Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

ارگاسم زنان،واقعی یا مصنوعی؟

ارگاسم زنان ، واقعی یا مصنوعی؟
موضوعی که خیلی بر سر آن بحث است این است که آیا زنان تظاهر به ارضاء شدن در رابطه ی جنسی می کنند یا اینکه واقعا ارضاء می شوند.رمان ها و فیلم های رمانتیک اغلب زن را در رابطه ی جنسی به گونه ای توصیف می کنند که بدون هیچ گونه لمس شدن ناحیه ی تناسلی و تنها با دخول کاملا ارضاء شده باشد.

به گزازش سایت طبتاج   مطالعه ای در ایالات متحده صورت گرفت که هشتاد و چهار درصد مردان می گویند که همسرشان در طول رابطه ی جنسی ارضاء می شود در حالی که تنها شصت و چهار درصد زنان می گویند که تا حدی در رابطه ارضاء می شوند.ارضاء شدن و رسیدن به اوج لذت جنسی آنچه که در ذهن زن می گذرد، می باشد و بر بخش های مختلف ذهن او که مسئول احساسات مختلف او هستند، تاثیر می گذارد.
در واقع دو نوع ارگاسم یا ارضاء شدن و رسیدن به اوج لذت وجود دارد-کلیتولاری و واژنی- مشاهدات نشان می دهد که بیشتر زنان ارگاسم یا ارضای کلیتورالی را به ارضای واژنی ترجیح می دهند و آن برای آن ها ارضاء کننده و لذت بخش تر هست.
مطالعات نشان می دهد که تقریبا هشتاد درصد زنان در رابطه ی جنسی که با دخول واژنی همراه باشد تنها ارضای تصنعی را تجربه می کنند و در واقع تظاهر به ارضاء می کنند. حداقل نیمی از مواقع چنین است. محققان می گویند که ارضای کامل برای زنان زمانی است که کارهای مختلف در رابطه ی جنسی صورت گیرد در حالی که برای مردان تنها با دخول واژنی است.
مردان بواسطه ی آنچه که می بینند ارضا می شوند در حالی که زنان طول می کشد که ارضا شوند. علت این امر تنها عللی مانند عدم احساس امنیت زنان یا ترس و عوامل دیگر نیست بلکه در اکثر موارد مردان زنانشان را ارضا نشده رها می کنند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی