Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آیا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان ممکن است؟

 

آیا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان ممکن است؟
بسیاری از مردان به خطا فکر میکنند آلت تناسلی شان کوچک است، در حالی که در اکثر موردها اینگونه نیست و میزان آلت تناسلی آن ها در حد عادی قرار دارد. طول متوسط آلت تناسلی نعوظ کرده 10 تا 15 سانتی متر است. میزان آلت تناسلی در وضعیت شل امکان دارد اختلاف بیشتری بین مردان داشته باشد. منظور این است که آلت تناسلی مردی که در وضعیت شل شده به ظاهر میزان بزرگتری دارد، امکان دارد در وضعیت نعوظ خیلی بزرگتر نشود و بر عکس آلت تناسلی کوچک در وضعیت شل شده، امکان دارد در زمان نعوظ بسیار بزرگتر شود.

  به گزارش سایت طبتاج  

افزایش سایز آلت تناسلی مردان,روش های افزایش سایز آلت تناسلی مردان,آلت تناسلی مردان

 بزرگ کردن آلت تناسلی

 

مشکل دوم در بعضی از مردان این است با وجود این که اندازه‌گیری نشان دهد که میزان آلتشان طبیعی است، هم چنان از کوچک بودن آن حس ناراحتی میکنند ، در این صورت امکان دارد یک تشخیص روانپزشکی مطرح باشد:« اختلال بدشکل انگاری آلت تناسلی». یک بررسی گذشته نشان میدهد که اکثرمردانی که به دنبال جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی هستند، به این عارضه مبتلا هستند. این اشخاص اکثراً از نتیجه عمل کم ترین خشنودی را دارند.

 

بزرگ کردن آلت تناسلی,روشهای بزرگ کردن آلت تناسلی

 انواع راه های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان


-- روش های تبلیغ شده
1. پمپ خلا: یکی ار شیوه های عادی است که برای بزرگ کردن آلت تبلیغ میشود . مرد آلت تناسلی اش را به داخل استوانه ای فرو می برد که به پمپی وصل است که هوا را می مکد. خلائی که به این ترتیب بوجود می اید، خون بیشتری را به داخل آلت میکشد و آن را به وضعیت راست کرده و کمی بزرگتر در می آورد. بعد با گذاشتن یک حلقه سفت در انتهای آلت مثل یک تورنیکه از خارج شدن خون از آلت جلوگیری میشود .

 

در واقع پمپ های خلا یک استفاده پزشکی واقعی دارند: یاری کردن به مردان دچار اختلال نعوظ یا راست شدن آلت، ولی این پمپ ها اثری پی در پی بر میزان آلت ندارند. زمانی که حلقه برداشته شود، طول آلت به وضعیت معمولی باز می گردد. این پمپ ها عوارضی هم امکان دارد ایجاد کنند من جمله اختلال نعوظ گذرا، تاول پوستی، کبودی، پاره شدن رگ های خونی و تغییر رنگ و ضخیم شدن پوست. حلقه نباید بیش تر از 20 تا 30 دقیقه به دور آلت انداخته شود، به دلیل آن که استفاده طولانی‌تر آن امکان دارد در پایان به اسیب بافتی آلت منجر شود.


2. ورزش، وزنه و سایر وسایل: اول از همه باید بدانید که با انجام ورزش نمی توان آلت تناسلی را به عنوان مثال مثل عضلات جلوی بازو پرحجم کرد. آلت تناسلی یک عضله نیست. همچنین وسایلی در بازار ارائه میشود که با وصل شدن به آلت تناسلی گاهی تا 8 ساعت در روز آن را تحت کشش قرار می‌دهند . خطرات این روشها حاوی احتمال پارگی بافتی، اسیب به رگ ها و خون ریزی و دیگر مشکلات است.

 

بزرگ کردن آلت تناسلی,روشهای بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی

 

3. قرص‌ها، مکمل‌ها و کرم‌ها: انواعی از کرم های دارای داروهای گیاهی مختلف از یوهیمبین( که گاهی به اسم ویاگرای گیاهی تبلیغ میشود )، جین سینگ و غیره هم برای بزرگ کردن آلت فروخته میشوند . این فراورده ها هم اصلاً اثری بر اندازه آلت تناسلی ندارند.

-- جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی
جراحی بر خلاف شیوه های ذکر شده در بالا میتواند آلت را بزرگ کند، ولی جراحی هم خطرات خاص خود رادارد و نتیجه آن امکان دارد برطبق توقعات فرد نباشد. یک بررسی در سال 2006 نشان داد که جراحی بطور متوسط کم تر از 2. 5 سانتی متر میتواند طول آلت را افزایش دهد.

 

افزایش سایز آلت تناسلی مردان,روش های افزایش سایز آلت تناسلی مردان,آلت تناسلی مردان

 

دو شیوه اصلی برای بزرگ کردن آلت موجود است :
1) بریدن رباط وصل کننده آلت به استخوان لگن بعد تحت کشش گذاشتن روزانه آلت.

2) برداشتن چربی از دیگر نقاط بدن و تزریق آن به داخل آلت برای پرحجم کردن آن. این عمل جراحی عارضه های خاص خود را دارند و امکان دارد در پایان فرد از نتیجه راضی نباشد.

یک بررسی در اروپا نشان داد از 42 مردی که این اعمال را انجام دادند، تنها 35 درصدشان از نتیجه عمل راضی بودند و 50 درصد این مردان خواهان جراحی دوباره بودند.

 

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی