Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

از کجا بدانیم پسری قبلا رابطه جنسی نداشته است ؟!

گاهی رفتار یک مرد در اولین رابطه جنسی گویای نداشتن رابطه جنسی میباشد . مثلا اینکه یک مرد در اولین رابطه خود دچار زودانزالی شود یعنی کمتر از 2 دقیقه دخول به ارگاسم برسد یا اصلا بدون دخول ارضا شود. البته این موارد در مورد همه مردان صادق نیست.

به گزارش سایت طبتاج باکره کلمه ای است که همه را به یاد دختران و پرده بکارت و نداشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج می اندازد. اما آیا بکارت فقط مخصوص دختران است؟ قطعا اینطور نیست. همانطور که می توان باکره بودن دختران تشخیص داد، روش هایی برای تشخیص باکرگی پسران هم هست. ما در این مطلب شما را با نشانه های باکره بودن پسرها آشنا می کنیم.

روش های تشخیص باکره بودن پسرها

یک پزشک سنتی ۵۴ ساله از کشور ویتنام که وام تی هونگ نام دارد، طی اظهاراتی ادعا کرد که پس از حدود ده سال تحقیقات به این نتیجه رسیده که پسرها اگر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته باشند، می توان به آن پی برد.

در سال دو هزار میلادی خانمی در منطقه ای از ویتنام مورد تجاوز سه فرد ناشناس قرار گرفت، پلیس پس از انجام تحقیقات، سه جوان را بازداشت کرد؛ اما این سه جوان ادعا کردند که بی گناه هستند و تاکنون هیچ رابطه جنسی برقرار نکرده اند.

وام تی هونگ گفت : پس از شنیدن ادعای این سه جوان که به نظر بی گناه می آمدند، تحقیقاتم را آغاز کردم و پس از چند سال متوجه شدم که به محض برقراری اولین رابطه جنسی توسط پسران لایه ای از روی اندام جنسی آنها از بین می رود.

این پزشک سنتی همچنین افزود : پس از کشف این مسأله و رساندن خبر آن به وکلای این سه جوان بی گناه، آن وکلا توانستند به دادگاه ثابت کنند که این سه جوان تاکنون هیچ رابطه جنسی با کسی برقرار نکرده از همین رو آنان از اعدام نجات یافتند.

منابع خبری از کشور ویتنام اعلام کردند : پس از مطرح شدن ادعای این پزشک سنتی، گمانه زنی ها در مورد درستی یا نادرستی آن و تحقیقات و بررسی ها توسط پزشکان غیرسنتی آغاز شد و در نهایت به صحت ادعای «وام تی هونگ» پی بردند همین امر در نجات یافتن آن سه جوان نیز تأثیرگذار بود.

این پزشک سنتی یکی دیگر از نشانه های باکره بودن پسرها را داشتن نقطه های سرخ رنگی در قسمت فوقانی و داخلی گوش دانسته و تاکید کرده است این علائم با اولین رابطه جنسی از بین می روند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی