Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آداب برقراری رابطه جنسی با همسر

از نظر روانشناسی بهتر است هنگام آمیزش طرفین لباس برترن داشته باشند و در آوردن لباس از تن زن به وسیله ی مرد می تواند علاقه ی مرد به زن را ثابت کند و از طرفی از لذت جنسی و روحی بالایی بهره مند گردد .

به گزارش سایت طبتاج  ، رابطه ی جنسی باید همراه با آرامش فکری و آسودگی خاطر باشد ؛ زیرا ناراحتی فکری و هراس , تمتع کامل را ناممکن می سازد .

آمیزش در شب های دوشنبه , سه شنبه , پنج شنبه و جمعه باشد – در زمانی که زن میل به آمی زش داشته باشد .
– هنگام نزدیکی با پارچه و یا رو اندازی , خودو همسرتان را بپوشانید .
– آمیزش باید در محلی مناسب به دور از چشم دیگران صورت گیرد .

– از نظر روانشناسی بهتر است هنگام آمیزش طرفین لباس برترن داشته باشند و در آوردن لباس از تن زن به وسیله ی مرد می تواند علاقه ی مرد به زن را ثابت کند و از طرفی از لذت جنسی و روحی بالایی بهره مند گردد . ( دکتر محمد نامدار , زناشویی موفق , ص ۳۸ )
در آغاز نزدیکی , ” بسم الله ” بگویید .
در روایات آمده است , هرگاه همسران می خواهند با هم هم بستر شوند ” بسم الله الرحمن الرحیم ” بگویند . مراقب باشند در آن هنگام احتمال انعقاد نطفه برای فرزند آینده وجود دارد , از هرگونه گناه دور باشند , حتی فکر گناه نکنند تا به اصطلاح شیطان در نطفه ی آنان شریک نگردد.

علی علیه السلام در این باره می فرماید :
هرگاه کسی قصد هم بستری دارد , بگوید : بسم الله و بالله اللهم جنبنی الشیطان ما رزقتنی ؛ به نام خدا و برای خدا , خدایا دور ساز شیطان را از آنچه به من روزی می دهی . ( وسائل الشیعه , ج ۲۰ , ص ۱۳۶ )
بنابر این آنان که در این هنگام فیلم های مستهجن تماشا می کنند , و یا موسیقی حرام گوش می دهند , قطعاً شیطان در نطفه ی آنها شرکت می کند و اگر فرزندشان منحرف شد , باید خود را ملامت کنند . ( صمیمانه با عروس و داماد ).

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی