Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آغاز به کار مدارس در دوران کرونا / کشوری که یک فوتی هم نداشته است

به گزارش سایت طبتاج  پس از فروکش کردن موج ویروس کرونا از ماه مارس در کامبوج، درهای مدارس این کشور از امروز در سطح گسترده به روی دانش آموزان باز شد.

 مدارس در سراسر کامبوج برای نخستین بار از ماه مارس امروز، دوشنبه بازگشایی شدند، اما کلاس ها و ساعات درس با رعایت پروتکل های بهداشتی محدود شده است.

هنگ چون نارون، وزیر آموزش و پرورش کامبوج گفت: اگر دانش آموزان هنگام حضور در کلاس ها به این ویروس آلوده شوند، سریعا جلسه ای برای بازنگری تصمیمات در این خصوص برگزار خواهد شد.

وی افزود: دانش آموزان و معلمان باید با هوشیاری و رعایت نکات بهداشتی در کلاس درس حضور بیایند چراکه ویروس کرونا در اروپا و ایالات متحده بیداد می کند و هنوز واکسنی برای آن تولید نشده است.

ماه گذشته مرحله آزمایشی بازگشایی مدارس در پنوم پن پایتخت و مناطقی از شرق کامبوج آغاز شد و هانگ چون نارون گفت که نتایج خوب حاصله از این تصمیم باعث تایید بازگشایی مدارس بیشتری در سطح کشور شد.

وی به خبرنگاران در مدرسه ای در پنوم پن گفت: از آنجا که دولت به خوبی اوضاع کرونا را کنترل کرده و با بررسی بیشتر متوجه شدیم در کامبوج تعداد افراد مبتلا افزایش نیافته است بنابراین تصمیم به بازگشایی مدارس گرفتیم. علاوه بر محدودیت در اندازه و ساعت کلاس، اتوبوس های مدارس، کتابخانه ها، فعالیت های هنری و غذاخوری ها، تربیت بدنی طبق آیین نامه وزارت بهداشت کار خود را از سر می گیرند.

نارون اذعان داشت: ما دو هدف داریم اول اینکه مراقبت از سلامت دانش آموزان، معلمان و جامعه و سپس ادامه تحصیل دانش آموزان است.

کامبوج 292 مورد آلودگی به ویروس کرونا را گزارش کرده که فوتی نداشته است. همچنین وزارت بهداشت روز دوشنبه یک مورد جدید گزارش کرده که این فرد مبتلا هم به تازگی از کشور دیگری وارد کامبوج شده است.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی