Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آیا داشتن رابطه جنسی در دوران عقد درست است؟

داشتن رابطه جنسی در دوران عقد از نظر دین اسلام علاوه بر اینکه ایرادی ندارد، بلکه امری پسندیده برای تحکیم رابطه زن و شوهر است. اما به خاطر هنجارهای اجتماعی و خانوادگی بهتر است برای آمیزش جنسی در این دوران چهارچوب و حدود مجازی تعیین شود. کارشناسان توصیه می‌کنند در دوران عقد از برقراری رابطه زناشویی کامل با همسر پرهیز کنید و تا زمان تشکیل زندگی مشترک به داشتن معاشقه با همسر بسنده نمایید. زیرا در غیر این صورت احتمال بارداری ناخواسته وجود دارد و بارداری دردوران عقد از سوی جامعه و خانواده‌ها معمولا مورد تایید و پذیرش نیست. از سوی دیگر نباید از برقراری رابطه جنسی در دوران عقد به طور کلی پرهیز کرد. زیرا با برقراری رابطه زناشویی در دوران عقد می‌توان ضمن برطرف شدن نیاز جنسی و افزایش صمیمیت و محبت، شناخت جنسی مناسبی از طرف مقابل کسب کرد.

 

توصیه می‌شود اگر مایل به برقراری رابطه جنسی کامل در دوران عقد هستید، از انتخابتان اطمینان حاصل کنید، احتمال بارداری ناخواسته را در نظر بگیرید و شرایط مکانی و زمانی مناسبی را در نظر بگیرید

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی