Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آیا من به ارگاسم می‌رسم؟

هنگامی که بسیار برانگیخته می‌شوید، تنش و هیجان در بدن شما ایجاد می‌شود، فشار جنسی پس از آن با یک هجوم ناگهانی لذت بخش به نام ارگاسم، آمدن یا اوج گرفتن آزاد می‌شود.

به گزارش سایت طبتاج  برای خانم ها حساس ترین قسمت بدن آنها کلیتوریس (نقطه جی) است. کلیتوریس یک برجستگی کوچک دقیقاً بالای دهانه واژن است که انتهای آن پر از عصب بوده و نسبت به لمس بسیار حساس است.

بسیاری از خانم ها برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک کلیتوریس خود دارند. می‌توانید پوزیشن های مختلفی را برای رابطه جنسی واژینال امتحان کنید که به شما امکان می‌دهد بدن خود را به گونه ای حرکت دهید که باعث تحریک کلیتوریس شود. برخی از افراد برای تحریک آن، تصمیم می‌گیرند که در هنگام رابطه جنسی، کلیتوریس را لمس کنند.

برای اکثر مردان عملی که باعث تحریک آلت تناسلی مرد در واژن شود، انتهای عصب آلت تناسلی را تحریک کرده و باعث ارگاسم آنها می‌شود.

اگر بلافاصله یا حتی اصلاً ارگاسم ندارید، نگران نباشید. زمان لازم است تا بدانید چه چیزی برای شما و شریک زندگی شما مفید است. هم زن و هم مرد می‌توانند از رابطه جنسی واژینال لذت ببرند حتی اگر این کار باعث ارگاسم آنها نشود

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی