی خود و رضایت همسرشان بشوند .

روش های ساده برای بهبود رابطه ی زناشویی :

داشتن ورزش و تغذیه بی تاثیر نیست :

داشتن تغذیه ی مناسب برای هر فرد جزو مهم ترین و حتی می توان گفت اصلی ترین گزینه ها برای داشتن رابطه ی جنسی مطلوب است . بدن هر فرد برای داشتن و برقراری رابطه جنسی با کیفیت نیاز به دریافت مواد غذایی مفید و مغذی دارد . به گفته متخصصات تغذیه یک وعده غذایی مفید می بایست شامل انواع ویتامین ها و املاح معدنی باشد .

اینکه شما از نظر دریافت ویتامین ها و مواد مغذی تامین باشید بدن شمارا به سمت بر قراری رابطه ی جنسی سوق می دهد . مصرف بعضی از غذای با طبع گرم میل شما را برای داشتن رابطه ی جنسی افزایش می دهد . این امر در آقایان بیشتر صدق می کند . اکثر آقایان با مصرف موادی مانند موز – گردو – شکلات دچار میل جنسی بالا می شوند .

همچنین بهتر است همراه داشتن رژیم غذایی مناسب ورزش را فراموش نکنید . داشتن برنامه ورزشی متداول باعث می شود در داشتن یک رابطه ی موفق بهتر باشید . همچنین افرادی که ورزش را انجام می دهند در رسیدن به ارگاسم نیز راحت تر و راضی هستند . رسیدن به ارگاسم در خانم ها و آقایان باعث داشتن رضایت و میل به انجام مجدد رابطه در آن ها می شود .

( اگر شما دچار اضافه وزن هستید به کمک ورزش و استفاده از گن لاغری زنانه و گن لاغری مردانه می توانید به داشتن اندام مناسب به خود کمک کنید . )

در طول رابطه تلویزیون رو خاموش کنید :

روشن بودن تلویزیون در طول رابطه باعث ایجاد اختلال در نعوظ در آقایان می شود . نگاه کردن بیش از حد تلویزیون روی سیستم عصبی افراد تاثیر می گذارد و در آخر باعث کاهش میل جنسی افراد می شود .

داشتن تحرک را فراموش نکنید :

خانم ها و آقایان در طول رابطه می بایست تحرک زیادی داشته باشند . فراموش نکنید در این حین شوخی و تحرک بیشتری داشته باشید . اینکه شما از لحاظ بدنی تحرک بیشتری داشته باشید می تواند بر روی فعالیت دستگاه تناسلی شما هم تاثیر گذار باشد .

برای داشتن رابطه جنسی وقت و زمان مناسب را انتخاب کنید :

با شنیدن این جمله به این فکر نکنید که باید وقتی را از قبل برای داشتن رابطه جنسی انتخاب کنید ! خیر . بلکه به این معناسب در زمان داشتن رابطه ی جنسی خود و همسرتان موارد و فاکتور های مهم را در نظر داشته باشید . این که شما از نظر ظاهری آمادگی لازم را داشته باشید از لباس زیر و یا لباس خواب های فانتزی استفاده کنید ، استحمام کرده باشید و از عطر مناسبی استفاده کرده باشید و یا اینککه محیط را آماده کرده باشید از نور کم و وارمر استفاده کنید و مواردی این چنینی .

دیگر الکل ننوشید :

با داشتن لذت های زود گذر رابطه ی خود را خراب نکنید . بهتر است بدانید وارد شدن الکل به بدن و خون شما می توانید سیستم عصبی شما را مختلف و مانع از هماهنگی طبیعی اعضای بدن شما شود . به همین دلیل به شما نوشیدن الکل را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم .

توجه بیشتری به بدن و جسم خود داشته باشید :

واقعیت انکار ناپذیر در رابطه زناشویی این است که زن و مردی که از لحاظ بهداشتی و سلامتی به جسم خود رسیدگی می کنند میل بیشتری به برقراری رابطه جنسی دارند . دکتر " جوی دیودسون " درمانگر جنسی بیمارستان نیویورک می گوید : زنان و مردانی که احساس خوبی نسبت به بدن خود دارند به هر لحاظ ، رابطه زناشویی بهتر و قوی تری با همسر خود خواهند داشت . متاسفانه 80 درصد از زنان نیویورک در مورد اندام و زیبایی جسمی خود منفی نگر هستند و همین یکی از علل اصلی سرد مزاجی و بی کیفیت بودن رابطه آنهاست

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی

برداشت http://postharvestjournal.ir 

طبتاج http://tebtaj.ir

طب سنتی http://tebbe-sonaty.ir

محتوای این سایت جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد در صورتی که زیر 18  سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی