Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

بغل کردن | انواع روش های بغل کردن همسر و تکنیک های آن

بغل کردن زن و شوهر

 

در نظر بگیرید که فرد پس از یک روز بسیار بد و افت رتبه به وسیله مدیرش در محل کار به منزل باز می گردد، مطمئنا تنها چیزی که می تواند فرد را به ارامش برساند و از فشار روحی روانی ایجاد شده در وی بکاهد، همراهی ، دلگرمی و در آغوش گرفتن همسر میباشد .

نزدیک بودن به همسرتان به شما صدها فرصت برای در اغوش گرفتن یکدیگر میدهد . به عنوان مثال روز هایی را در نظر بگیرید که هر یک از زوجین دور از هم برای یک سفر کاری زندگی میکنند . در چنین حالتی پس از گذراندن یک روز خسته کننده چه کاری می توانند انجام دهند؟ تنها می توانند صحبت ی تلفنی برقرار کنند و یا این که از طریق ایمیل از یکدیگر آگاه شوند.

 

برای باور چنین ارتباطی نمی تواند انرژی که یک رابطه نزدیک به آنها میدهد برایشان آماده کند. حال زمانی را در نظر بگیرید که فرد پس از یک روز بسیار بد و افت رتبه به وسیله مدیرش در محل کار به منزل باز می گردد، مطمئنا تنها چیزی که می تواند فرد را به ارامش برساند و از فشار روحی روانی ایجاد شده در وی بکاهد، همراهی و دلگرمی همسر میباشد . اینجاست که شما در نقش خود بعنوان زن و یا شوهر باید اثرات در اغوش گرفتن را بدانید و با روش های در اغوش کشیدن اشنا باشید. 

 

روش های گوناگون بغل کردن 

همانگونه که شیوه شما در به اغوش کشیدن نوزادی که گریه میکند با در اغوش گرفتن دوستی که از برد بازی تیمش شادمان است متمایز است، در اغوش کشیدن همسرتان در حالت های گوناگون هم متمایز است و هر مدل آغوشی می تواند حسی خاص و قدرتمند تر را منتقل کند؛ بدین ترتیب دانستن این روش ها و انجام آنها در پر رنگ کردن روابط زناشویی می تواند به شما به میزان قابل توجهی کمک کند. در ادامه با بعضی از روش ها اشنا می شوید: 

 

قرار دادن بازو ها دور همسر: در این وضعیت پا ها و سینه های شما با یکدیگر کاملاً در تماس قرار گرفته و بدین ترتیب بر روی حس نزدیکی تأکید میکند . در این روش معمولاً فرد بلند قدتر بازوان خود را دور کمر فرد کوتاه قدتر قرار میدهد در حالیکه فرد کوتاهتر دستان خود را دور گردن فرد بلندتر حلقه می کند. 

 

برقراری تماس پیشانی به پیشانی: ایجاد تماس با صورت زوج بیانگر صمیمیت میباشد . در این شیوه میتوانید سر خود را بعد از برقراری تماس به دو طرف صورت فرد منتقل کنید و با اضافه کردن لمس در ناحیه های گردن و قفسه سینه بر میزان رابطه عاشقانه خود بیافزایید.

 

بغل کردن،عکس بغل کردن،بغل کردن عاشقانه

روش های گوناگون بغل کردن 

 

استفاده از دست ها: چنانچه دستان شما دور کمر همسرتان حلقه شده است میتوانید از آنها برای نوازش کمر همسرتان استفاده کنید. چنانچه دست هایتان را دور گردن طرف مقابل حلقه نموده اید هم میتوانید برای چنگ زدن ارام به مو ها به گونه ای که ناخوش‌آیند نباشد استفاده کنید. 

 

حرکت حین اغوش: در زمانی که همسرتان را بغل نموده اید ، میتوانید در حالی که وی را در اغوش دارید با وی حرکت کرده و بدین ترتیب بر مدت زمانی که وی را در اغوش دارید بیافزایید. در این وضعیت همچنین میتوانید از ترکیب روش های گفته شده در بالا جهت انجام انواع گوناگون روش ها استفاده کنید. 

 

فاصله گرفتن به آرامی: موقع جدا کردن همسرتان از آغوشتان به یاد داشته باشید این کار را به آرامی انجام دهید و تا جای ممکن، به عنوان نمونه با گرفتن دست وی و یا شیوه های دیگر به برقرار ماندن تماس فیزیکی کمک کنید. این زمان بهترین لحظه برای برقراری تماس چشمی و تبسم زدن به همسرتان و انتقال حس خشنودی میبا

 

در اغوش گرفتن دو دستی : دو دستی آغوش کردن مختص زوجینی است که از حیث اندام بدنی با هم اختلاف دارند، در این مدل آغوش کردن همسری که ا زلحاظ اندام بدنی و قدی بزرگتر است همسرش را در اغوش می گیرد و به صورتی که به طرف همسر خم میشود دو دستش را محکم دور شان های همسر حلقه میکند و طرف در برابر هم باید سرش را روی شانه یا قفسه سینه همسر قرار دهد. 

  

در اغوش گرفتن شانه به شانه: این مدل از در اغوش گرفتن در موقع راه رفتن اتفاق می افتد و به این صورت انجام میشود که زوجها به آرامی در کنار هم راه میروند و دستان خود را دور شانه ها و یا کمر هم قرار می‌دهند و گاهی با لمس کردن و یا فشار ملایمی روند را از تکرار و یکنواختی بیرون میکنند . 

 

در اغوش گرفتن فشار دادنی: بغل کردن فشار دادنی یا گرفتنی مدل دیگری از در اغوش گرفتن است که در آن همسر از پست سر به فرد مقابل خود نزدیک میشود و دست هایش را دور کمر وی حلقه میکند و فشار ملایمی به وی وارد میکند این کار می تواند حس مثبتی را به طرف مقابل وارد کند. 

 

در اغوش گرفتن دهان به دهان : در این وضعیت دو نفری که روبروی هم ایستاده اند یکدیگر را در اغوش می کشند و دستهایشان را دور کمر یا شانه های هم حلقه میکنند در این مدل تماس بدن با مدت طولانی تری وجود دارد . 

 

در اغوش گرفتن آرام بخش : در این وضعیت علاوه بر تماس بدنی کلماتی که نشانگر علاقه و حس مثبت آنان است را بیان میکنند و بطور آرام یکدیگر را نوازش میکنند این عمل تأثیر درآغوش گرفتن را دو برابر میکند . 

 

در اغوش گرفتن گونه ای: این مدل به هر حالتی می تواند انجام شود فرد در هر حالتی که هست گونه خود را به گونه زوج دیگر می چسباند و اندکی فشار میدهد به طوریکه فرد هم این فشار را حس کند. 

 

اما زوجین می توانند از مدل هلی دیگر در اغوش گرفتن هم استفاده کنند و یا چه بسا این مدل ها را بصورت ترکیبی استفاده کنند و خشنودی خود را به طرف مقابل منتقل کنند و همچنین لازم به یادآوری است که علاوه بر اقسام بغل کردن ما با انواع خوابیدن در زوجین هم رو به رو هستیم که هر کدام میتواند نشانگر احساسات زوجین به یکدیگر باشد. 

 

بغل کردن،عکس بغل کردن،بغل کردن عاشقانه

هر مدل آغوشی می تواند حسی خاص و قدرتمند تر را منتقل کند

 

انواع خوابیدن زن و شوهر

 

در اغوش هم خوابیدن 

در این وضعیت یکی از زوجین دیگری را از پشت در اغوش می گیرد، این مدل از خوابیدن می تواند نشانگر وابسته‌گی فرد بغل کننده باشد و اما این شرایط بیش تر در زوج های جوان دیده میشود و در فرد حس امنیت و دلبستگی را به وجود می آورد که برای کاهش استرس بسیار مؤثر است

 

حالت بودایی 

زوجینی که پشت به پشت هم می خوابند در این گروه از خواب قرار می گیرند انجام پی در پی این مدل به معنای این است که زوجین هنوز نسبت به هم تعهد و وابسته‌گی دارند. 

 

جدا از هم 

این وضعیت خوابیدن ازطرفی هم می تواند به معنای ملاحظه کاری و از طرف دیگر نوعی راحت کردن خود از دیگری و داشتن خوابی راحت باشد. در این مدل اشخاص جدا از هم می خوابند به گونه ای که هر کدامیک در یک سمت از تخت قرار می کیرند و هیچگونه تماس جنسی با هم ندارند. 

 

به هم چسبیدن پا 

در این وضعیت زوجین تفاوت و تنش اندک بین خود را نشان می‌دهند این مدل از خوابیدن بیش تر در زوجینی است که با یکدیگر بحث و اختلاف دارند امّا چسبیدن پا بازهم علامت خوبی است و به این معنی است که می توان همه چیز را مانند قبل کرد. 

 

خوابیدن شاهانه 

در این وضعیت فرد به پشت می خوابد و زوج به شانه های وی تکیه میدهد در این مدل ما شاهد وابسته‌گی فرد تکیه دهنده به طرف مقابل هستیم در واقع این مدل خوابیدن بیانگر تعهد و اطمینان بین دو طرف است.

تهیه گزارش از مجله آموزش زناشویی طب تاج

کپی برداری از مطلب با ذکر منبه بلامانع می باشد.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی